The Back Stage

135 13 0
                                    

Kedves Olvasó!(ㆁᴗㆁ✿)            안녕하세요!

Nagyon örülök, hogy idetévedtél! Kérlek engedd meg, hogy néhány szó erejéig raboljam az idődet, mielőtt belevágnál az EXO és új menedzserük izgalmas kalandjaiba.


A fanfiction valóságon alapszik! 

Ezt értsd kérlek úgy, hogy folyamatosan figyelembe veszek minden apró részletet az EXO egész éves, és azon belül hónapokra-, napokra-, órákra lebontott munkájukat. Egy rész megírása rengeteg kutató munkát vesz igénybe, valamint egyetemi tanulmányaim miatt is viszonylag lassan érkeznek az újabbnál újabb fejezetek. 

Gyermekkorom óta a zene világában élek, valamint romantikus személynek mondhatom magam. Ezek a mozgatórugók adták meg az ihletet, a lendületet egy olyan fanfiction megírásához, amely akár egy lehetséges változata is lehet idol-jaink életének.
Célom az, hogy bevezesselek téged, titeket "a kulisszák mögötti" életbe, illetve a szereplők magánéletébe, gondolatvilágába.


Mint már oly sokan tudjátok: az EXO 12 taggal kezdte pályafutását, és folyamatosan morzsolódtak le az emberek.
Maga a történet 2013. év áprilisától kezdődik, a fiúk majdnem egy éves debütjük előtt; így figyelemmel kísérhetitek az EXO Bolygóról érkezett idolok életét.

A karakterek a történet során folyamatosan változnak, fejlődnek a korábbi énjükhöz képest ((ez talán az írásmódomról is elmondható)). A csapat cége, az SM Entertainment is nagy szerepet kapott, így számos SMTown idol-lal is találkozhattok irományaim során.


Köszönöm, hogy végig olvastad eme kis bevezetőt, és nagyon remélem, hogy elnyerte tetszésedet! Bízom abban, hogy tetszeni fog a fanfiction és - attól függetlenül, hogy néhány karakter néha kiállhatatlan - és figyelemmel kíséred a Kpop egyik legnagyobb királyainak történetét, a Back Stage-ből!

Jó szórakozást! (ㆁᴗㆁ✿)          감사합니다!

EXO or Secret [HU]Where stories live. Discover now