Olurda Hayatıma Girersen

245 126 13
                                    

...✒️

Olurda bir gün hayatıma nasip olursan,
Bana Kuran-i Kerim okumasını ögretir misin?

Bana namazlarımı gecirmeden kıldırtır mısın?
Ve elimden tutup beni Rabbime götürür müsün?

Ben çok okudum H.z Muhammed Mustafa s.a.v peygamber efendimizin hayatını,
bide sen anlatır mısın?
Peygamberimizin cahil topluluğuna karşı nasıl dimdik durduğunu,  Sen bana anlatır mısın?
O Rahman ve Rahim olan Rabbimin bir yetimi nasıl dünyaya Sultan eylediğini,
nasıl görmeden milyonlarca insan tarafından bu kadar çok sevdirdiğini,
ben normal kitaplardan okuyarak anlayamadım sen Kuran-i Kerimden anlatır mısın bana helalim?
İnsanlar yetim, kimsesiz demeden çok yaktı canımı, sen sarılarak acısını hafifletir misin?
Çocukluktan çok yaram var, doktorlar bile görmedi o yaraları, sen o yaralarıma merhem olur musun?
İnsanlar hep kötüydü hayatımda,
sen beni o kötü insanlarda korur musun?
Cahil büyüttüğüm nefsimden bir türlü kacamadım cok günaha bulaştırdı beni, sen beni nefsimden saklar mısn? Bir ömür bulmasın beni
Seccadem kırgın bana, elimden tutup sen götürür müsün beni seccademe ? Yoksa affetmez beni bunca zaman onu bıraktığım için.
Ben yapamam tek başıma açamam Kuran-i Kerimin kapağını, tozlu raflarda bıraktım onu yıllarca affetmez beni tek başıma gidemem, sen elimden tutup benimle gelir misin helalim?
Ya sen söyler misin, ben nasıl cıkayım huzuruna?
Kaç defa affetti beni, kaç defa kapısına gittim, yaptığım onca şeye rağmen her defasında kapısı açtı, Hiç bir zaman eli boş döndürmedi beni, ben kaç defa ona ihanet ettim, ona verdiğim sözleri tutmadım ama o bu günahlarla yetimini hiç yanlız bırakmadı, elimden tutup beni Rabbimin huzuruna götürür müsün? Ben bunca şeyden sonra tek başıma gidemiyorum.

" Evimin Kadını, Çocuklarımın Annesine "Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin