....✒️
Gelecekte ki eşime bir kaç satır...
Merhaba kadınım...
Daha ismini bile bilmediğim bir kadına bu satırları, Kimsin? Nerdesin? Ne haldesin? Şuan ne yapıyorsun? Benim sana ihtiyacım varken sen şuan neyle ugraşıyorsun? İnan ki bilmiyorum.
Söyle sene, şuan canımın bu kadar çok yandığını bilseydin koşarak gelir miydin? İnsanların tuz basmaya çalıştığı yaralarıma merhem olur muydun? Kimsesiz olarak beni görenlerek karşı herşeyim olur muydun? Düştüğüm yerden beni kaldırıp yaralarıma ilaç olur muydun?
Kücükken tek hayalim ve duam vardı, hayalim seninle mutlu bir yuva kurmaktı, duamsa şuydu ; Ya Rabbim bana öyle bir eş nasip eyle ki, ilk ve son kişi olsun sevmekten ve sevilmekyen yana diye, beni Rabbimden uzaklaştırmak yerine, beni Rabbime daha çok yaklaşırsın diye, Dünya hayatına degilde, ahiretime yaklaşırsın ve sevdirsin diye, kücük bedeninle ve minik avuçlarımın arasında ki dua ile hep bunu istedim Rabbimden, yani hep seni istedim duamla.
Şuan öyle pişmanlıklarla doluyum ki, yüzüne nasıl bakacağım inan ki bende bilmiyorum, her geleni sen sanıp, onlara kurduğum cümleleri şimdi sana nasıl kullanabilirim? Ben sana nasıl dokunabilir ki sen sanıp dokunduğum insanlardan dolayı, senin gözlerinin içine nasıl bakayım, sen sandığım insanların gözlerin içine bakıp senin hayallerini kurduğumdan dolayı.
Sen bir melek kadar tertemiz olan insan, benim günahlarla ve hatalarla dolu bir insanı sevip, bir yuva kurmak ister misin ki? Altında kaldığım onca hayalin altından beni kurtarıp yeniden hayal kurmasını ögtetir misin ki? O hayallerin yıkılır diye benimle beraber korkusunu yaşar mısın?
Biliyorum affetmeyeceksin beni, çünkü bende affetmeyeceğim kendimi, pişmanlığını sorsan gökyüzünün tavanı yer yüzünün dibi kadar, inan ki sen olmadığını bilseydim, Hiç birini senin yerine koymayı bile düşünmezdim kadınım...✒️ 😔 😔 😔
Özür dilerim, sana gelirken kendimi bu kadar günaha ve pisliğe bulaştırdığım için...
Beni affetmen için dua edeceğim, avuç dolusu her gece uyumadan önce...✒️ 😔 😔 😔
ŞİMDİ OKUDUĞUN
" Evimin Kadını, Çocuklarımın Annesine "
PoesíaSen benim cahil nefsimle işlediğim tüm günahlarima, en güzel tövbem olacaksin