Haydi gözlerini kapat hayal kuralım senle...Sağanak yağmur ☔ yağıyor, ve biz o yağmurun rahmeti, bereketi ve merhametiyle ıslanıyoruz, sanırım kirli bedenlerimizin temizlenmesi içindir, yoksa nasıl temizlenecek nefsimize uyup işlediğimiz günahlar? Herkes o kadar mutlu ki şuan bursa, diğer şehirler gibi dünya telaşı, koşuşturması yok, bir birini kırıp incitmiyor, bir yerlere geç kaldık diye, sanırım sevgilinin huzuruna ilk defa çıkacaklar içindir. Sokakta ağır adımlarla ilerliyoruz, bu yaşanan hisse mutluluk mu? huzur mu? sevgi mi? Yoksa aşk mı denir? İnan ki bende bilmiyorum tarifi imkansız birşey bu, bu hissi anlayacak kelime daha keşf edilmemiş sanırım. Ve uzun bir yürüyüşten sonra oraya vardık aman Allahım bu ne muazzam güzellik, yaklaştıkça elim ayağım titriyor, sanki kalbim mutluluktan yerinden fırlayacak, siyahın 🔲 ne kadar asaletli bir renk olduğunu daha iyi anlıyorum şimdi. Sonunda kavuştum, yıllarca bekleyip hayalini kurduğun hatunuma ve hiç bir duamda eksik etmediğim annemle sevgilinin huzurundayız, uzaktan bana mutluluk gözyaşları akan annem bakıyordu bana, sanırım onun mutluluğu göz yaşı olup yanaklarından dökülüyor, hayatım boyunca onu ilk defa bu kadar mutlu görüyordumdum. Eşimin elinden tutup annemin yanına doğru yürüdüm, eşimin elini bırakıp annemin elini öptüm defalarca, beni bu yaşıma kadar tek başına büyüttüğü için, her yaramazlığıma göz yumup beni sevgi ile büyüttüğü için, büyütürken baba yokluğunu his ettirmediği için, sonra üçümüz göz yaşları içinde görevimizi yaptık, görevimizi yaparken dilimden düşmeyen tek dua idi Allahım beni, bana seni ögreten annemi, babamı, her zaman yanında olan kardeşlerimi, eksik imanımı tamamlayan eşimi, çocuklarını affet cennetine kabul et diye.
Şimdi herkes burayı merak ediyordur, burası bir yetimin kainata sultan olduğu yer, burası cehennemin cennet olduğu yer, burası Rahman ve Rahim olan Rabbimin evi Kabe 🕋 😍 idi...✒️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
" Evimin Kadını, Çocuklarımın Annesine "
PoesíaSen benim cahil nefsimle işlediğim tüm günahlarima, en güzel tövbem olacaksin