I love you! (Black Veil Brides) Halloween part. 4

389 46 16
                                    

Jinxx:

"Adel... Prosím.. Nezapomeň na zubní pastu, nejlépe čtyři a nový kartáček na zuby. Jo a ještě do zásoby nové ponožky pro Ashe. Mám v plánu mu všechny vyházet!" řekl Andy do telefonu. Slyšel jsem ho až k sobě do pokoje. Co blbne? je teprve osm ráno a on tu řve jako na lesy. Zvedl jsem se opatrně z postele, abych nevzbudil Sammi. Vylezl jsem z pokoje a za sebou jsem zavřel dveře. Zabouchal jsem na Andy-ho dveře od pokoje. Nic. On se mi jenom zdá, ne?
"Neotevře... Provádí už asi po padesáté ústní hygienu." řekl mi CC a ukázal mi pruhované ponožky... POZOR! Ashovi ponožky.
"CC... Ty seš ale Hajzl.." řekl jsem a zasmál se. Potichu samozřejmě abych nikoho nevzbudil.
"Já vím..." řekne CC a směje se od ucha k uchu.
"Ale CC... Víš co je divné?" zeptal jsem se ho.
"Jo. Že ještě žije." opověděl CC a začal se potichu pochechtávat. Z toho jsem nemohl.
"Je osm ráno! Co tak řvete?" křikl na nás potichu Jake. Přišel k nám a podíval se na CC-ho ruku a uviděl ponožky. Hned se začal culit. Došlo mu to.... Nejspíše.
"A to jako přežil?" zeptal se Jake.
"Jo." odpověděl CC a nová valda tichého smíchu.
"Kreténi! Nesmějte se mi!" vyjede po nás Andy přes dveře.
"Myslím, že ti Adel hodně dlouho nedá pusu kámo." řekne Jake trochu nahlas, aby nás Andy slyšel přes dveře. CC se začne dusit smíchem a já sním. Prostě to nejde,... Kdo by se jim nesmál?
"CC... Aby ses neudusil." řekla mu Adel a vlezla do pokoje. CC se hned přestal smát.
"Ahoj Strejdo Jinxxi, Jakeu a CC." pronese usměvavá Pappy v kostýmu Batmana. Tady je důkaz, že naše malá Pappy je vážně dcera Andy-ho Biersacka. Až na to, že Pappy je hezčí. Kdyby mě slyšel Andy...
"Ahoj!" řekne nám Tristan a Jacob.  Tristan jako v kostýmu kocoura a Jacob jako Drákula.
"Ahoj Batmane, Kocoure a Drákulo. Jak se vede?" zeptám se jich.
"Dobře... Tristane. Máš babu!" křikne Jacob a začne utíkat pryč. Tristan se vrhne za ním a Pappy stojí na místě a usmívá se roztomile na nás.
"Copak zlatíčko?" zeptá se CC a vezme si jí do náručí.
"Půjdeš s námi?" zeptá se ho Pappy a začne roztomile mrkat. Po kom má takové velké řesy?
"A kam?"
"No já a Jakeem půjdeme... " řekl jsem a Jakem jsme se vypařili jako páry.

CC:

"A kam půjdeme?" zeptala jsem se.
"Uvidíš." řekla Adel, když vešla z pokoje. Usmála se na mě a dala mi pusu na tvář. To samé udělala Pappy.
"Dobře a kdy?" zeptal jsem se jich.
"Počkej v autě." řekla mi Adel a vzala si Pappy a i sní zmizela v jejím pokoji. Poslechl jsem a beze slova jsem šel k autu. Nasedl jsem si na sedadlo spolujezdce a čekal jsem. Co asi ty dvě mají v plánu? Co když mě chtějí unést? A je to v prčicích. "Něco mi udělají." pronesu.
"Proč se hned bojíš?" zeptá se mě Ashley, který se  objeví hned u okýnka u auta.
"Čeho? Neznáš Adel?"
"Znám.... A vím jak to umí s rudou rtěnkou..." odpoví mi jenom.
" No.... kdyby uměla jenom tohle.... Umí toho víc. Je to moje sestra." řeknu.
"Taky umí řídit strašně jako ty?" zeptá se mě Ashley.
"Ty seš idiot!" řeknu mu s úsměvem a praštím ho do ramene.
"Ashi... Nasedni do toho auta."
"Ano madam!" vykřikne vyděšeně Ash a poslušně si sedne na zadní sedadlo a za ním Pappy.
"Slyšela jsi to?" zeptá se Ashley Adel.
"Jo.... Úplně všechno." odpoví mu Adel a otevře dveře. Do auta naskočí chlupatý Andy.  Andy jako ten pes. Ano? ALe do auta nenastoupil jenom psí Andy, ale i jedna černá fenka s docela velkým bříškem. Ashovi to bylo nejspíše jedno, protože seděl křečovitě a potichu na místě a vyděšeně těkal očima po Adel na mě a naopak. Nikdy jsem ho takhle neviděl. Ale.. Proč mě to nepřekvapuje?

"Adel? Co to je za fenku? A proč jí máme v autě?" zeptám se.
"To je Poppy." odpoví malá Pappy a začne Andy-ho a Poppy za uchem. Dala jim pusu na hlavu a usmívala se. Byla šťastná. Adel nasedla do auta a rozjela se pryč od domu.
" CC? Potřebovala bych tvojí pomoc. A docela hodně velkou..." řekne Adel směr ke mě.
"Dobře a o co jde Adel? Pomůžu ti s čímkoliv." zeptám se jí.
"Potřebuju, aby jsi ty s Ashem přemluvili Andy-ho, aby Poppy mohla u nás zůstat. Ona právě čeká štěňátka s chlupáčkem Andy-m. Nemůžeme jí vyhodit na ulici." odpoví mi Adel a trochu se smutně podívá.
"Ale proč mi mu to máme říct?" vykřikne Ash jako holka, která přišla o svojí panenku barbie. A to si srandu nedělám! Jednou mu na koncertě jedna Fanynka dala panenku Barbie.  Tenkrát jsme mu k tomu pořídili ještě prince a koně, aby si mohl s tím hrát. Taky si pamatuju, že to začal po nás házet a nadávat nám, že jsem idioti a kreténi. Jo to byli časy.....

"Protože jste s ním strávili více času než já. Jste jeho nejlepší kamarádi... no... Skoro bratři. A navíc.. já se trochu bojím." odpoví Adel.
"A čeho prosím tě?" zeptáme se s Ashem společně.
"Toho, že Andy nesvolí si Poppy nechat. A že bude Pappy smutná.. " pípne jenom Adel." A její štěňátka...." dodá Pappy.
"Dobře... Já a Ashley slibujeme , že ho zkusíme přemluvit, ale neslibujeme, že to vyjde." řeknu a Ash začne divoce kývat hlavou na souhlas. Musíme přesvědčit Andy-ho, aby jsme si ho mohli nechat. Pro Poppy, Pappy a Adel. Jo a ještě pro chlupáčka Andy-ho.

Tristan:

"No tak.. Jacobe.. Hrajeme na babu ne na schovávanou..." říkal jsem nahlas, aby mě slyšel.
"Ale houby... Pššt. Schovávám se před Emmou. Říkala, že máme jenom deset minut se schovat. Honem.. Pojď zamnou. Jdeme se schovat ty víš kam." řekne Jacob a ryhle proběhneme po schodech nahoru do mého pokoje. Za sebou jsme si zavřeli dveře a vlezli si do skříně. Odhrnul jsem hromádku mikin na stranu a otevřel dvířka. Vlezli jsme do chodby. Za sebou jsem je zavřel a šel jsem těsně za Jacobem. mohli jsme to vzít i přes jeho pokoj, ale to by bylo příliš dlouhé a navíc on u sebe v pokoji má velký normální dveře. Přesně se nejspíše dostával nábytek. Vešli jsme do velké místnosti.
"Pappy?" zeptal se nahlas Jacob.
"Není tady... A Poppy taky ne.. nejspíše ji vzala k veterináři s mamkou. Včera tady spolu leželi a spali." řekl jsem Jacobovi a usmál jsem se.
"Takže teta Adel o tom už ví jo. Doufám, že přesvědčí strejdu Andy-ho, aby tady mohla Poppy zůstat i se štěňátky. S touhle místností je tady více místa. Jestli povolí, tak to všem ukážeme. Vždyť se sem všichni vejdeme snad dvakrát." řekl Jacob a usmál se.
"Dobře, ale co teď?" zeptám se.
"Trochu to tady poklidíme ne?" zeptá se Jacob.
"Jdeme na to!" řeknu a usměju se...

Neznámý:

Jo, jo Adel... Až se rozhádáš s Andy-m Biersackem tak využiju příležitost a skočím po ní. Na to vem jet! Naposledy jsem tě od něho dostala jenom na chvíli, ale Joe mi pomůže. Jednou mi už málem pomohl. Ale to měl střelit tebe a né Andy-ho. Sakra... Tak blízko a přece daleko. Jak se říká... Na každého jednou dojde a tentokrát dochází na tebe zlato. Andy bude můj! Andy.. čekej na mě. Za chvilku bude Adel pryč a v našem vztahu nám nebude už nic stát...
"Hej... Kam ji mám potom vzít?" zeptá se mě Joe.
"Někam do sklepa. Hlavně někam , kde ji nikdo neuslyší. A.... Můžeš si s ní dělat co chceš." odpovím mu a usměju se.
"Děkuju..." řekne a odejde. Jde na lov.. "Na tebe..." řeknu na fotku Adel a propíchnu jí nožem....


Doufám, že se vám dnešní díl líbil a u příštího dílu už bude i to jak budou jejich děti koledovat. Jsem ráda, že se vám celá povídka líbí :33 Děkuju vám za Votes a komenty. Taky bych vám chtěla říct, že tohle je vlastně druhá série.. Dá se to tak říci. Nějak jsem se do toho.. Nevím jak to popsat, ale strašně mě to baví to pro vás psát a i když nemám talent, jak tvrdíte, tak mě to hodně a hodně potěší. Za to vám děkuju, a jsem ráda žese vám povídka líbí a jsem ráda, že si jí vůbec čtete. Strašně vám děkuju.

Vaše Adel :)

I love you! (Black Veil Brides)Kde žijí příběhy. Začni objevovat