Konec? A nebo ne..... I love you! (Black Veil Brides) Halloween part. 1

505 41 4
                                    

Ashley:

"Kurva! CC! Dávej pozor!" křikl jsem na něho, když těsně vedle mě přistálo kladivo.

"Sorry!" křikl na mě ze střechy. To nám ty přípravy na Halloween začínají... Nejdříve málem zabije Adel, potom Jinxxe, Andy-ho, Sammi dokonce málem i Emmu a teď mě! Po dobu co budou probíhat ozdoba domu, tak k němu děti nepustím! Je mi docela líto Laili...

"Strejdo! Strejdo!" křičí malá Pappy. S úsměvem se na ní otočím a rychle po ní chňapnu. Zrovna v čas. CC-mu spadlo opět další kladivo. Výrazně si oddychnu. Tohle se nesmí dozvědět Andy! CC rychle sleze ze střechy a de se na nás podívat. "Je v pořádku?" zeptá se mě CC. "Jo je... máme štěstí, ale o tomhle se nesmí dozvědět Andy!" řeknu mu a podívám se na něho. On jenom kývne. "Co bych se neměl dozvědět?" zeptá se nás hlas Andy-ho. "Nic!" vyhrkneme se CC-m najednou. Nic jenom na tvojí dceru málem spadlo kladivo. Pohodička Žádná křeč... pomyslím si.

"CC a Ashi. Řekněte mi, že jste málem nezabili Pappy." řekne Andy, který uviděl dvě kladiva na zemi. CC a Já jsem se na něho usmáli. "Ne." pípli jsme a já položil Pappy na zem. Ta spokojeně odcupitala do domu. Andy nás začal propalovat pohledem.

"Já vás zabiju!" vykřikne a rozeběhne se po nás. Hned mu začneme utíkat pryč. Přes celou ulici utíkáme sem a tam. Nikdy bychom takhle dlouho neběželi, ale zrovna teď nám jde o život. Zjistil jsem, že když jde CC-mu o život, tak je v běhu mistr a klidně by mohl jít na olympiádu, kde by vyhrál první místo. "Ashley! Christiane!" křičí naštvaně Andy za námi. No ale nebyli bychom to mi, kdyby jsme nehodili a nenatáhli se. Dopadli jsem na zem před něčí nohy. "No do prdele..." zakleje CC. "Adel." řekne me oba dva naráz a zvedneme hlavu nahoru, abychom se setkali s jejím pohledem.

"Stalo se něco?" zeptá se a povytáhne obočí. "Ne." řekneme se CC-m co nejrychleji. "Konečně vás mám..." řekne Andy a postaví se vedle nás. Hned ztuhne a uvidí Adel. "Jéé... Ahoj miláčku." řekne mile, jako by byl andílek. hlavně, že nás chtěl ještě před chvilkou zabít. Já se CC-m se zvedneme ze země a začneme se umívat. Adel se zamračí. "Andy! Řekni mi, že jsi jim nedal na starost Pappy, když jsem byla s Tristanem u doktora." řekla Adel. "Dal." pípne. " Řekni mi, že se jí nic nestalo, když CC-mu určitě vypadlo kladivo z ruky jako včera.." řekne. Všiml jsem si, že se snaží být v klidu. Už nikdy se nebudu bát Andy-ho, ale Adel se bát budu! A CC taky, podle jeho výrazu. "Já jsem vážně nechtěl.. Ale uklidní tě, že ještě předtím to kladivo málem spadlo na Ashe?" zeptá se CC. "CC!! Děláš si srandu?" zeptám se ho. "Raz... Dva.." začne počítat Adel. Andy a CC pochopí a začnou zdrhat. Já to ale vůbec nechápu, ale začnu pomali couvat. '" Tři..." řekne a skočí po mě. Povalí mě na zem a rtěnkou  co vytáhla z kabelky mi začne jezdit po rtech. "Prosím Adel!" křikl jsem. hned jsem zavřel pusu. Rtěnka se mi trochu dostala mezi zuby.  Adel přestane a podívá se na mě. Potom ze mě sleze. "1) Proč já? 2) Kde jsi vzala rtěnku." zeptal jsem se jí.

"1) Protože by si měl mít více rozumu než ty dva támhle u toho sousedovic stromu! 2) Byla to rudá rtěnka a tu mám u sebe vždycky připravenou, kdyby jste něco vyvedli!" řekne jenom a rozejde se k domu, kde se na nás dívá Emma a usmívá se od ucha k uchu. Když mě vidí vyprskne smíchy. Nechci se vidět. "No tak bro. Vstávej!" řekne mi Jake a pomůže mi na nohy. Potom se na mě podívá a vyprskne smíchy. "Vážně se nechci vidět!" řeknu nahlas a jdu do domu. Všichni rychle do něho vběhnou přede mnou a zamknou dveře a zavřou i okna. "To si děláte snad srandu!" křiknu na ně. Oni se jenom objeví v okně a začnou se křenit. V ze dveří vyběhne další osoba od rudé rtěnky. Je to Jinxx. Chudák.. je stejně ponížen jako já a oba víme, že nás dovnitř nepustí...

Emma:

Kochám se pohledem na Ashe v rudé rtěnce. Jsem asi špatná přítelkyně... "Adel? Jsem hodně špatná přítelkyně, když si to užívám?" zeptám se. " Snoubenka! Snoubenka Emmo! Nezapomínej! Ne nejsi. Jenom.. Jenom se snažíme ozdobit náš velký dům. " řekne Adel a usměje se. "Já vím, Já vím.. Ale asi mu uděláme společnost." řeknu a usměju se. Vezmu rudou rtěnku. "Jinxxi?" zakřičím. Jinxx ke mě přijde a posívá se na mě. "Ano?" zeptá se. "Zavři oči a uvidíš." řeknu a usměju se. Chvilku váhá, ale nakonec je zavře. Rtěnka vykoná svojí práci a rychle než se vzpamatuje ho vystrčím ven za Ashem. "Promiň." řeknu a zavřu za ním dveře. Potom se připojím k Dommy a Jakeovi. Sedíme v obýváku a díváme se s Jacobem, Pappy a Tristanem na pohádky. Znáte Oggyho a škodíky? To je taková ta modrá kočka jak chytá švábky.

Po chvilce přemýšlení jsem usoudila, že je pustím dovnitř. Zvedla jsem se z křesla a šla ke dveřím. Otevřela jsem se a těsně přede mnou spadlo kladivo. "Jsi v pořádku lásko?" zeptá se mě Ash. "Promiň Emmo!" křikne CC ze střechy. No potěš koště. Jinxx spokojeně ozdobil zbytek naší zahrady a řekl, že máme hotovo. "Lásko? Pořád jsi mi neodpověděla." řekl Ashley. "Promiň, ale když ti před obličejem spadne kladivo, tak nikdo není nadšený!" řeknu a snažím se rozdýchat fakt, že jsem před chvilkou mohla ležet na zemi s kladivem v hlavě. Nic mě už nepřekvapí! "Já letím!" vykřikne Andy, který stojí na jedné noze a mává rukama, jakoby doopravdy letěl. Spletla jsem se. Opět. "Počkej na mě! Petře pane!" vykřikne Ashley a přidá se k němu. "Zvonilko! kdepak jsi?" zakřičí Andy. "Tady!" křikne CC a přidá se k jejich létání. "Co to mám za kamarády?!" řekne Jinxx. "Co to mám za manžela?!" řekne Adel. "Co to mám za snoubence!" řeknu já a Laila společn. Ani jsem si nevšimla, že Laila a Adel jsou tady.

"No... Výzdoba je hotová." oznámil nám Jinxx. Dům byl celý černý. Všude dýně a uměla krev. Na střeše byly kostry, jeden vlkodlak a Drákula. "Drákula?" zeptám se. Ashley kývne. V oknech byli pavučiny a sem tam nějaký velký chlupatý pavouk. Ví, že skoro všechny holky a Ashley se bojí pavouků a stejně je tam dají.

"A to jenom začíná!" řekne Andy a ďábelsky se usměje...

Konec? A nebo ne.... :D Vítejte u menšího pokračovaní...:33 Já vím, Já vím :D Nečekali jste to, ale Krásný s Veselý Halloween! :33 Je to trochu kratší já vím, ale příští díl bude delší ano? Tohle byl jenom úvod, abyste věděli, co vás čeká!:33

Na úvod. Rozhodla jsem se, že přidám menší útržky z jejich života. Doufám, že jste aspoň trochu rádi, že vás ještě chvilku budu otravovat s mojí povídkou I love you! :33

Hezké počtení!:3

Vaše Adel :)

I love you! (Black Veil Brides)Kde žijí příběhy. Začni objevovat