...
Merhaba dua'mda saklı olanım, daha ne zamana kadar namazlarım sonunda ki dualarımda misafir olacaksın? artık diyorum helalim olup, evime kalıcı misafir gelsen?biliyorum evin içinde olduğunu hayal etmekte güzel, onu hayal etmekte güzel mutluluk veriyor ama gerçeği kadar mutluluk veremez. Bide üzülerek söylüyorum, ben küçükken camilere gidip din eğitim dersi almaya fırsat olmadı, o yaşlarda ailem bakmak zorundaydım küçük yaşta çalışmaya başladım onun için Kuran-i Kerimi arapcasını okumasını öğrenmeye fırsatım olmadı.by yüzden evde Arapça Kuran-i Kerim okunmuyor ve buda seni bekliyor, hani Kuran-i Kerim okunmayan ev huzursuz olur ya , sende beni daha fazla huzursuz bir evde tek başıma bırakma helalim. Bide seccadem her vakit tek seriliyor, artık seccademin yanına seccadenin serilme vakti gelmedi mi? Bazen nefsime uyup seccademi unutup, namazlarımı kazaya bırakıyorum, artık gelip bana kızsan mı ? namazlarımı kazaya bırakıyorum diye. Mesela ben işten yorgun halimle gelip mutfağa gidip yemek yiyorum, namazımı kazaya bırakıyorum. Onun yerine ben işten yorgun geldiğimde, kapıyı sen açıp, hoş gedin dedikten sonra bana sen abdestini al, namazını kıl bende o sırada sofrayı hazırlayayım desen artık, daha güzel olmaz mı helalim olacak olan kadınımmm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
" Evimin Kadını, Çocuklarımın Annesine "
PoésieSen benim cahil nefsimle işlediğim tüm günahlarima, en güzel tövbem olacaksin