I love you! (Black Veil Brides)

736 55 4
                                    

o tady sakra dělá Joe? Dívala jsem se na něho. Usmál se na mě a potom se zamračil na Andyho. Andy trochu zavrčel.

"Andy. Sejdeme se doma. Tohle musím vyřešit sama. Zatím se měj." řekla jsem a dala mu pusu. Ne na tvář. Ani na nos nebo na čelo. Normální pusu na pusu. Hned jsem se začervenala a vydala se směr Joe.

"Co chceš?" štěkla jsem po něm, když jsem k němu došla.

"Pojďme se projít a všechno ti vysvětlím drahá." řekl.

"Nikam nepůjdeme." řekla jsem.

"Chyběla jsi mi." řekl a chytil mě silně zaboky. Sikla jsem bolestí. Určitě tam budu mít velkou modřinu.

"Ty mě ne!" řekla jsem a trochu jsem se zamračila. Byla jsem na něj zlá, protože mě držel bolestivě za boky. Trochu ještě přitlačil. Znovu jsem sykla. Na chvilku jsem se otočila a u rybníka stál už jenom Andy a díval se na mě. Otočila jsem se zpátky k Joe-ovi.

"Toho jsem si všiml. Jo a omlouvám se jak na tebe byl zlej. Odpustíš mi?" řekl a usmál se na mě.

"Možná jo, ale už toho nech, pusť mě a vrať se zpátky domů." řekla jsem a usmála se na něho. Schodila jsem jeho ruce z boků. Sice mě to bolelo víc, než mi je držel, ale teď mi to zrovna bylo jedno. Ještě mě chytnul za ruku a otočil mě k sobě.

"Neskončilo to!" řekl pustil mě a odešel. Chytla jsem se za boky a vydala jsem se za Andym. Andy se na mě podíval a usmál se. Taky jsem se usmála. Přistoupila jsem k němu.

"Andy ta pusa je za to jak ji CC slíbil,jo?" řekla jsem. Nebyla to pravda. Popravdě, když jsem mu dala pusu tak, jako by přeskočila jiskra. To je blbost. Znám ho jenom dva dny a už k němu něco cítím? Blbost! Ale i když...

"Aha..." řekl.. Smutně?

"Nebuď smutný.." řekla jsem a postavila se na špičky.

"Já nejsem..." řekl zase smutně.

"Nebréč..." řekla jsem a dala mu pusu na nos.

"Nebrečím... Jenom... To je jedno. Měly bychom už jít." řekl a chtěl mě rukou chytit kolem pasu. Když se mého pasu dotkl. Sykla jsem bolestí. Nebylo to kvůli Andymu. Ten mě chytil jemně... Nejspíš tam mám modřinu, kvůli Joe -ovi.

"Stalo se něco?" zeptal se ustaraně Andy.

"Ne." řekla jsem a usmála se.

"Ublížil jsem ti nějak?" zeptal se.

"Ne ty ne." řekla jsem a hned se proklínala.

"Já ne. To si řekla. Tak co ti je?" zeptal se trochu naštvaně.

I love you! (Black Veil Brides)Kde žijí příběhy. Začni objevovat