Heräsin tunteeseen, kun joku olisi silitellyt hiuksiani. Katsahdin Jaceen ja siinä hän juuri silitteli hiuksiani. Kun tuo huomasi minut hän kurottautui antamaan minulle pusun. Vastasin suudelmaan ja hivuttauduin lähemmän Jacea. Tartuin kiinni hänen molemmista poskistaan ja suutelin häntä rajusti. Silloin en ajatellut sitä, että joku voisi todella tulla ovesta sisään ja nähdä mitä teemme. Nousin ylös vetämään happea, ja otin nopealla liikkeellä paitani pois. Jatkoin suutelua, kun siirryin varovasti kaulalle. Näykkäisin sitä pari kertaa ja sain Jacen voihkaisemaan muutaman kerran. Se sai minut innostumaan enemmän. Jacen voihkaisut olivat ehkä maailman söpöin asia ikinä. Niin viattomia, mutta niin täynnä intohimoa. Halusin hänet tässä ja nyt! Hivutin käteni Jacen housuilla pienen kohouman päälle ja puristin sitä hellästi.
-Ahh! Cesilieeee..... S-sä oot nii hel-v-vetin kuuma, Jace mutisee katkonaisesti.
Pian siirrän käteni tuon paidanhelmalle ja virnistäen Jacelle. Jace näyttää siltä, kun räjähtäisi. Rupean nostamaan paitaa hitaasti ylöspäin, kun Jace repii paitansa auki.
-Oho, joku taitaa olla vähä kuumana, naurahdin kunnes Jace vetää minut todella rajuun suudelmaan.
Aukaisen suudelmassa hieman suutani ja Jace käyttää tilanteensa heti hyväkseen ja työntää kielensä suuhuni. Jacen kieli seikkaili suussani ja kulki joka paikan läpi sillä. Irrottauduin Jacesta ja olin avaamassa tuon vyötä.
-Mä meen kattoo mitä ne touhuu siel.
-Ei helvetin helvetti, kuiskaan ja kuulen, kun Jace naurahtaa.
Nousen äkkiä pois hänen päältään ja etsin paitani, laitan sen äkkiä päälleni ja menen Jacen viereen makaamaan. Katsahdin tuota ja hän vain selaa puhelintaan kaikessa rauhassa.
-Eiks sun pitäis pukee, sihisin hieman pelokkaana.
Hän vain heilautti kättään. Pian ovi aukesi ja Alek tuli huoneeseen.
-Mitäs pirua te täälä teette? Alek kysyy naurahtaen ja tuijottaa Jacea.
-Mul on iha saatanan kuuma, Jace sanoo ja huomaan hänen osoittavan päällään minua.
-Aha, noh te voitte jatkaa sitä mitä olittekaan ikinä tekemässä nii mäpäs lähen tästä, Alek sanoo ja laittaa oven kiinni.
Kuulen kovaa naurua olohuoneesta ja tökkää Jacen olkapäätä ja tuo katsoo minua ihmeissään. Tein tuolle murhaavan katseen ja hän vain kohauttaa olkiaan ja jatkaa puhelimen selausta. Yhtäkkiä nauru loppuu ja kuulen hiljaista puheensorinaa olohuoneesta.
-MITÄ! tunnistan äänen Erickin ääneksi.
Erick ryntää huoneeseen ja katsoo minua vihaisesti. Pian hän katsahtaa Jacea joka katselee puhelintaan onnellisena. Erick kävelee Jacen viereen ja ottaa puhelimen tuon kädestä ja paiskaa sen täydellä voimalla kovalle lattialle.
-Mitä helvettiä! Jace huutaa ja katsoo Erickiä hieman vihaisesti.
-Nyt sä jätkät teit viimesen temppus! Erick huutaa ja lyö Jacea kovaa nyrkillä suoraan kasvoihin.
-Lopeta saatanan hullu! huudan, kun Erick lyö Jacea vielä pari kertaa.
-Täh! Eiks sun pitäis olla onnellinen ku saat ny olla mun kanssa? Erick kysyy ja katsoo minua ihmeissään.
Nousen äkkiä sängyltä ja juoksen itkien muiden luo. Syöksyn äkkiä Alekin luo ja halaan tuota tiukasti.
-Mitä on tapahtunu? Alek kysyy ja irrottaa minut.
-Se.... Se... L-löi Jacea eikä se e-nää herää!!! huudan ja purskahdan kovaan itkuun.
-Hei mitä on tapahtunu? Kuka löi ja ketä! Alek kysyy huutaen ja katsoo minua suoraan silmiin.
-E-Erick löi Jacea tosi kovaa eikä Jace herää, sanoin peloissani.
Alek työnsi minut äkkiä Mirandan syliin ja lähti itse vierashuoneeseen. Olin pienenä möykkynä Mirandan sylissä. Hän hyssytteli minua ja kertoi ettei ole hätää. Kuulin kuitenkin Alekin huutavan täyttä kurkkua Erickille. Ainoa asia mistä sain selvää oli, kun Alek käski Erickin ulos.
-Ulos mä en halua enää ikinä nähdä sua! Alek huutaa ja kuulen hänen läpsäisevän Erickiä poskelle.
Erick paiskaa nopeaa tuon jälkeen sekä vierashuoneen, että ulko-oven kiinni. Pian Alek juoksee olohuoneeseen järkyttyneen näköisenä.
-Soittakaa joku ambulanssi, Alek huudahtaa ja hänen silmänsä kostuvat.
Miranda ottaa puhelimensa ja soittaa hätänumeroon. Minä nousen ylös ja menen halaamaan Alekia. Nyt, jos joskus, hän tarvitsee halia. Alek nyyhkyttää olkapäälleni ja kiertää kätensä heikosti ympärilleni. Puristin häntä pienesti halauksessa.
-Ambulanssi tulee ihan pian, Miranda sanoo ja nousee lattialta.
Irrottaudun Alekista ja annan Mirandan halata tuota. Alexandra istuu sohvalla Hanna sylissään itkien. Juoksen äkkiä Jacen luo ja katselen tuon verisiä kasvoja. Purskahdan itkuun ja lysähdän maahan itkemään. Makaan selälläni maassa enkä voi lopettaa itkua. Joka kerta, kun meinaan lopettaa itkun rupean muistelemaan miksi itken ja purskahdan uudestaan itkuun. Yhtäkkiä silmissäni sumeni enkä nähnyt enää mitään.
-
Avasin silmäni hitaasti ja olin paikassa jossa piippaili kaiken maailman laitteet. Katsoin viereeni sängylle ja näin Jacen makaamassa siinä.
-Jace? sanoin hiljaa, mutta en saanut vastausta.
-Ai sinä olet jo herännyt, kuului naisääni vierestäni.
-Joo. Tota... onko Jace kunnossa? kysyin hieman pelokkaana.
-Hänellä on kaikki hyvin, kunhan vain heräisi saisimme kysellä hänen vointiaan ja antaa tarvittavat kipulääkkeet, jos on tarve, tuo nainen sanoo ja kävelee viereeni.
-Miten mä päädyin tänne? kysyin hieman ihmeissäni. En muista mitään siitä mitä tapahtui.
-No siis. Sinut löydettiin makaamasta Jacen vierestä lattialta. Sairaanhoitajat kysyivät kuka olet ja he keroivat sinun olevan hänen tyttöystävänsä, nainen kertoi.
-Ai, mä taisin pyörtyä tai jotain.
-Cesilie? kuului hiljainen ääni vierestäni.
Katsoin Jacea joka oli herännyt.
-Jace! huudahdin onnellisena.
-Ai hei Jace. Onko kaikki hyvin? nainen kysyi ja käveli tuon viereen.
-Joo kai, Jace vastaa ja katsahtaa naista ihmeissään.
-Minun pitää kysyä sinulta muutama kysymys, sopiiko se? nainen sanoo ja kaivaa jostain kynän ja paperin.
-Joo, kyl se käy, Jace vastaa.
-Kuka sinua löi? nainen kysyi.
Silloin näin Jacen silmissä vihan. Hän henkäisi syvään ja sanoi:
-Erick.
-Entäs.... Nainen kyseli tylsiä kysymyksiä ja poistui pian huoneesta kerrottuaan kaiken olevan kunnossa.
Nousin sängystä ja astelin Jacen sängyn viereiselle tuolille. Tartuin Jacea käsistä kiinni ja silittelin hänen kämmenselkäänsä peukaloillani. Annoin tuolle muutaman pusun ja katsoin tätä pitkään silmiin.
-Miks sä oot täällä? Jace kysyy hieman ihmeissään.
-Mä pyörryin, mut nyt kaikki on hyvin.
Jace kurottautui antamaan minulle vielä yhden pusun, kun oveen koputettiin. Käännyin oven suuntaan kunnes se aukesi ja sieltä astui sisälle Alek, Hanna, Alexandra ja Miranda. Miranda purskahti heti itkuun nähdessään minut. Hän käveli luokseni ja minä nousin ylös. Kiersin käteni tuon ympärille, kun tuo itki lohduttomasti. Irtauduin halauksesta ja pyyhin Mirandan kyynleet pois. Sillävälin Alek, Hanna ja Alexandra olivat menneet Jacen luo ja halanneet tuota kaikki yksitellen. Toivoisin, että minä sekä Jace pääsisimme nopeasti kotiin.
Moiii! Uus luku, jee :D toivottavasti tykkäsitte. Kommentoikaa ja votetkaa.
~986 words~
-Mielipuolinen-
CZYTASZ
The Love Triangle
RomansMoi! Tää saattaa olla tylsä kirja mut toivon et saan jotain aikaan. Kirjoittelen tätä kun on tylsää:) toivottavasti pidätte😆😘