I love you! (Black Veil Brides)

1.9K 83 9
                                    

Zjištění dne! Spíše rána... Ale to je jedno. Jmenuju se Adel Coma. (Nevím jak to napsat, aby to znělo tak jak má :D) Ano. Jsem sestra CC ze skupiny Black Veil Brides. A ano jsem emo. Mám dlouhé, rovné, modročerné vlasy. Jsem hubená a menšího vzrůstu. Měřím asi 155cm. Nesmějte se! Mám modré oči a ráda si z někoho utahuju. Moje nejlepší kamarádka je Emma. POZOR! Její bratr je Jake také ze skupiny Black Veil Brides. Nerada chodím do školy, protože se setkávám se šikanou.

Moje mamka to vyřešila tak, že mě poslala bydlet k CC- mu. Normálně bych byla ráda, ale musíme si přiznat, že CC bydlí se zbytkem skupiny v Andy-ho domě. Dneska se tam mám nastěhovat společně s Emmou. Poveze nás její táta. Za což jsem ráda. Táta zmizel, když mě a CC-mu bylo 4. Od té doby jsme ho neviděli. Ještě něž se přestěhuju, tak budu muset rozejít s Joem. Není to hlavně kvůli tomu, ale já ho... prostě ho už nemiluju.

Vylezla jsem z postele a přeběhla do koupelny. Vyčistila jsem si zuby, učesala se a nanesla si černý linky kolem očí a řasenku. Vzala jsem si černou rtěnku a namalovala si sní rty. Když jsem skončila, tak jsem si prohrábla svojí emo patku a vylezla z koupelny. Zamířila jsem si to, ještě k nezavřenému kufru a vyndala jsem si z něho černé legíny a tričko s BVB. Vzala jsem si mobil, klíče a seběhla jsem ke vchodovým dveřím.

"Za chvíli se vrátím!" křikla jsem na mamku a obula si černé kecky.

"Ano zlato." křikla na mě a já za sebou zabouchla.

Napsala jsem Joeovi, že se sejdeme v parku. Park jsem měla hned přes ulici, což pro mě byla paráda.

Chvilku jsem se procházela.

"Adel!" křikl na mě Joe-ův hlas.

"Ahoj." řekla jsem.

"Ahoj, co potřebuješ?"

"No... Joe... Já... Rozcházíme se." řekla jsem těžko ze sebe.

"Proč? Kvůli tomu, že se stěhuješ?"

"Ne... no taky, ale pravý důvod je, že k tobě už necítím to co dřív."

"Jak necítíš?"

"Prostě tě už nemiluju..." řekla jsem mu těžko.

"Ale.... To si odskáčeš mrcho!" řekl jenom a šel pryč. Chvilku jsem tam stála zaražená a nakonec šla domů.

"Jsem doma!" křikla jsem.

"Ahoj Adel! Táta ti už dal věci do kufru." vyhrkla na mě Emm.

"Ahoj, jo dobře. Můžeme vyrazit." řekla jsem a usmála se.

"Jop, jop!" řekla a na chvilku odešla.

"Ahoj Adel, můžeme vyrazit?" zeptal se mě pan Pitts.

I love you! (Black Veil Brides)Kde žijí příběhy. Začni objevovat