Dorazili jsme před dům a mě zaplavila vlna strachu. Co když mě opustí? Co na to řekne?
"Neboj se Adel... Andy bude šťastný." řekl Jake.
"Myslíš?" zeptala jsem se ho.
"Já nemyslím... Já to vím!" řekl a mrkl na mě. Já jsem se na něho usmála a stoupla jsem si ke dveřím. Natáhla jsem se na kliku, když se v tom dveře rozletěli a už jsem byla v něčí náruči. Stačilo mi jeden nádech překrásné vůně a poznala jsem, že je to Andy.
"Proč si mi neřekla, že jdeš pryč?" zeptal se mě Andy.
"Byla jsem s Dommy na ultrazvuku." řekla jsem.
"Aha.. Dobře, ale příště mi dej vědět, ano?" zeptal se.
"Ano." řekla jsem. Jake mě popostrčil a já jsem pomalu vešla do domu. Hned jsem si to mířila do obýváku. Nikdo tam nebyl, tak jsem se uvelebila v křesle. Spokojeně jsem si zavrněla.
"Na Andy." řekla Dommy a ve mě hrklo. Dala mu totiž fotky z ultrazvuku.
"Proč je každá jiná?" zeptal se.
"Protože ta napravo není moje" řekla Dommy a posadila se vedle Andy-ho na gauč. Jake někom zmizel.
"A čí? A proč máš cizí ultrazvuk mimča?" zeptal se Andy.. Jo kdybys věděl.
"No není tak úplně cizí." řekla Dommy. Andy se na ní nechápavě podíval.
"A čí je?" zeptal se. Nedocvaklo.
"Andy... To ti mám hláskovat? Tohle miminko je Adel." řekla Dommy a usmála se na ně. Chvilku se nic nedělo a pak vykulil oči a díval se ze mně na Dommy. Já jsem se postavila protože jsem nemohla sedět, jinak bych začala kmitat nervózně nohou. Andy se taky postavil a s neutrálním výrazem šel ke mě. Docela jsem se začala bát. Přistoupil ke mě, usmál se a vzal mě do náruče. Potom mě trochu vyzdvihl a začal semnou točit dokola.
"Budeme mít dítě..." křikl radostně a potom mě pustil na zem. Políbil mě a začal tu skákat, jak klokan potom co vypil redbull. Bylo to tak sladký...
"Proč skáčeš jak klokan potom co vypil redbull?" zeptal se ho CC. Ani jsem si nevšimla, kdy přišel.
"Kdo mu to řekne?" zeptal se Andy a podíval se na mě.
"Dommy..." pípla jsem a radši jsem si nesedala.
"A co mi máte říct?" zeptal se CC. Dommy mu ukázala ty fotky.
"Jezůůůůs... ALe jedna věc mi tu nešrotuje... Proč je každý jiný?" zeptal se CC.
ČTEŠ
I love you! (Black Veil Brides)
FantastikAhoj, tenhle příběh je na úrovni 13 leté holky. :) proto je to taky napsané tak jak to je. A nechávám to tu z toho důvodu, že si tenhle příběh našlo pár lidi a prostě každý nějak začínal :)