29) Aksilik, İtilaf ve Pürüz

119 16 55
                                    

Emoria Ülkesi/Amberta Şehri/Emorian Enstitüsü

"Zarus'un bir saldırı planı yaptığını mı söylüyorsun bana?"dedi Efolia şaşkınlıkla.

"Evet anne. Aspendrus da onunla!"dedi Emorus öfkeyle. Gözleri kopkoyuydu. Sinirleri enerjisinin bedenindeki dolaşımını hızlandırmıştı. Bedeninden siyah renkli, ince tabakalı aura yükseliyordu.

"Bu mümkün değil. Buna inanamam."dedi Efolia kalbi sıkışarak. "Aspendrus'la nasıl konuşabildin? Tekrar yap ve bu defa beni de götür." Ayağa fırladı.

"Bunu tekrar yapamayabilirim. Ama bana inanmak zorundasın. Ben ne gördüğümü biliyorum."

"Bu öylece kabul edilecek bir şey değil. Mithra'yla da görüşmem gerek."dedi Efolia odasından çıkarken. "Biz bir karar vermeden bunu kimseyle paylaşma." Emorus gözlerini devirdi. Başka kiminle paylaşabilirdi ki zaten?

Rubion Ülkesi/Rizonit Dağları

Aspendrus sabah olanları sindirdikten sonra akşamleyin tekrar alana çıkmıştı. Earon söylediğini yapmış, Rubion'un kontrolünü almıştı. Savaş artık daha yakındı. İnsanların son durumunu görmek için alt katlardaki bölgelere indi.

İnsanların bazıları duruma daha çabuk uyum sağlamıştı. Galga'nın enerjisine direnmemiş, enerjinin bedenlerine yüklenmesine izin vermiş ve çaylak 1 seviyelerini almıştı. Bazılarıysa bunun bir rüya olduğunu ya da hala Dünya'da olduklarını ve üstlerinde bir takım deneyler yapıldığını, Kutup bölgesi diye adlandırdıkları bir yerde insanlıktan gizlenen varlıklar olduğunu söylüyorlardı. Birkaç kez Rusya kelimesini duymuşlardı.

"Galiba seçimi çok iyi yapamamışsınız."dedi Earon Sierra. Soğuk ifadesi, birbirine giren kırmızı saçları, biraz da gurur dolu bir hali vardı. "İşimizi uzatıyorsunuz."

"Bu tarihlerde saldırı yapmayı düşündüğünüzü bilemezdim."dedi Aspendrus mesafeli bir tonla. Ondan çok hoşlanmamıştı. "Ben görevim neyse onu yaptım ve geldim. Kaç kişi Galga'nın dışına çıkıp uzak galaksilerde bize uyum sağlayabilecek yaşam formları bulup getirebiliyor ki?"

"Haklısın. Üstüne gelmek gibi bir niyetim yok. Sadece takılıyordum." Earon geri adım attı. Aspendrus derin bir nefes aldı. Sabah kardeşiyle yaşananlardan sonra sinirleri iyice gerilmişti.

"Zaten ilk saldırıda insanlar kullanılmayacak. Eğitim süresi auranlarda bile uzun sürüyor. İnsanların bu süreci nasıl geçireceklerini bilemeyiz."

"Farkındayım. Sadece takılmıştım dedim ya. Açıklamana gerek yok."dedi Earon. Onu gücendirdiğini düşünüyordu.

Uzun ve siyah duvarlı koridor boyunca ilerlemeye devam ettiler. Bir süre sonra bir koşuşturmaca başladı. İnsanların incelenmesi sürecinde destek aldıkları lacivert galgenlerin bir kısmı koridorda koşturup duruyordu.

"Neler oluyor?"diye söylendiler onları görünce. Sonra bir duyuru yankılandı koridorlarda,

'Beşinci laboratuvar bölgesinde acil durum. İstenmeyen enerji hakimiyeti! İstenmeyen enerji hakimiyeti!'

İkisi de o yöne ilerlemeye başladı. İki kez sağa döndükten sonra beşinci bölgeye ulaşmışlardı. Sorun çıkmıştı. Görebildikleri kadarıyla etrafa kırmızı dışında birkaç enerji saçılıyordu.

Laboratuvarın iç kısmında durum daha karmaşıktı. Birkaç insan ortada etrafa kontrolsüz enerjiler fırlatıp etrafı dağıtıyorlardı. Turuncu, yeşil, mavi renklerini seçebildi. Bir tarafta ise mor enerjili bir kız yere çökmüştü. Hemen yanında bir oğlan lacivert ve mor renginde enerji yayıyordu.

Emorian'ın Diğer HalefiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin