Siyahın Yakıştığı

7 1 0
                                    

‘’BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM’’

Sen yüce olan RABBİMİN bana bu dünyada ki en güzel emaneti ve servetisin, sen aşka anlam katan, aşkı güzelleştiren, sen mutluluk ve huzuru anlamlı hale getiren, sen gecenin gündüze nasıl anlam kattığını bana anlatacak olansın. Sen sabah namazının uykudan ne kadar güzel olduğunu bana anlatacak olansın, sen bana RABBİMİ severken nasıl huzur bulacağımı anlatacaksın, sen seni bana nasip eden RABBİME beni aşkla götürecek olansın, sen siyahın yakışıp, onu anlamlı kılacak olansın, sen çarşafı şerifi ALLAH c.c. emri olduğunu, tesettürün modaya değil ayete göre giyineceğini gösterecek olanım, ben senin yanına ne kadar yakışacağını bilmiyorum ama çarşafı şerifin sana çok yakıştığını düşünüyorum. Siyahın ALLAH c.c. evi olan KABE ile anlam ve güzellik kazandığını, sen de kalbimde o siyahla anlam kazanıp güzelleşeceksin.

            Sen dinime ve imanıma güzellik kazandıracak olanım, sen eksik olan imanımı tamamlayıp nefsimin esaretinden kurtaracak olanım, içimde ki bunca cahillik ve dünya sevgime bıçak olup kesecek olanım, dünlerimin pişmanlığı yarınlarımı kurtarmamı engelliyor, sen bu çaresizliğime en güzel çare olacak olanımsın. Ben seni tanımıyorum, neredesin ne yapıyorsun bilmiyorum bu yüzden seni senden değil namazlarımın sonunda ki çaresizlik ve boynu büküklüğümle ALLAH C.C. den istiyorum, biliyorum ne cahil nefsim neden zayıf imanımla senin gibi birini hak etmiyorum ama ALLAH C.C. her şeyden sonsuz ve kudretli olduğunu biliyorum bu çaresiz ve aciz kuluna acıyıp, günahlarım değil samimiyetimi ve dualarımı kabul edeceğine inanıyorum, Bir siyah Çarşafı Şerif giyen yarin sevdasını düşürdü ALLAH c.c. yüreğime, dualarımın davetsiz misafiri ben inanıyorum bu kadar ısrarla istetip bekleten ALLAH C.C. seni bana nasip edecektir, sen dualarımdakinden daha iman dolu, güzel ve anlamlı olacaksın, çünkü ben seni acizliğimle istiyorum oysa seni yüceliği ve cömertliği ile hayatıma nasip edecektir.

            Saçlarıma ve sakallarıma aklar düştü, gelmeyeceksin diye korkmuyorum sadece geldiğinde seninle beraber ALLAH c.c. rızasını kazanmak için az şeyler yapmaktan korkuyorum, seninle beraber yapmak istediğim bir sürü hayalim var ama en güzeli seninle namaz kılmak ve ALLAH C.C. evi olan KABE’ye gitmek, oraya parası olan değil çağrılanlar gidebiliyormuş, ne dersin sen hayırlısıyla hayatıma gelince  ALLAH C.C. bizi de evine davet eder mi? İNŞAALLAH davet eder. Çünkü ben ALLAH C.C. çok seviyorum bu aşkın tohumunu annem ekti kalbime ve sende bu aşkı güçlendirecek olansın. Sana söz veriyorum KABE senin gibi siyaha aşık ve onla güzelleşip anlam kazanan biri ile geleceğim sana,  İNŞAALLAH….   

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 22 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

" Evimin Kadını, Çocuklarımın Annesine "Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin