Pohled Adel:
"Hej ty! Vstávej!" vzbudil mě hlas dívčí. Otevřela jsem oči a uviděla tu sestru z parkoviště.
"Co je?" zeptala jsem se.
"Nikdo nesmí spát vedle pacienta prosím opustit jeho postel a nejlépe i místnost!" sykla na mě. Co jsem jí udělala?
"Co máš za problém?" zeptala jsem se úplně normálním hlasem a zároveň potichu, abych nevzbudila Andy-ho.
"Prostě vypadni!" řekla a doslova mě vystrčila z postele a sama si tam lehla.
"Počkej! Co to děláš?!" sykla jsem naštvaně.
"Nechápu jak může chodit s někým jako jsi ty. Tak malá a ošklivá! Nechápu.. Určitě mu je tebe líto proto s tebou chodí. Chudák... Jinak by dávno chodil semnou.." řekla pohrdavě a při poslední větě letěla ona z postele. Ne já jsem jí neshodila, přísahám.
"Adel je sice malá, ale to mi nevadí a není vůbec ošklivá. S tebou bych nikdy nechodil! A ne je mi líto tebe, jak moc si o sobě myslíš, a už nikdy neurážej Adel, když o ní nic nevíš!" řekl chraplavý hlas, který patřil Andy-mu.
"Andy..." vydechla jsem a usmála se. Sestřička se na mě naštvaně podívala a naznačila mi, že mě uškrtí.
"Běž pryč!" řekl přísně Andy na sestřičku.
"Neslyšela jsi?! Máš jít pryč!" zopakovala sestřička a ukázala na dveře. Pokud se nemýlím to slovo pryč patřilo jí. Andy jenom neuvěřitelně civěl na ní co právě udělala.
"Halóó... Posílá tě pryč maličká couro." řekla ta sestřička ukázala na dveře. To se mě dotklo. Já nejsem coura... Zvedla jsem se ze země a zmizela z pokoje.
"Adel..!" slyšela jsem za sebou Andy-ho hlas. Prošla jsem chodbou. Začala jsem různě zatáčet dokud jsem nedošla do nějakého kumbálu a nezalezla dovnitř. Zavřela jsem dveře a rozbrečela se. Nikdy bych kvůli jednomu slovu nebrečela, ale teď. Popravdě to aby vypadla říkal jí a né mě... Nebo mě? Achhhh.... Vážně semnou Andy chodí jenom z lítosti? Pravda je, že jsem malá, a i dokonce... ošklivá...
"Ale ne..." řekla jsem a vyběhla z kumbálku. Zamířila jsem hned na záchodky a vlezla do první kabinky. Nahnula jsem se nad záchodovou mísou a všechno pustila ven. Bylo mi nepopsatelně zle. Možná je to tím, že jsem ráno nic nejedla. přešla jsem k umyvadlu a opláchla si pusu a vymyla si jí. Potom jsem přešla do kantýny a koupila jsem si nějaký salát. Zaplatila jsem za něj a hned si ho snědla. Uklidila jsem si po sobě talíř a vyšla z kantýny.
"Pardon slečno, ale hledá vás pan Biersack." řekla nějaká sestřička.
"Dobře.. děkuju." řekla jsem a usmála se. Dlouho jsem bloudila... Nakonec jsem našla dveře od Andy-ho pokoje. Zaťukala jsem.
ČTEŠ
I love you! (Black Veil Brides)
FantasíaAhoj, tenhle příběh je na úrovni 13 leté holky. :) proto je to taky napsané tak jak to je. A nechávám to tu z toho důvodu, že si tenhle příběh našlo pár lidi a prostě každý nějak začínal :)