"Dobrý den paní učitelko. Jdu si pro mojí sestru. Z neznámých důvodů šla do školy i přesto, že neměla." řekl CC a podíval se na mě. Zabalila jsem si tašku a šla za ním.
"Děkuju za pochopení. Nashle!" řekl a hned mě vytáhl ven. Utíkali jsme chodbou ven zeškoly.
"Stalo se něco?" zeptala jsem se před školou.
"Jo. Moje přítelkyně si chce nechat udělat piercing a bojí se tam jít sama, ale nechce mě tam nechat sní jít. Řekla mi, že sní půjdu maximálně holka a mě hned napadlas ty. Prosím, že s ní půjdeš." řekl CC a podíval se na mě smutně.
"Ty máš holku a nic mi neřekneš?" zeptala jsem se.
"Jo mám. Já vím všechno ti později vysvětlím, ale prosím půjdeš?"
"Jasně! Ráda půjdu. Stejně si chci nechat taky udělat ještě jeden." řekla jsem a usmála se.
"Děkuju ti!" vykřikl. Zavedl mě k autobusové zastávce vedle školy. Tam na byla dívka se zrzavými vlasy. Jak nás uviděla tak se usmála a přiběhla k CC-mu. Políbila ho a podívala se na mě.
"Lailo tohle je moje sestra Adel. Adel tohle je moje přítelkyně Laila." řekl CC.
"Ahoj Lailo ráda tě pznávám." řekla jsem, usmála jsem se a objala jí. Přece jenom je to přítelkyně brášky.
"Ahoj taky tě ráda poznávám. CC o tobě hodně mluvil." řekla a věnovala mi ten nejroztomilejší úsměv, co jsem kdy u dívky viděla.
"Tak vyrazíme?" zeptal se CC.
"Ani náhodou. Jen nás nech. Hezky se otoč a naklusej do školy pane Coma." řekla jsem a ukázala směrem na šedou budovu.
"Ale..."
"Jen běž CC. Určitě jsem v dobrých rukou." řekla Laila a usmála se na něho.
"Dobře lásko." řekl, políbil jí a odešel.
Chvilku si mě Laila prohlížela.
"Adel. Nevadí ti, že chodím se CC-m?" zeptala se.
"Proč by mi to mělo vadit?" zeptala jsem se.
"No protože... Většina sester mě odhání..." nedořekla to, protože jsem jí přerušila.
"Lailo, nevadí mi to, že chodíš se CC-m. Naopak jsem ráda, že si někoho našel. Jsi určitě hodná, milá, zábavná a 100% roztomilá. Já tě mám ráda už teď a to tě znám jenom pět minut." řekla jsem a usmála se na ní.
"šest." špitla.
"Šest?"
ČTEŠ
I love you! (Black Veil Brides)
FantasíaAhoj, tenhle příběh je na úrovni 13 leté holky. :) proto je to taky napsané tak jak to je. A nechávám to tu z toho důvodu, že si tenhle příběh našlo pár lidi a prostě každý nějak začínal :)