Mi lesz velünk?

38 1 0
                                    

*Zoe szemszöge*
Meghallottam hogy valaki leállt Brad-ék kocsi bejáróján. Biztos Brad ért haza.
Átgondoltam a dolgokat és Jared-éknek igaza van. Nem vagyok szerelmes Calum-ba. Sose voltam. Csak csalódott voltam és ő jókor volt jó helyen. Helyettesíteni akartam azt az érzést amit Brad iránt éreztem. Igen talán idő közben elkezdtem erezni valamit iránta de az nem volt olyan erős mind Brad-vel.
Eldöntöttem hogy átmegyek és elmondok neki mindent. Átöltöztem majd el is indultam.
De mikor beléptem a szobájába rosszul lettem. Pár órával ezelőtt még azt mondta szeret engem és szerelmes belém most meg Emily-vel fekszik egy ágyban.
-...Többé nem akarlak látni Bradley Simpson!-mondtam majd kifutottam.
Csak szórakozott velem hogy Calum orra alá borsot törjön.
Mérges voltam és csalódott.
-Mi a baj húgi?-kérdezte Jared mikor beléptem a házba.
-Ha Brad keres nem vagyok itthon és mond meg neki hogy menjen a halálba.-feleltem mérgesen.
Felhívtam Chloe-t mivel muszáj volt valakinek kiöntenem a lelkemet.
Sírva vette fel a telefont. Elmondta hogy Tristan megcsalta és nem ez volt az első alkalom. Nem akartam még a saját gondjaimmal terhelni. Elkértem anyuéktól a kocsit és egyből átmentem hozzá.
Próbáltam felvidítani de nehéz volt úgy hogy én is vacakul éreztem magam.
-Látom hogy baj van. Csak mond el!-nézett fel rám.
-Brad elmondta hogy szerelmes belém. De valószínűleg csak azért csinálta hogy Calum-ot kiakassza.-mondtam majd bekaptam egy kanál fagyit.
-Ne már,én meg a srácok már nagyon régóta látjuk hogy oda van érted-felelte.
-Akkor nem Emily-vel az ágyban találtam volna meg.
-Uh...Nagyon sajnálom drágám.-ölelt át.
*Brad szemszöge*
Miután Zoe kiviharzott bocsánatot kértem Emily-től majd elküldtem.
Ezek után átfutottam Zoe-hoz. Nem veszíthetem el emiatt.
-Engedj be Jared. Beszélnem kell vele!-néztem rá könyörögve.
-Sajnálom de nincs itthon.-felelte.
-Tudom hogy ezt mondta neked de ez most nagyon fontos.
-Igen ezt mondta, de utána el is ment. De ha rám hallgatsz most egy ideig békén hagyod. Tényleg nagyon nem akar látni és csam rosszabbá tennél mindent...
Igaza volt. Most nagy valószínűséggel mindenkinél jobban utál és azt hiszi hogy csak szórakoztam vele.
*Másnap*
Minden suli előtti reggel át szokott jönni hozzám hogy játszak neki egy számot. Ma nem jött,mondjuk nem lep meg.
Elkészültem majd kimentem a kapujukhoz. Őszintén nem tudtam hogy meg kéne-e várnom,hisz nem akar látni.
Ekkor kilépett az ajtón. Csak úgy ragyogott. Meglátott engem és máris abba maradt a mosolya.
Elindult kifelé és kikerült engem.
-Zoe kérlek ne csináld ezt.-szóltam oda neki.
Úgy csinált mintha nem is hallana. Megállt egy kocsi a házuk előtt. Calum volt az, a hátsó ülésen pedig Chloe ült.
-Sziasztok!-köszönt nekik mosolyogva.
Mikor beült Calum magához húzta majd megcsókolta.
-Zoe...-mentem oda a kocsi ablakához.-Ne csináld ezt velem kérlek. Mi lesz velünk?
-Nekünk semmi közünk egymáshoz Brad.-mondta komolyan majd elindultak.

A szerelmed érintése Où les histoires vivent. Découvrez maintenant