25) Eve Dönüş

96 13 64
                                    

Oy verip yorum yapmayı unutmayın. Hazır sıralamaya girmişken biraz ilerleyelim bence. Beğendiğiniz kitabın yükselmesine katkıda bulunmak bu kadar kolay aslında :) Yıldıza bir tık kadar kolay.

Sessizlik... Yıllar süren uzun bir sessizlik. Birbirleriyle konuşmadıkları müddetçe duydukları tek şey geçitlerden geçtiklerinde kulaklarını dolduran boğuk uğultuydu.

Çoğu zaman kendilerini uyku halinde tutuyorlardı. Yolculuk sırasında yaşlanmayı geciktirmenin en etkili yolu zamansal meditasyondu. Koca aracın içinde yapacak eğlenceli aktivite bulamıyorlardı.

Evrenin bir ucundan diğerine geçip, galaksileri aşıp kendi galaksileri olan Gimare'ye yaklaştıklarında ilk duraklarını terk edeli epey zaman geçmişti. Kendi algılarına göre 3 yıl, Galga'da ise 16 yıl olmuştu. Birkaç aksilik yaşanmasaydı daha kısa sürede dönmeyi planlamışlardı. Ama insanlar biraz tuhaf varlıklardı.

"Gimare'ye girmemize çok az kaldı."dedi Efideras Meatron. Kumral saçlarının arasında keskin sarı tutamlar seçilen bu adam çok yetenekli bir galgendi. Bal rengi gözleri ukala bir ifadeye sahipti. Çift renk kullanabilen nadir galgenlerden biriydi. Bu yolculuğu onsuz asla yapamazlardı. Sarı ve turuncunun mükemmel uyumu Efideras'ın bedeninde hayat bulmuştu: zaman ve mekan.

"Evim güzel evim."dedi Aspendrus Emorian. Kızıl kıvırcık saçları beline salınmıştı. Gimare'nin enerjisini algıladıklarında zamansal meditasyondan çıkmışlardı. Kendileri için geçen 3 yılın ardından buraya dönüşün her ayrıntısına tanık olmak istiyorlardı. Milyonlarca yıldızın uzandığı bu renkli dünya Samanyolu'ndan çok daha güzel ve etkileyici görünüyordu.

"Heyecanlı mısın?"

"Çok..." Aspendrus daha çok olacaklar için heyecanlıydı. Gimare'nin enerjisi araçtaki potansiyel insanların genlerine etki etmeye başladığında çoğunun kırmızıya döneceğini düşünüyordu. Potansiyellerin seçiminde daha detaylı bir araştırma yapabilirdi fakat süresi çok kısıtlıydı. Zarus bunlarla yetinmek zorundaydı.

Birkaç saat sonra Gimare'ye girdiklerini bedenlerindeki enerjinin artışıyla hissettiler. Aspendrus enerjisini vücudunun dışına kadar serbest bıraktı. Bulundukları ortam kırmızı bir şekilde aydınlandı.

"En çok bu uyumu özlemişim. Gimare dışında enerjimiz çok düşüyor. Ve kontrolü sevenler için bu çok sinir bozucu." Enerjisini doya doya hissetmeyi özlemişti.

İlk enerji düşüşünü Gimare'den çıktıklarında hissetmişlerdi. Solar Sante sisteminin sonundaki solucan deliğini kullanarak Gimare'nin sonu kabul edilen noktaya çıktıktan kısa bir süre sonra yaşadıkları enerji kaybıyla sınırı geçtiklerini anlamışlardı. Bu enerji kaybı onları bir tık yavaşlatmıştı.

Bir süre boşlukta devam etmişler ve onları Samanyoluna geçirecek olan solucan deliğinden geçtiklerinde enerji daha fazla düşmüştü.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Emorian'ın Diğer HalefiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin