Hazırlan Az Kaldı

244 121 22
                                    

...✒️
Hazırlan Kadın az kaldı, günler yavaş yavaş yaklaşıyor, tuzlu kahveni içmeye geleceğim, bir elimde çicek ve çikolata, şimdi soracaksın diğer elinde ne var diye? Sana bir seccade bir de Kuran-i Kerim getireceğim, hani yuvayı dişi kuş kurar ya, sen sadece bu dünyada değil cennetimizde de yuvamız kuracaksın inşallah, ve ben artık o yuvanın kurulması için seni almaya geleceğim, dualarım da yeterince misafir oluşun yetter sanırım, ardık kuracağımız yuvaya kalıcı olman için seni almaya geleceğim,

öyle çok şey bekleme benden, ben kendi halinde bir yazarım, yaşattığım hayatı yaşarsın, öyle sana seni lüks yaşatacağım, elini sıcak sudan soğuk suya sokmam diye söz veremem, kader bu neyin nasip olacağı belli olmaz, soğuk suyla abdest alırız, belki dar günlerimizde bir ekmeği bölüşerek yeriz, belki de kışın soğuğunda soguk suyla yıkarsın bulaşıkları ama sen köpüklersin bende yıkarım, Rabbim ömür verdikçe, bu dünyada asla seni yanlız bırakmam, bu konuda sana söz verebilirim. Öyle dünyalık servetim yok, eski bir seccadem ve tozlu raflarda Kuran-i Kerimim var, bide duam var seni bunlara ortak edebilirim ve bir gün bana birşey olursa sana Seccademi ve Kuran-i Kerimi miras olarak bırabilirim, inanıyorum ki sen bunlara çok güzel sahip cıkarsın ve gözüm arkada kalmaz.

Aşk sende güzel, sende bende güzel olacaksın, aşk sana sende sanırım bana yakışacaksın Rabbim nasip ederse inşallah, zamanın sana olan sevgimi eskiteceğini ve azalacağını sakın düşünme ilk gün ki gibi seveceğim seni son nefesime kadar, nasıl ve ne zaman başlayacak bu hikayemiz bende bilmiyorum ama bu hikayede baş rolün sen oynayacaksın, belki de bir masalın prensesi olacaksın, İnşallah O masalın sonunda nefsine yenik düşen bir ömür degilde, nefsini dize getirmiş bir ömür yaşamış oluruz seninle...  HATUN...

" Evimin Kadını, Çocuklarımın Annesine "Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin