Olimme hetken huoneessa, kun se samainen nainen astuu taas sisälle.
-Jace pääsee pois jo tänään, nainen kertoo.
-Oikeesti!? Alek huudahtaa.
-Kyllä, hän pääsee hieman illemmalla kotiin. Mutta sinä, Cesilie pääset jo nyt. Tai silloin, kun iki tahdotkaan, nainen naurahti.
Katsoin Jacea hieman anteeksi pyytävästi, mutta tuo vain naurahti.
-Hei ei sun mun takii tarvii jäädä, Jace sanoo hymyillen.
Nousin tuolilta ja annoin vielä nopean suukon Jacen huulille ennen lähtöäni. En millään malttanut päästää tuon kädestä irti. Ne olivat niin pehmeät ja lämpimät. Halusin pidellä niistä kiinni kuolemaan saakka. Lähdin huoneesta ja katsahdin Jaceen vielä kerran. Tuo oli sulkenut silmänsä ja hymyili leveästi. En voinut muuta, kuin naurahtaa näylle.
-Aika suloista, ajattelin.
-
Alek avasi asuntonsa oven ja juoksi sisälle. Muut tulivat perässä, ja minä viimeisenä. Suljin oven ja otin kengät pois jalastani. Heitin ne eteisen nurkkaan ja kävelin vierashuoneeseen. Sieltä tuli paljon huonoja muistoja mieleen. Yritin pyyhkiä ne pois mielestäni ajattelemalla niitä sanoja, niitä katseita, hymyjä ja suudelmia mitä tuossa huoneessa olin vaihtanut Jacen kanssa. Mutta tottakai siitä tulee mieleen myös Erick. Olin antanut tuon ymmärtää, että olisin kiinnostunut. Tuo raukka oli varmaan jo etsinyt minulle sopivaa sormusta. Mutta vihdoin tajusin olevani kiinnostunu toisesta. Toisesta, joka välittää ja jonka syleilyyn on ihana nukahtaa. Halusin Jacen tänne ja halia tuota ikuisuuden. Halusin vaihtaa lempeitä suudelmia ja nukahtaa tuon viereen. En halunnut kenenkään tulevan meidän väliin, varsinkaan sen idiootti kusipään. Olin oikeassa, hän on fuckboy. Juuri sellainen kuin kuvittelin. Jace oli välittävä suloinen nallekarhu. Hän ei koskaan jättäisi minua yksin, kun on vaikeaa, toisinkuin eräs. Eräs herra, joka halusi omistaa minut täysin, vaikken sitä itse halunnut.
Ilta oli lähenemässä ja odotin innoissani, että saisin Jacen taas luokseni. Alek oli halunnut hakea tuon yksin vaikka kuinka yritin tunkea mukaan. Jace oli Alekille yksi tärkeimmistä henkilöistä. He olivat parhaat ystävät, ja kämppikset. Odottelin hieman hermostuneena sohvalla ja kiertelin huoneissa.
Miksi minua jännittää? Hän on poikaystäväni, eikä treffikumppani jota olen tapaamassa ensimmäistä kertaa!
Aika kului hitaasti. Halusin Jacen luokseni. Samassa ovi aukesi. Siistin hiuksiani ja suoritin neuleeni. Kävelin hymyillen eteisen eteen, kun näen jotain aivan muuta, kuin Jacen ja Alekin....
Pöö! Mitä kuuluu ihanat? Onko menny kivasti? Itellä iha jees. Kommentoikaa ja votetkaa!
~359 words~
-Mielipuolinen-
VOUS LISEZ
The Love Triangle
Roman d'amourMoi! Tää saattaa olla tylsä kirja mut toivon et saan jotain aikaan. Kirjoittelen tätä kun on tylsää:) toivottavasti pidätte😆😘