რაღაც მომენტში ზეინი თავს ანგარიშს აღარ უწევს იმაში, რას აკეთებს და წაბლისფერთმიანის დასისხლიანებულ ქვედა ტუჩს დიდ თითს უსვამს. მას არ უნდა მამაკაცს თვალებით შეხვდეს, როდესაც ფრთხილად იწყებს თავისი სახის მასთან მიახლოვებას და მზერა მხოლოდ მის ტუჩებზე უჭირავს. მალიკი ადვილად ლოკავს სისხლს ენით და ნელა უშვებს მას ლიამის პირში. მამაკაცის მხურვალე ხელები მაშინვე ეხვევა ბიჭის წელს და სამზარეულოს მაგიდას აკრავს, ცხელი ტუჩები კი კოცნაზე პასუხს სცემენ.
ზეინი ნაზად ევლება ხელებით პეინის კისერს, გრძნობს მის ხარბ შეტევას და აუჩქარებლად ითიშება რეალობიდან. რკინის გემო თანდათანობით ცხრება, მის მაგივრად მოდის ხასხასა ციტრუსთან შერეული ნერწყვის გემოვნება. მამაკაცის ენის ყოველი მოძრაობისგან მალიკი დნება, მის სხეულს კი გონების მაგივრად ინსტინქტები მართავენ. ლიამის რბილი დამსკდარი ტუჩები შავგვრემანის კისერზე ჩადიან და მის გულს უფრო სწრაფად ცემას აიძულებენ. ზეინი კვნესის, მამაკაცის აღგზნებას თავისით გრძნობს, და ესმის ჩუმი ბრდღვინვა კისერთან.
ლიამი ხვდება, რომ არასწორად იქცევა, მაგრამ ეს წყეული ბიჭი ყოველ ჯერზე თავს აკარგვინებს ისევე, როგორც დარჩენილი ადრენალინი მის სისხლში ჩხუბის შემდეგ. ამიტომ ის სვავს ბიჭს სამზარეულოს მაგიდაზე და ისევ მის ტუჩებს ეცემა. მამაკაცის გაშიშვლების ველური სურვილი ზეინს აიძულებს პიჯაკი გახადოს, მაგრამ ყველა მისი ცდა ამაოა. პეინი თვითონ იძრობს უსარგებლო ნივთს, გვერდზე აგდებს მას, სანამ შავგვრემანის მოხერხებული თითები დროს არ კარგავენ, ხსნიან ღილებს მის პერანგზე და ტოვებენ მას ლიამის განიერ მხრებზე.
მამაკაცის გაშიშვლებული დაკუნთული სხეულის მოხაზვისას, მალიკი ისევ კვნესის და გამომშრალ ტუჩებს ილოკავს. წაბლისფერთმიანის ძლიერი ხელები გაკვრით ხდიან ზეინს მაისურს და მკერდში ჰკრავენ, რითაც მაგიდაზე აწვენენ. პეინი ნელა უსვამს ხელს მის სხეულს, დაბლა ჩადის, მოჯადოვებულივით ათვალიერებს მრავალრიცხვოვან ტატუებს, და ჩერდება ბიჭის შარვლის შესაკრავზე. მის გაუხდელად ორგანოს ხელს უჭერს, რითაც აიძულებს ბიჭს წელში ამოიზნექოს და, ტუჩზე ძლიერად კბენით, დახუჭოს თვალები სიამოვნებისგან.
YOU ARE READING
ოცნების აკრძალული ნაყოფი
Fanfictionროგორც ჩანს, ნებისმიერი ოცნება შეიძლება, რეალური გახდეს, საჭიროა მხოლოდ შეეცადო, ის ცხოვრებაში დანერგო. თუმცა ბევრს არ უფიქრია შედეგების შესახებ, რომლებთანაც შეიძლება, მან მიიყვანოს. მით უმეტეს, თუ ეს ოცნება შენი მეგობრის მამას ეხება. ან AU იმის შეს...