Mit veszíthetsz?

48 3 0
                                    

Felöltöztem majd átmentem Zoe-hoz. Jared a nappaliban játszott. Odamentem hozzá és lepacsiztunk.
-Zoe fent van éppen pakolászik.-szólalt meg.
-Hali!Köszi!-feleltem.
-Braaaad!-futott oda hozzám Amy.-Feljössz velem játszani? Megtanultam egy új darabot a zongorán, meghallgatod?
-Majd talán később, előbb megnézem mi van Zoe-val.
-Éppen valami randira készül szóval sok sikert hozzá. Telejesen ki van.-forgatta a szemét.
Szóval Calum csak elhívta randira. El kell engednem őt. Nem lehetek belé szerelmes, tönkre menne a barátságunk.
Lehet nekem is randiznom kéne valakivel hogy elfelejtsem.
Ráírtam az egyik lányra akivel a koncerten találkoztam. Madison-nak hívják, kedves és vicces lány. Egy randi belefér. Mit veszíthetek vele? Talán végre tovább lépek.
*Zoe szemszöge*
Tegnap este rámirt Calum hogy van-e kedvem elmenni a mai próbájukra és hogy utánna elmehetnénk enni valamit. Persze hogy igent mondtam. Lehet hogy Brad felkavart bennem valamit de tudom hogy úgysem lesz semmi. Meg ha elmegyek se lesz semmi sem rosszabb.
Mikor Brad bejött megöleltem és szokásomhoz híven adtam egy puszit az arcára.
-Segítesz ruhát választani? Igaz csak a próbájukra megyek meg utána elmegyünk enni de ajj nem tudom dönteni...-néztem rá segítségkérően.
Kivett egy virágos rövidújju szoknyát a szekrényből meg egy fekete pulcsit.
-Ez bőven elég lesz!-mosolygott.-A pulcsi csak azért ha fáznál este fele.
-Köszi!És mire emlékszel a tegnapi buliból?-érdeklődtem.
-Őszintén? Semmire!-nevetett.-Miért csináltam valamit?
Kicsit elszomorodtam hogy nem emlékszik de talán jobb is így.
-Semmit nem csináltál.-erőltettem magamra egy mosolyt.
*Brad szemszöge*
Mikor elmondtam neki hogy nem emlékszem egy pár másodpercre csalódottnak tűnt. Lehet mégis tettem valamit. Majd meg kell kerdeznem a srácokat mert egyértelmű hogy Zoe nem akar róla beszélni.
-Brad segítesz felhúzni a cipzárt?-kérdezte.
-Általában lehúzni szoktam a lányoknak de segíthetek!-viccelődtem.
Miután felhúztam megfordult.
-Na milyen?-nézett rám mosolyogva és megpördült. 
-Olyan...-egyszerűen nem jutottak eszembe a szavak olyan lélegzet elállító volt.
De én tudtam amit Calum még nem. Hogy ő akkor a legszebb mikor itthon van nagy kötött pulcsiban a Snoopy-s nacijában, kontyba kötött hajjal és smink nélkül.
A nyaklánc amit tőlem kapott szülinapjára mindig a nyakában van. Ez most sem volt kivétel. Mindig boldog leszek mikor látom hogy rajta van. Ez talán azt jelenti hogy sokat jelent számára.
-Gyönyörű vagy!-nyögtem ki végre.
-Basszus 10 perc múlva ott kell lennem!-kiáltott fel.
-Elviszlek! Úgyis én is randira megyek.
*Zoe szemszöge*
Fájt mikor ezt kimondta. Gondolom megint valami top model csajjal jön össze.
Borzalmas barát vagyok. Nem is örülök annak hogy ő boldog lesz talán végre egy lánnyal. Hogy lehetek ennyire önző? Én éppen egy randi féleségre tartom Calum-hoz és van képem féltékeny lenni egy másik lányra aki Brad-vel randizik..........

A szerelmed érintése Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt