...✒️ 😔 😔 😔
Beni bekletme, zayıflıyor nefsime karşı direncim harama götürüyor beni nefsim ve ben bu cahil nefsime tek başıma karşı koyamıyorum, cünkü bu nefis dediğimiz şey insanları sürükleyip cehenneme götürüyor benim korkum cehennem degil, sadece Rabbimin bunca güzel şeyi bana vermişken buna layık olamamaktan korkuyorum.
Beni bekletme yar, günler, haftalar, aylar ve yıllar su gibi gecip gidiyor, zaman giderken de amel defterime çok şey yazılıyor, eğer sen gelmezsen ben bu cahil nefsimle birşeyler başaramam. Seninle gercekleşktimek istediğim bir çok güzel hayalim var, mesela bunlardan biri seninle yetimhane yurtlarında ki kücük, minik kardeşlerimizi ziyaret etmek istiyorum, onların yanlız olmadığı onları hatırlayan birileri olduğunu göstermek istiyorum ve onların mutluluğu için çabalamak istiyorum ama bunu tek başıma yapamam, bunu yaparken sen olmalısın yanımda, yoksa ben oraya tek başıma gidersem, düşerim ve ayağa kalkamam, onlarla ilgili hayallerimi gercekleştiremem, orda kalan kardeşlerimin hayallerini gerçekleştirmem için sen yanımda olmalısın.
Bekletme, umut etmek güzel şey ama umutta zamanla tükeniyor, yaşanan yaşatılanlar umudu zayıflatıyor, sende geç kalma ki umudum zamana yenik düşüp tükenmesin... ✒️ 😔 😔 😔
ŞİMDİ OKUDUĞUN
" Evimin Kadını, Çocuklarımın Annesine "
PoetrySen benim cahil nefsimle işlediğim tüm günahlarima, en güzel tövbem olacaksin