Severken âşık olduğum, ...✒️ 😔

327 145 11
                                    

Severken âşık olduğum, aşkımı anlatmaya çalışırken şair olduğum kadın, bir kadının gelmeden bu kadar güzel sevilmesi, sence normal mı? Sanırım değil, bunun bende farkındayım, bana şizofren diyorlar, daha ismini bile bilmediğim bir kadını, daha bana gelmeyen bir kadını bu kadar güzel sevdiğim için. Sen aşkı bende bu kadar güzelleştiren kadınım, insanların seni böyle kıskanması normal mi sence? aşk sana ne kadar güzel yakışıyor böyle, ben bile sen gelmeden, bende ki seni kıskanmaya başladı, bazen korkuyorum biliyor musun, ya kalbim aklımdan kıskanırsa seni?

Özelim olanım, sen yalnızca benim eşim değil, iki dünya mı güzelleştirecek olan kadınım olacaksın, ben mi çok şanslıyım bu konuda, yoksa sen mi bunu bende bilmiyorum. Her duamın sonunda sende bulunuyorsun, ya bence ben şanslıyım her duanın sonunda seni duamın sonuna âminlerle sığdıran Rabbime şükürler olsun.

İsmini bilmiyorum, kimsin neredesin bilmiyorum, sadece helalim denilen kelimeye sığdırıyorum bunca bilinmezliği. Helalim ne kadar anlamlı ve güzel bir kelime, hem sahiplenme, hem sevilme, hem dünyanı hem de ahiretinin güzelleştiren bir aşk kelimesi. Diğer aşk kelimelerle bunu sakın karıştırma, çünkü bu aşkı kirletmez, bu kelime aşkın en saf ve temiz halidir. Helalim benim, aşk sana sen bana, biz bir birimize çok güzel yakışacağız, fazla geç kalma, seni mutlu etmek için bur da dualar biriktirip, seni bekleyen biri var.

" Evimin Kadını, Çocuklarımın Annesine "Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin