Pohled Adel:
"Adel.. Můžeme si tě odvést domů!" křikl Andy, když vběhl do mého pokoje.
"Fakt?" zeptala jsem se s úsměvem.
"Jo! Ale nikomu to neřekneme. Bude to překvapení!" řekl Andy a rukama mě zezadu objal. Políbil mě na krk.
"Když dovolíš ráda bych se převlékla." řekla jsem a usmála se.
"Ale Adel. Nahou jsem tě už viděl pamatuješ?" řekl a šibalsky se usmál. ¨Dál jsem už nic neříkala a normál ně se před ním převlékla. Vzala jsem si černé legíny a černobílé tričko. Vypadala jsem jak vězeň.
Andy mi hodil poslední věci do tašky a zapnul jí. Přehodil jsi jí přes rameno a chytil mě za pas. Přitáhl si mě k sobě. Ruku jsem mu obmotala kolem jeho pasu a natiskla jsem se na něho.
"Už se na všechny těším." pronesla jsem.
"Já taky. Támhle je východ." řekl a vyšli jsme z nemocnice.
"Konečně venku!" řekla jsem a nadechla se čerstvého vzduchu. Andy se na mě podíval a usmál se. Já jsem pustila jeho ruku a trochu odběhla. Roztáhla jsem ruce a nadechla se čerstvého vzduchu a vydechla.
"Počkej te pane!" křikla sestřička a běžela k Andy-mu.
"Zapomněli jsme tam něco?" zeptal se Andy. Já jsem přešla k Andy-mu a zavěsila se o jeho ruku.
"No vaše sestra si nic nezapomněla to ne, ale jenom vám chci něco dát." řekla a usmála se.
"Sestra? Já nejsem jeho sestra, ale přítelkyně." řekla jsem naštvaně.
"Promiň, ale podle tvé výšky... No to je jedno Tady máte pane Biersacku. Zavolejte." řekla a usmála se na něho. Na mě se zamračila a zmizela zpátky v nemocnici. Andy pírek zmuchlal a hodil do nejbližšího koše.
"Měl jsis to číslo nechat. Co když ho budeš potřebovat?" řekla jsem a podívala se pohledem do silnice.
"Nebudu! Jediný co potřebuju jsi ty!" řekl rozhodně a zapálil si cigaretu. Já jsem se na něho usmála.
"Andy?" zeptala jsem se.
"Adel?"
"Můžu?" zeptala jsem se ho a udělala psí oči. On mi jako odpověď podal cigaretu a já jsem natáhla kouř do plic. Moc často jsem nekouřila jenom někdy. Potom jsem mu vrátila cigaretu a on si jí dokouřil...
*-*
Přišli jsme domů. Nikdo nikde nebyl.
"Máme dům pro sebe." řekl pustil tašku na zem a políbil mě. Začali jsme se vášnivě a dravě líbat. Pomalu jsme postupovali po schodech do jeho pokoje. Otevřel dveře a opatrně mě položil na jeho postel. Sundal mi tričko a kalhoty. Já abych nebyla po zadu jsem mu sundala triko. Následně na zem dopadly i jeho kalhoty.
ČTEŠ
I love you! (Black Veil Brides)
FantasíaAhoj, tenhle příběh je na úrovni 13 leté holky. :) proto je to taky napsané tak jak to je. A nechávám to tu z toho důvodu, že si tenhle příběh našlo pár lidi a prostě každý nějak začínal :)