Geçmiş bölümden..."Tamamdır." Elini boynumdan çekip üzerine sildi. "Teşekkür ederim."
Gülümseyip ayağa kalktı. Gamzelerine gömülebilir miyim?
Gülümseyince dışımdan düşündüğümü anlayıp kızardım. "Y-yani gamzelerin çok güzel."
"Sen renk değiştirmeye başlamadan ben gideyim." dedi ve göz kırpıp odadan çıktı. Arkasından bakakalmıştım.
Kafamı iki yana sallayıp yatağa uzandım. Biraz uyusam iyi gelebilirdi...
***
"Kalk kız!"
Başımda bağıran Deniz'le gözlerimi açtım. Bir gün olsun normal uyanamayacaktım sanırım.
Gözlerimi açıp etrafıma baktım. "Ne kadar uyudum ben ya?"
Saatine bakıp "Altı saat kadar." deyince "Neden uyandırmadın ki?" diye sordum.
Omzunu silkip yanıma geldi. "Seninkiyle bir şey oldu mu, ben çıktıktan sonra?"
Moralimi düzeltmek için şakaya vurduğunu anlamıştım. "Aynen kanka, yarın evleniyoruz."
Sözlerimle gözlerini devirip "Neyse ne. Seninkini instagram'dan takip isteği atmış sana." dedi. Şaşkınlıkla telefonu elinden aldım.
"Ben de geri takip ettim. Bu arada o da senin gibi inekmiş, fotoğraflarından anladım."
Sözlerini duymazdan gelip fotoğraflara baktım.
568 beğeni 282 yorum
Aras_Korkmaz Kitap demek aşk demektir. 📚❤️
Allahım ne güzel çıkmıştı. Yani kitaplar(!)
Fotoğrafı beğendikten sonra telefonu eline tutuşturup ayağa kalktım. "Acıktım ben, hazırlan da yemeğe inelim."
Başını sallayıp banyoya girince kıyafetlerimi yatağın üstünden aldım.
Altıma bir şort giyip üzerime de Deniz'in tişörtlerinden birini geçirdim. Bol tişörtleri seviyordum.
"Hazırsan çıkalım." Deniz'in yanıma gelmesiyle çantamı alıp başımı salladım.
Odadan çıkınca önden gidip "Merdivenlerden ineceğim." dedim. O da benimle merdivenlerden gelmişti.
Omzumu silkip inmeye devam ettim. Lobiye gelince annemleri göremeyip yemekhaneye geçtik.
Deniz bana dönüp "Kanka sen masa tut ben yemekleri alırım." deyince "Tamam." dedim ve yanından ayrıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💛 Yaz Aşkı 💛
Genç Kız EdebiyatıHer şey gittikleri yaz tatiliyle başlamıştı. Genç kız aşık olacağını bilmiyordu tabi, genç adam da öyle. İkisinin de düşünmesi gereken bazı önemli şeyler vardı, aynı ortak noktalarının olduğu gibi. Genç kız genç adamın gözlerinin mavisinde kaybolmay...