-Ez a dal nagyszerű!-áradoztam.-Elő kell adnotok a fiúkkal a bálon!-mosolyogtam Bradre.-Mostanában sok szerelmes számot írsz!-jelentettem ki.
-Ha nekik is tetszik előadjuk. Hát megesik.-rántott vállat.
Erre megszólalt a telefonom.
-El fogunk késni!-pattantam fel-45 perc múlva a kapunk előtt!-kacsintottam.
Mivel egymás mellett lakunk nem kellett messze mennem.
-Mindjárt kész a reggeli!Amúgy megmondtam hogy pizsiben ne mászkálj át a végen még beteg leszel.
-Rendben anyu!-motyogtam majd felfutottam a szobámba.
Felvettem az este előkészített ruhám majd a fürdőbe vettem az irányt. Miután végeztem felkaptam a cuccom és lementem. Elraktam a reggelim a táskámba majd Bradnek is raktam el néhány gofrit.
-Köszi anyu,imáldak!Este fele jövök!-mondtam majd adtam egy puszit az arcára-Szia Jared!-pacsiztam le a bátyámmal-Te meg ügyes legyél Amy!-kacsintottam a húgomnak majd kimentem a kapuhoz.
-Jééé ma nem késtél!-lepődött meg Brad.
Csak kidugtam neki a nyelvem.
-Anyum csomagolt neked gofrit!-nyomtam a kezébe.
-Az én anyum meg neked muffint. A kedvenced,karamellás.-mosolygott.
Mind a ketten elkezdtünk enni. Miután az utolsó falatot megettük Brad megszólalt.
-Amúgy elmondhatok valami fontosat a dalokkal kapcsolatban?-vakargatta a tarkóját.
-Mondd csak nyugodtan!Legjobb barátok vagyunk,nekem bármit elmondhatsz.-jelentettem ki és küldtem felé egy biztató mosolyt.
Mire ezt kimondtam megérkeztünk az iskolához.
-Zoeee!-futott oda hozzám Chloe a legjobb barátnőm.-Bocsi Brad babe de most elrabolom a hercegnőt!-fogta meg a csuklóm-Órán tali!-intett majd befutott velem az épületbe egészen a mosdóig.
-Baj van?-kérdeztem mikor végre elengedett.
-Calum szingli lett!-lihegte.
-Istenem Chloe,ezt már rég lezártam ne hozzuk fel...
-Tudom hogy még mindig bejön neked,azt hiszed nem látom hogy bámulod angolon.-forgatta a szemét.-Lényeg hogy szingli és szabad a pálya. Uh tényleg péntek van.Ma Jess buliján fellépnek Calum-ék.Ott a helyünk!-jelentette ki izgatottan.
-Brad-éknek koncertje lesz az egyik szórakozó helyen és megígértem hogy elmegyek.
-Istenem Zoe egyszer kihagyhatod,el kell jönnöd velem.
Oké egy percre eljátszottam a gondoltattal mi lenne ha,de nem hagyhatom cserben Bradet.
-Bocsi de ez nem fog menni!-válaszoltam majd megszólalt a csengő.
Chloeval befutottunk a terembe.
-Ms. Heart and Ms.Mccal megint késtek...-szólalt meg Mrs.Treeh.
-De tanárnő egy percet késtünk.-mentegetőzött Chloe
-Az is késés,üljenek a helyükre.-válaszotla komolyan.
Az órák villám gyorsasággal teltek el. Chloe egész nap az esti bulival zaklatott még végül belementem.
-Oké elmegyünk,de Brad-ék bulijára is benézünk előtte!-mondtam el neki a feltételem.
-Ahhh ez az!-kezdett el ugrálni örömében.-Nem bánod meg!
-Hát remélem is...
YOU ARE READING
A szerelmed érintése
Fanfiction"A barátságtól a szerelmet csak egy lépés választja el." Anton Pavlovics Csehov