I love you! (Black Veil Brides)

690 63 8
                                    

Dommy seděla na Jakeovi a hlavu měla opřenou o jeho rameno. Spokoje ně si pochrupkávali oba dva.

"Mám to. Jdu to dát na internet." řekl Jinxx a zmizel pryč.

"Dobrou." popřála nám Sammi a vydala se za ním. Později nás opustila i Laila se CC-m. Za chvilku i Ash s Emmou. Na mě padala taky únava, tak jsem vzala deku přehodila to přes naše dva romantiky a...

"Dobrou Andy." řekla jsem a dala mu pusu. U schodů jsem se zastavila a pomali se přiblížila ke dveřím do obýváku. Podívala jsem se.. Andy. Kde je? Zmizel.

"Hledáš někoho?" zeptal se. Já jsem nadskočila a chytla se za břicho.

"Andy! Tohle mi nedělej!" řekla jsem a mířila si to ke schodům.

"Promiň, ale musel jsem ti to oplatit." řekl a věnoval mi úšklebek. Já jen pokroutila hlavou a šla do našeho pokoje. No jo. Pořád mám na sobě ručník. Šla jsem se převlíknout. Vytáhla jsem si černý tílko a a volný pyžamový modro černý nohavičky. s červenými beruškami..:33

Potom jsem skočila do postele a hádejte. Skočila jsem na Andy-ho.

"Čím jsem si to zasloužil?" zeptal se a usmál se na mě. Hlavu jsem měla u zdi, břicho jsem měla na něm a špičky noh mi vyčnívali z postele.

"Nehýbu se! Budu spát takhle." oznámila jsem mu a zavřela oči. On nás přikryl a začal mě hladit po zádech. Během dalších minut jsem byla tuhá...

"Bum!" uslyšela jsem. Otevřela jsem oči a rozhlédla jsem se. Podívala se na hodiny a bylo půl páté ráno. Zase rána. Ozívala se z obýváku. Pomalu jsem slezla z Andy-ho a otevřela dveře do pokoje. V nich se objevila Dommy a vystrašeně se na mě podívala.

"Adel... Dole někdo je! Jake se tam šel podívat, ale nevracíse a teď ty rány." řekla a podívala se na mě. Já jsem sáhla pro baisbolovou pálku co měl Andy vedle dveří a řekla Dommy, ať vzbudí Andy-ho a řekne mu to. I s pálkou v ruce jsem se vydala do obýváku.

Pomalu jse kráčela. Viděla jsme obrys postavy. Připravila pálku jí použít a rozvítila. Podívala jsem se po místnosti. Stůl převrácený i křeslo a rozbitá váza. Na zemi rozplácnutý Jake, který si mnul hlavu a nadával.

"Co tady děláš?" zeptala jsem se.

"Něco jsme s Dommy slyšely, tak jsem se šel podívat a dvakrát jsem hodil hubu. Jednou o křeslo a podruhý o stůl, ale váza už rozbitá byla, když jsem přišel."

"Ani hnout!" křikl Andy a v ruce držel... Plácačku na Mouchy?? Opravdu? (Děkuju Dommy za tu plácačku na mouchy:33) V tu chvíli jsme se s Jakem váleli na zemi a smíchy. Nemohli jsme se přestat řezat smíchy. Nešlo to. Dokonce jsme z toho začali i brečet....:D

"Čemu se tlemíte?" zeptal se nás Andy a nadzvihl obočí. Já a Jake jsme se na sebe podívali a znovu vybuchli smíchu. Potom jsme uslyšely prásknout vchodový dveře a to nás zarazilo. Rychle jsme se k nim rozběhly a otevřeli je. Vyděli jsme už jenom černý BMV jak nám mizí před očima.

I love you! (Black Veil Brides)Kde žijí příběhy. Začni objevovat