*O 9 měsíců později*
Adel:
"Jsem ráda, že jsi už doma.." řekla jsem Dommy a chovala jsem si jejího mrňouska. Byl to kluk a pojmenovala ho Jacob.
"A kdy máš termín ty?" zeptala se mě Emma a rozzářila se od ucha k uchu.
"No, asi v blízké době." řekla jsem.
"Hej, ale víš o tom, že tvoje břicho je velký, jakoby tam byla dvojčata." řekl Ashley.
"Ashi! Kdyby čekala dvojčata, tak to už víme!" řekla mu Dommy.
"Kdo čeká dvojčata?" zeptal se Andy, který přišel do obýváku. Ashley se usmál a pokýval na mě. Andy vyvalil oči."Neboj se! Dělá si srandu!" řekla jsem. Andy pokroutil jenom hlavou a usmál se. Andy zase odešel a za ním se vydala Emma a Dommy. Semnou v obýváku zůstal Ash a Jake.
Smála jsem se na Jacoba a trochu s ním pohupovala. Byl maličký a roztomilý.
"Jaký je to pocit, když ti praskne voda?" zeptal se mě Ashley. Podívala jsem se na něho pohledem alá děláš si ze mě srandu?
"Ashi! Jak to mám vědět? Já jsem ještě neporodila!"
"A už rodíš?" zeptal se CC, který se objevil vedla mě. Nadechovala jsem se, že něco řeknu, ale... Ucítila jsem divný tlak tam dole. Ústa jsem znovu zavřela. Ash, Jake a CC se na mě podívali nechápavě.
"Praskla mi voda..." pípla jsem. Jake ke mě rychle přiskočil a já mu podala Jacoba. Rukama jsem se chytila opěradla křesla... Ashley začal poletovat a sehnat holky. CC ten ztuhnul. Začala jsem zrychleně dýchat..
"CC... Takhle mi nepomůžeš! Zrovna teď potřebuju tvojí pomoc!" snažila jsem se ho probrat z tranzu... On jenom dvakrát zamrkal.
"CO mám dělat?" zeptal se mě vyplašeně.
"Podej my ruku!" řekla jsem a začala jsem zhluboka dýchat. Miminko uvnitř mě chtělo ven. CC tak udělal a já mu jí začala drtit..
"Adel!" vykřikla Sammi a přiběhla ke mě. Za ní se hrnula Dommy a Emma.
"CC polož jí na stůl, nemůžeme čekat, než nastartuješ auto! Nejspíš porodí tady!" rozkázala Sammi. CC kývl. Vzal mě do náruče a položil mě na deku na stole.
"Horkou vodu a ručníky!" poručila Sammi. CC se rozeběhl a za ním Ash, že mu pomůže.
"Adel!" uslyšela jsem Andy-ho. Vletěl do obýváku a hned jak mě viděl na stole a k tomu zběsile dýchám omdlel... Jako fakt? Když ho zrovna teď potřebuju nejvíce, tak si omdlí... Pane bože...
"CC se vrátil s vodou, ani nevím na co je a Ash s ručníky. Sammi jeden ručník rozložila a přehodila mi ho přes nohy, které jsem si dala od sebe.
ČTEŠ
I love you! (Black Veil Brides)
FantasíaAhoj, tenhle příběh je na úrovni 13 leté holky. :) proto je to taky napsané tak jak to je. A nechávám to tu z toho důvodu, že si tenhle příběh našlo pár lidi a prostě každý nějak začínal :)