06-nyt jo yhdessä?

55 3 8
                                    

Erick jatkoi suudelmaa hetken kunnes työnsin hänet pois hieman punaisena. Yskäisin hieman ja nyökkäsin taaksemme, jossa makaili Jace vahtaamassa puhelinta. Erick lähti huoneesta ja kertoi vielä ruuan olevan valmista. Katsoin Jacea joka yritti pidätellä kyyneliään.

-Anteeks Jace, sanoin ja kömmin hänen viereensä makaamaan.

Jace ei vastannut, hän vain käänsi kylkeään. Pian kuulin hiljaisen nyyhkäyksen ja tiesin Jacen itkevän.

-Hei oon oikeesti pahoillani, en mä tarkottanu, sanoin ja silitin Jacen selkää.

Jace kääntyi ympäri ja pyyhki kyyneliään.

-Todista se, hän sanoi hieman itkuisena.

Annoin tuolle hennon suudelman huulille. Jace hymyili leveästi ja nyökkäsi anteeksi annon merkiksi.

-Syömään! kuului Erickin ääni keittiöstä.

Lähdimme Jacen kanssa kävelemään kohti keittiötä. Istuimme pöytään minä Erickin viereen ja Jace Alekin viereen. Söin ruokani ja nousin pöydästä. Kiitin vielä ja vein astiat koneeseen. Kävelin kohti vierashuonetta, kun Jace pyytää minua odottamaan ja juoksee viereeni. Kävelimme huoneen ovelle, kun Jace vielä pysäyttää minut.

-Haluaisitko lähtee ulos?

-Vaikka, vastaan ja kävelen keittiölle.

-Mä ja Jace lähetään kävelylle, sanon ja tepastan Jacen luo.

Puimme kengät ja takit päällemme ja lähdimme ulos. Kävelimme pienelle puistolle ja istuimme pienelle penkille. Kuuntelin linnun laulua ja tuijotin tyhjyyteen. Yhtäkkiä Jacen puhelin pirahti ja tuo katsoi mitä puhelimeen oli tullut. Ilmeisestikin joku viesti. En halunnut katsoa, sillä, jos ne olivat yksityisiä asioita. Pian kuulin Jacen itkevän ja käännyin katsomaan tuota. Jacen silmistä valui paljon kyyneliä jotka valuivat kaulalle asti.

-Mikä hätänä? kysyin hieman varovasti. En halunnut suututtaa häntä, jos ne olivat henkilökohtaisia asioita.

-Ei mitään, Jace vastaa ja pyyhkii kyyneleensä.

Kiedoin käteni tuon ympärille ja vedin hänet kiinni itseeni. Jace nojasi päällään olkapäälleni ja nyyhkytti hiljaa. Silittelin hänen selkäänsä varovasti ja annoin hempeitä suudelmia tuon hiuksiin. En halunnut kysellä enempää mitä oli tapahtunut, jos tuo ei oikeasti halunnut kertoa. Pian Jace kohotti katseensa minuun ja pyyhki kyyneliään. Silittelin tuon poskea ja annoin tuolle hempeän suudelman huulille.

-Mitä on tapahtunu? kysyin.

Pian Jacen poskelle valahtaa yksi kyynel.

-Anteeks Jace, sanoin hieman hätääntyneenä ja pyyhin kyyneleen.

-Mun äiti on kuollu, Jace sanoo ja purskahtaa lohduttomaan itkuun. Kiedoin kädet hänen ympärilleen ja hyssyttelin tuota hiljaisesti keinutellen.

-Se tais kaikesta huolimatta olla sulle tärkee, sanoin hiljaa hänen hiuksiinsa.

-Tottakai oli! Ei se tehny mulle koskaan mitään. Isä oli se pahoinpitelevä idiootti, joka varmaan tappoi äitinkin, Jace sanoi surua ja vihaa sekoittuneella äänellä.

-Kaikki järjestyy, sanoin ja silitin Jacen kylkeä.

Jace vain nyyhkytti hiljaa minua vasten ja yritti tasata hengityksensä. Halusin saada tuon sydäntä särkevän näyn hymyilemään. En tiedä näenkö hänen kaunista hymyään enää koskaan. Nousin seisomaan penkiltä ja tarjosin Jacelle kättäni. Sain häneltä ensin kysyvän katseen, mutta pian hän tarttui käteeni ja nousi ylös. Vedin hänet mukanani rannalle, joka oli täysin tyhjä. Katselin kaunista aurinkoa joka heijastui vedestä. Käänsin Jacen minuun päin ja katsoin häntä syvälle silmiin. Hän lähestyi hitaasti kasvojani ja hengitti lämpimästi. Hän tarttui minua lantiolta ja suuteli minua pehmeästi. Kiedoin käteni hänen niskansa ympärille ja vedin häntä lähelleni. Hän oli minua paljon pidempi, joten joudui puoliksi kurottelemaan Jacen huulii ja samalla roikuin hänen kaulassaan kiinni. Yhtäkkiä Jace nostaa minut syliinsä ja suutelee minua intohimoisesti, mutta lämpimästi. Pian hän irrottautui suudelmasta ja otti happea. Hän otti molemmista käsistäni kiinni ja puristi niitä.

-Cesilie. Sä oot ihan saakelin kiva ja välittävä. Olit mun tukena ku itkin, halasit mua ku mulla oli kurja olo, suostuit lähtemään mun kanssa ulos, ja kiitoksena siitä sait vain minun rauhoittelun. Sä oot muutenki aina ollu mun tukena ja siks haluisin kysyy jotain, Jace sanoo ja hymyilee leveästi.

Tunsin kyyneleet silmissäni, mutta ne eivät valuneet vielä.

-Haluaisitko sä seurustella mun kanssani? Jace kysyy ja katsoo minua kysyvästi, kuin toivoisi minun sanovan kyllä.

Purskahdan itkuun ja Jace äkkiä ottaa minut halaukseen.

-Älä jooko itke, Jace sanoo ja antaa minulle suukon päälaelleni.

-Haluan, sanon ja kiedon käteni hänen ympärilleen.



Helou! Kertokaas mielipiteenne Cesilien ja Jacen suhteesta ja siitä mitä luulette onko ne kauanki yhessä... kommentoikaa ja votetkaa.

~632 words~

The Love TriangleWhere stories live. Discover now