Heräsin valtavaan pääkipuun Alekin vierashuoneesta. En muista mitään mitä eilen tapahtui. Yritin nousta, mutta en päässyt ylös, sillä minun ympärilläni oli vahvat kädet jotka pitivät minua visusti paikoillaan. Käännyin varovasti ja näin Erickin vieressäni syvässä unessa. Silloin kaikki muistui mieleeni. Käännyin äkkiä ympäri ja yritin nousta ylös.
-Älä vielä mee. Jää mun viereen, Erick mutisi.
Yritin kaikin voimin nousta ylös, mutta tuloksetta. Erick oli nostanut jalkansa ympärilleni ja hänen kätensä pitivät minut edelleen siinä. Tunsin, kun Erick antoi suudelmia hiuksiini. Käännyin ympäri ja laitoin hiuksieni tilalle huuleni. Suutelimme Erickin kanssa ties kuinka pitkään.
-Hei mun pitää mennä suihkuun, sanoin naurahtaen ja irroittaudun pojasta.
-Eiii! Jää vielä mun viekkuun, Erick sanoi ja veti minut aivan lähelleen.
-Eiku oikeesti, mä haluun suihkuun, sanoin ja irrotin Erickin kädet ympäriltäni.
-Mä tuun mukaan, Erick sanoi ja nousi itsekin istumaan.
-Älä kuule luulekkaa, naurahdin ja lähdin kävelemään kohti suihkua.
Kävin suihkussa ja laitoin pyyhkeen ympärilleni. Suuntasin keittiölle jossa istui Hanna ja Alexandra.
-Noh, mites ilta meni? Hanna kysyy virnistäen.
-Kuinka nii? kysyin ja menin hakemaan itselleni kahvia.
-Eiku mietin vaa, Hanna naurahti.
-No ite katositte kesken kaiken johonki. Mites teidän ilta meni? kysyin ärsyttääkseni.
Hannan ja Alexandran kasvot valahtivat punaisiksi.
-Jaah. En varmaa haluukkaa tietää mitä teitte, sanoin ja istuin Hannan viereen pöytään.
-No saitko? Hanna kysyi.
-Hyi lopeta! En todellakaa, sanoin ja hörppäsin kahviani.
-Ootko varma? Hanna kysyy ja tulee aivan kasvojeni viereen.
-No saatettiin me pussata kerran, tai pari, sanoin ja työnsin Hannan pois naamaltani.
-Eikö mitään muuta? Hanna kysyi ilkikurinen virne kasvoilla.
-No ei, sanoin hieman epävarmana.
-Okei, sun äänestä kuulee ku valehtelet. En haluu tietää mitä teitte, Hanna sanoi naurahtaen.
Sitten Erick tulee keittiöön pelkät bokserit jalassa. Punastuin, kun katsoin tuon hyvin treenattuja vatsalihaksia. Käänsin pääni pois ja join kahvini. Laitoin kuppini tiskipöydälle ja lähdin kävelemään vierashuonetta kohti. Etsin lattialta paitani ja hain kylpyhuoneesta housuni jotka otin pois mennessäni suihkuun. Puin ne päälleni ja menin sänkyyn makaamaan. Selailin kännykkää ja hyräilin jotain biisiä. Yhtäkkiä joku hyppää päälleni. Kiljaisen todella kimeästi ja heitän kännykkäni sängylle. Erick makoilee päälläni pää nojaten rintaani vasten.
-Hyi helvetti ku säikähin, sanoin silitellen Erickin hiuksia.
-Ai. Sori, Erick sanoo ja mönkii lähemmäs kasvojani.
Erick antaa pusun otsalleni ja silittelee poskeani peukalollaan. Yhtäkkiä Alek tulee huoneeseen.
-Mitä vittuu Alek! Erick huutaa.
-Hupsista, keskeytinkö herkän hetkenne? Alek naurahtaa.
-Turpa kii. Sanaki tästä tytöille tai Jacelle nii sä kuolet, Erick huutaa mulkaisten Alekia vihaisesti.
-Ai. No sittenpähän en kerro, Alek sanoo ja lähtee huoneesta.
Purskahdan nauruun ja tönäisen Erickin pois päältäni. Hän otti minut kainaloon ja nauraa kanssani.
-Olipa noloa, naurahdan.
-No nii oli. Jos oltais tehty jotai aivan muuta, en tiiä millaset traumat toi meidän pikku Alek ois saanu, Erick nauraa.
-Niinpä, sanoin ja nousen istumaan.
-Onks joku hätänä? Erick kysyy ja nousee itsekin.
-Noku mietin vaa yhtä juttuu, vastaan ja kallista pääni alas.
-Hei C. Kerro, Erick sanoo ja tulee aivan viereeni.
-Noku, jos oltaiski tehty jotain muuta nii mitä se olis, kysyn ja nostan päätäni.
-No mieti. Kyllä sä nyt tiedät mitä se muu olis ollu, Erick vastaa ja tarttuu leuastani kiinni.
Erick vetää minut lähelleen ja suutelee minua rajusti. Vastaan suudelmaan ja kaadan meidät sängylle.
-Hei joku voi tulla, Erick sanoo naurahtaen ja irrottautuu suudelmasta.
-Ai. Anteeks, sanon ja nousen Erickin päältä punastuen.
Erick antaa minulle vielä pusun poskelle ja lähtee kaivamaan reppuaan missä hänellä oli vaatteet. Lähdin itse huoneesta ja menin olohuoneeseen. Siellä oli Alek, Hanna, Alexandra ja Miranda. He naureskelivat jotain ja huomatessaan minut he yrittivät lopettaa nauramisen, mutta he tirskuivat edelleen.
-Onks teil jotai? kysyin istuen sohvalle.
-Eei tietenkää. Muuten vaa naureskellaan, Alek vastaa.
-Hei oikeesti, mitä oon missannu? kysyn ja tönäisen Alekia olkapäälle.
-No ei sulta oo mitää jääny vaa meiltä, Hanna vuorostaan kertoo.
-Häh?
-Mietittii vaa mitä ootte Erickin kaa touhuillu, Alek naurahtaa.
-Jaahas. Ootte kyl kaikki kunnon pervoi. Ja mitä sitte, jos oltaiski tehty jotain sellasta pikku Alekia traumatisoitavaa? kysyin vittuilevaan äänensävyyn.
-Hei! En oo mikään pieni! Alek huudahtaa punastuen.
-No voi kyllä olet, sanon lässyttäen.
-Mut nii. Mitä kysyit? Alexandra kysyy.
-Nii et mitä, jos oltais tehty jotai "sellasta" kysyn.
-No etkö sä muka huomannu kuinka mustia Jace oli!? Hanna kysyy äänellä "päivän selvää."
-No kyl se itseasiassa näytti vähä surulliselt, vastaan.
-Hei C pliis. Se tykkää susta, Hanna sanoo.
Alexandra tökkää häntä kylkeen ja antaa tälle murhaavan katseen.
-Hups, Hanna kuiskaa.
-Hei hei hei! Oonko missannu jotai! huudahdan.
-Noku Jace on vähä niinku tykänny sust jo vähä pidemmän aikaa ja must tuntuu et se tappaa mut ku tiiät mut juu, Alek sanoo hieman takellellen.
-Siis mitä! huudan.
-SHH! kaikki sanovat yhteen ääneen.
-Mistä te puhutte?
Helou! Kertokaas mp. Kommentoikaa ja votetkaa!
~764words~
-Mielipuolinen-
VOCÊ ESTÁ LENDO
The Love Triangle
RomanceMoi! Tää saattaa olla tylsä kirja mut toivon et saan jotain aikaan. Kirjoittelen tätä kun on tylsää:) toivottavasti pidätte😆😘