Heräsin Jacen vierestä Alekin vierashuoneesta, kun tuo oli melkein nukahtamispisteessä.
-Jace? kysyin hiljaa.
-Häöäh? Jace säpsähti hereille ja kääntyi katsomaan minua.
Näin Jacen kasvoilla leveän hymyn huomattuaan minun heränneen.
-Sä heräsit, oli jo aikakin, Jace sanoi naurahtaen.
-Missä muut on? kysyin ja katselin ympärilleni.
-Ne lähti kaveriporukalla johonki ku niille tuli tylsää, Jace vastaa.
-No olisit menny niiden mukaan, kyllä mä olisin pärjänny, sanoin hieman surullisena. Ei Jacen olisi minusta tarvinnut huolehtia.
-Mutku mä halusin jäädä sun luokses, Jace sanoi.
-No kiva, että joku jaksaa välittää.
-Tarvitko sä jotain? Jace kysyy ja nousee sängyltä.
-No saisinko mä vettä?
-Ootas hetki niin minäpä tuon, Jace sanoi ja katosi huoneesta.
Kun Jace tuli takaisin veden kanssa, hän istui takaisin viereeni ja antoi vesilasin minulle.
-Kiitos, sanoin ja hörppäsin vesilasista.
-No mut, miten sulla menee? Jace kysyi hymyillen.
-Ihan hyvin, entäs sulla? kysyin.
Jacen hymy hyytyi välittömästi tuon sanottuani.
-Sori, sanoin hieman nolona.
-Ei se mitään, sitä paitsi kyllä mä kerron. Mulla menee suoraan sanottuna kaikki päin helvettiä. Mun vanhemmat potki mut ulos ja sen lisäks oon alkanu viil- Jace sanoi, kun lopussa ei pystynyt enää sanomaan loppuun.
Näin hänen poskelleen vierähtävän kyyneleen. Nousin äkkiä istumaan huimauksesta huolimatta. Kiedoin käteni takaapäin Jacen ympärille ja puristin häntä kiinni itseeni. Hänen kehonsa tärisi omaani vasten. Huoneesta ei kuulunut mitään muuta, kuin Jacen hiljaiset nyyhkytykset.
-Jace onko sulla kaikki ok? kysyin ja silittelin tuon hiuksia.
-Ei, mikään ei oo ok, tuo vastasi ja laski päänsä alas.
-Miks sä viiltelet? kysyin.
-Noku mua vaa vituttaa, Jace vastaa äänessään surullisen ja vihaisen sekoitus.
-Ai se et sut potkittiin pihalle?
-Ei vaa yks toinen, Jace vastaa ja kaatuu kyljelleen sängylle edelleen minun halatessaan häntä.
Kaadun Jacen mukana sängylle ja kietaisen jalkani tuon jalkojen yli.
-Sä voit kertoo mulle, kuiskaan.
-Noku en mä voi, ku se ongelma oot sinä, Jace sanoo ja peittää suunsa käsillään. Hän ilmeisesti tajusi kertoneensa liikaa.
-Miks? Oonko tehny jotain? kysyin hieman peloissani. Onko hän minulle vihainen?
Jace vain nyökyttää päätään.
-Jace kerro mulle, haluun tietää mitä oon tehny, sanon ja puristan häntä halauksessa.
-Noku sä suutelin Erickiä, Tuo sanoo ja nousee istumaan.
Hänen poskelleen vierähtää taas yksi kimmeltävä kyynel.
-Mitä sitten? kysyin ja nousin.
-No etkö sä tajuu, mä tykkään susta ja se Erick on pilannu kaiken, Jace sanoo surullisena ja nousee sängyltä.
Hän on kävelemässä pois, kun tartun tuota ranteesta.
-Jace odota, sanon ja vetäisen hänet takaisin sängylle.
Kiedon käteni ja jalkani hänen ympärilleen ettei hän pääse karkuun. Nojaan leuallani hänen olkapäälleen ja henkäisen syvään.
-Mikset sä oo kertonu mulle? kysyin ja silittelin Jacen vatsaa.
-No luuletko, että mä pystyn. Sulla on jo toinen, Jace mutisee hiljaisesti.
-Ei Erick ole mikään toinen, se on mun kaveri, sanon ja otan jalkani pois hänen ympäriltään.
-Muutenvaa pussailette täälä päivät pitkät ihan vaa "kavereina?"
-Mut se oli vaan yks pusu.
Jace kaatuu jälleen sängylle makaamaan minä perässä. Hän kääntyy minuun päin ja hengittää kasvoilleni mintun tuoksuista hengitystä. Katsomme toisiamme hetken silmiin ja Jace lähenee kasvojani. Silittelen Jacen poskea peukalollani ja tartun tuota niskasta kiinni. Vedän hänet lähelleni ja suutelen tuota. Jace vastaa suudelmaan ja vie kätensä selkäni taakse. Yhtäkkiä kuulemme ulko-oven avautuvan ja irrottaudumme toisistamme välittömästi. Nousen äkkiä istumaan ja nappaan puhelimen käteeni, jotta näyttäisin siltä, että katson sitä. Alekin vierashuoneen ovi aukeaa ja sieltä tulee kukapa muu kuin Erick. Hän kävelee luokseni ja antaa minulle pusun poskelle. Punastuin tomaatiksi heti tuon jälkeen. Tiedän, että Jace on takanani ja häntä sattui nähdä minut nuolemassa jonkun toisen kanssa.
Hejj! Tein nyt uuden luvut, koska oon kipee. Kommentoikaa ja votetkaa!
~582 words~
-Mielipuolinen-
YOU ARE READING
The Love Triangle
RomanceMoi! Tää saattaa olla tylsä kirja mut toivon et saan jotain aikaan. Kirjoittelen tätä kun on tylsää:) toivottavasti pidätte😆😘