I love you! (Black Veil Brides)

585 50 4
                                    

Adel:

Slyšela jsem Adny-ho hlas. Jak mi něco říká. Ve smyslu, abych zůstala a žila, a abych neodcházela. Andy!!! Chci jít za tebou.. Prosím... Najednou jsem stála nad svým vlastním tělem. Emma a Laila nade mnou brečeli a na mě padali jejich slzy. Andy na mě ležel a brečel do mého těla. Sklonila jsem se a pohladila ho. Nemohl to cítit. CHci se vrátit.

"Vím... Bolí to..." řekl něčí hlas. Otočila jsem se a zamnou stál kluk.

"Bolí to víc než říkáš!" řekla jsem a brečela.

"Ale to časem zmizí. Přidáš se k nám..." řekl a ukázal na černé světlo.

"Ne!" řekla jsem.

"No tak. Tady zůstat nemůžeš. Budeš tu bloudit a budeš sama. Nikdo tě nebude poslouchat. To chceš?"

"Ne!" řekla jsem.

" Tak pojď!" řekl a ukázal.

"Ne!" řekla jsem.

"Tak co chceš dělat?!" zeptal se naštvaně.

"Bojovat.." řekla jsem.

"Bojovat?" zasmál se.

"Jo! Bojovat. Budu zase žít! Nikdy se nevzdám Andy-ho, Dommy a CC-ho! Budu bojovat! Je tu ještě naděje!" řekla jsem a přešla ke svému tělu.

"No tak! Jsi mrtvá!"

"Ne na dlouho." s těmihle slovy jsem začala splývat s tělem.

"Jak to?" zeptal se.

"Láska je silnější než smrt!" řekla jsem a splynula celá....

Chvilku jsem měla tmu a pocítila jsem na břiše něčí hlavu. Andy. Rychle jsem otevřela oči a obmotala ruce kolem Andy-ho. Ten vylekaně cukl a vymanil se z mého sevření. Podíval se mi do očí a v těch jeho bylo vidět radost, štěstí, a nechápavost. Silně mě objal a brečel víc.

"Adel!" křikla Emma s Lailou a měla jsem je kolem krku.

"Adel!" vykřikl Jake, Jinxx a Ashley zároveň a už mě taky objímaly. Do místnosti vtrhl CC s Dommy. Všichni mě pustili i Andy. Sice nerad, ale udělal to kvůli nim.

"Adel..." vydechla Dommy a skočila na mě.

"Dommy.... CC..." vydechla jsem. Silně jsem jí sevřela.

"Adel... Adel moje... Miluju vás... Obě!" řekl CC a držel nás obě pevně.

I love you! (Black Veil Brides)Kde žijí příběhy. Začni objevovat