I love You! (Black Veil Brides) Halloween part. 5

385 43 6
                                    

Adel:

"Andy... prosím.. Přece jí jenom tak nevyhodíš na ulici.." křiknu po Andy-m. Už se tady hodinu hádáme.
"Neřekl jsem, že ji vyhodíme, ale nemůžeme si přece nechat všechny štěňata..." křikne na oplátku Andy na mě.
"Můžeme.. jestli ti dělá starosti to, že by měli další štěňata, tak je necháme... říkám to nerada, ale vykastrovat. No tak Andy... Kvůli Pappy."
"Adel! Já nevím! Kam je dáme..?"
"Je tu přeci hodně místa a velká zahrada..."
"Nevím...." odpoví Andy.
"Aha...Dobře. Chápu." řeknu a šáhnu si po klíčích a po mobilu.
"Kam jdeš?" zeptá se mě Andy.
"S Pappy, Tristanem a Jacobem na halloween..." odpovím jenom. Vyjdu z domu a tam už všichni čekají až na Andy-ho. Ten zůstal v domě. Představovala jsem si to trochu jinak, ale... Co se stalo, stalo se. Nic se s tím už nenadělá. Vzala jsem děti a šla jsem s nimi k sousedům pro sladkosti...

Andy:

Jsem totální vůl... Vyběhl jsem s domu se slovy.. "Adel..". Chci se jí omluvit. Měly mi to říct hned, ale...Jsem vůl a pokazil jsem to. Musím ji najít. Rozeběhl jsem se k CC-mu.
"CC... Nevíš kde je Adel?" zeptám se.
"Ne. Někde tady s dětmi chodí. Pojď. Přidej se k nám a až se najdeme, tak se jí potom omluvíš ano?" řekne mi CC.
"Dobře." odpovím mu. Je mi líto, toho, že jsme se pohádali. Jsem naprostý vůl.

"Andy?" zeptá se mě CC.
"Ano?"
"Hele... Prosím... zvaž prosím tu možnost s Poppy a jejími šťěňátky... Nechme si je. Děti budou mít radost a Adel jak by smet. Víš, že miluje zvířata. Víš jak moc miluje Pappy, Tristana a Jaoba. Víš jak moc miluje chlupáče Andy-ho a Betti. Víš, že by to docela Adel ublížilo, kdyby je musela dát pryč. Víš čeho je schopná... Tak tě Prosím..... Dal jsem ti Adel. No z části, ale dal. Taky jsem ti slíbil, že budu tolerantní. A Teď ti slibuju, že tě nezabiju, pokud něco neuděláš Adel, ale nezabiju. Jenom prosím... Nechme si Poppy i její štěňátka. Prosím." řekne mi CC a vážně se na mě podívá i s prosebnýma očima. Nikdy bych neudělal něco, co by Adel ublížilo. Nikdy bych si to neodpustil. Já jí miluju, vždyť... Ona a děti jsou pro mě všechno. Miluju je.
"CC... Já vím, čeho je Adel schopná a taky vím, že bych jí nikdy neublížil. Vím moje reakce nebyla dost dobrá a trochu přehnaná. No trochu.. Spíše hodně a slibuju, že si je necháme, ale..."
"Ale...?" zeptá se CC.
"Pomoc mi najít Adel..." poprosím ho.
"Pomáhat ti nebudu, protože je támhle..." řekne CC a ukáže na druhý konec ulice, kde je u domu usměvavá Adel s dětmi. Děti tam jsou na koledě a Adel je pozoruje. Vedle ní sedí věrný společník Andy, který poslední dobou má na mě alergii nejspíše, protože se mi vyhýbá a pšiká, když si ke mě čuchne. Ash mi řekl, že smrdím....
Teď se zrovna podívala Adel mým směrem. Nemračila se, ale nadále se umívala. Taky jsem se na ní usmál a rychlým krokem jsem se k ní vydal. Všiml jsem si, že k ní přišel nějaký kluk a chytil jí za ruku a obrátil k sobě. Adel se mu vytrhla a podle jejího naštvaného výrazu po něm něco sykla. Přidal jsem ještě víc do kroku. Znovu jí chytil, ale tentokrát za pas. Adel to, ale vyřešila jednoduše. Vrazila mu facku a šla od něho dál. To už jsem, ale běžel k nim a slyšel jsem dokonce o čem si povídají.
"No tak Adel... "
"Ne Joe..Potom co jsi mi řekl nečekej, že se k tobě budu chovat tak jak sis to představoval... Kdyby ti na mě vážně záleželo, tak bys to neudělal... A můžeš počítat s tím, že se to Andy dozví a možná i policie.  Je mi to líto, myslela jsem si.. myslela jsem, že to bude všechno v pohodě, ale ty... Nic." odpoví Adel.
"Adel!" vykřiknu a doběhnu k ní. Adel se na mě otočí a obejme mě... No doslova mi skočí do náruče. Držím jí a Adel trochu s hlavou pootočí na toho kluka a zadívá se na něho.
"Bolí mě to, když tě s ním vidím... Mělo to být naopak. Já jsem měl stát na jeho místě.. Kdyby... kdyby jsi se nestěhovala, tak by to bylo jinak.." řekne ten kluk.
"Joe... nebylo by to jinak. Neklapalo to a neklapalo by to i tak. Skoro jsem se hádali pořád. A teď co jsi udělal.... Prosím. Běž pryč a nech nás. Prosím.."
"Dobře... Dobrovolně se přiznám. Přijď mě aspoň jednou navštívit.. Klidně i se svojí druhou polovičkou." odpoví ten kluk Joe a zmizí.

"Co se stalo?" zeptám se Adel.
"Teď ne Andy... potom ti to řeknu. Nekažme dětem hezký večer." odpoví Adel a políbí mě.
"Dobře.... Ale než se půjdeme bavit.. Chci se ti omluvit. Jasně, že si je necháme. A prosím.. promiň mi to, že jsem se choval jako vůl.."
"Andy... ty ses nechoval jako vůl.. Ty jsi jím byl.. Ale jenom chvilku.. Teď jsi můj... jenom můj.. Ne vůl, ale telátko. Nemusíš se omlouvat. Strašně ti děkuju..." řekne, a obejme mě.
"Takže telátko jo?" zeptám se a usměju se.
"Jo..." odpoví a tiše se zasměje.
"Jenom počkej doma Biersacková..." zašeptám jí do ucha a stisknu jí ještě víc.
"Miluju tě, Andy Biersacku." zašeptá Adel.
"Miluju tě, Adel Biersacková..." zašeptám stejně jako Adel. Trochu si ji Nazvednu, aby nemusela stát na špičkách a já se nemusel k ní ohýbat. Je tak malá...
"Milujeme tě Ashley... Jé děkuju.. Taky vás miluju." řekne zrovna teď otravný hlas pana Ashe Purdy-ho. Podívám se na něho a on se vyloženě tlemí.
"Ashi..." zasyčím. Adel se odtáhne a pustí mě. Otočí se na Ashe. Ashovi ztuhne smích a jde vidět, jak se bojí. Ale zbytečně. Adel ho obejme.
"Ano taky tě milujeme Purdy..." řekne a zasměje se. Ashe to docela zaskočí.
"Takže.... Mě nebudeš vraždit.. Je to pro změnu hezký pocit být milován aspoň tebou, když ne Andy-m... Objetí od kamaráda jsem potřeboval... Děkuju ti Adel." poděkuje Ash a myslím, že se mu začali blýskat oči.
"Ashley... Přeci by jsi neplakal." začneme s Jinxx-em zároveň a u toho se smějem.
"Co? Já? Pffff... Já nebrečím.." odpoví Ash. K Ashovi přijde, Laila, Sammi, Emma, Dommy a obejmou také Ashe. Adel se ho ještě nepustila.
"Víte kluci... Holky milují citlivé kluky." odpoví holky zároveň.
"Ty vám to ale natřeli..." řekne Jake s Jacobem a Tristanem zároveň. Jo.. jsou to naše děti. Hlavně Pappy v kostýmu Batmana...
"Strejdo Ashi... Prosím neplakej, nebo budu taky." řekne Pappy a obejme ho, když ho holky pustí.
"Ooo.." začnou holky.
"Děkuju ti Pappy... Ty mě máš taky ráda viď?" zeptá se Ash.
"Jasně že jo... Ty jsi jediný, který mi dává večer zmrzlinu, když jí nemůžu." odpoví Pappy.
"Ashley!" křikne Adel.
"Ano?" zeptá se Ash.
"Je to nezdravý, když bude jíst zmrzlinu po večerech." začne Adel.
"Ale.. Já ji jím taky a podívej.." odpoví prostě Ash.
"No jo.. Máš pravdu. Jde to vidět buřtíku.." popíchne ho Dommy. Začnu se smát...
"Ty se moc neměj Biersacku. Purdy má na rozdíl od tebe svaly a ne takové polívky jako ty.  A taky není taková špejlička..." popíchne pro změnu mě Adel a začne se smát. To ostatní chytnou výbuch smíchu a já se můžu přiznat tak trochu zasměju.
"Ta ti to nandala..." neodpustí si poznámku CC.
"Adel..." vykřiknu a rozeběhnu se po ní. Adel začne utíkat. Ona snad chodí běhat nebo co.. Je rychlejší. Nebo se mi to jenom zdá?
"No poběž Andy... Nebo už nemůžeš..?" začne Adel provokovat.
"A dost!" vykřiknu a přidám. Dva dlouhý kroky a jsem u ní. Chytnu jí za boky a přitáhnu si jí. Jenže to nějak neustojíme a padáme. Jenže já na Adel padám. Tak jí rychle otočím tak, aby spadla na mě. Já spadnu do tvrdého a Adel do měkkého.

"To je neférový Biersacku! Máš dlouhý nohy..." začne protestovat Adel.
"Ale... prdlačky. Jsi prostě pomalá a malá." začnu s obhajobou.
"To  bylo zlé..." řekne Adel a zatváří se smutně.
"P-Promiň. Já jsem nechtěl." začnu se omlouvat. Nesnesu pohled na ní, když je smutná. Adel se na mě podívá a usměje se. Ona.. Ona to jenom hrála. Věnuje mi pusu a postaví se. Když se chystám, že se zvednu, tak na mě skočí CC se slovy: "Chytej Princi Krasoni... Jsem Fiona."  Hned po něm skáče Ashley se slovy: "A já oslík." Hned potom Jinxx se slovy : "Já jsem kocour... Mňauuu... " No a potom Jake: "Já jsem Perníček..." Holky a děti se nám smějí a já se plácnu do čela.
"Já jsem Shrek!" vykřiknu na plný plíce.
"Ahoj Shreku...." pozdraví mě nějaká mladá holka, která jde kolem a mrkne na mě. To je trapas... A to jsme šli jenom na koledu...

Doufám, že se vám dnešní díl líbil.... Není nějak moc extra a případné reklamace nebo výčitky beru a klidně pište do komentářů. Ne každý mu se musí nutně líbit tento díl, ale strašně vám děkuju za Votes a Komenty. Strašně vám za ně děkuju. Ani nevíte jak jsem vám vděčná. Moc vám za všechno děkuji a i za tu podporu a za to, že si jí vůbec čtete, i když je to jenom amatérské....

Vaše Adel :)

I love you! (Black Veil Brides)Kde žijí příběhy. Začni objevovat