*Brad sszemszöge*
Lassan több mint másfél hónap telt el mióta utoljára beszéltünk. Olyan mintha csak tegnap lett volna. Azóta egyáltalán nem beszélt velem egy szót se. A banda többi tagjával még beszélgetett de pár hete már azt sem.
Folyton Calum-mal van meg a bandájával és ebben a legrosszabb hogy boldognak látszik velük. Vagy estleg Chloe-val van aki szintén nem beszél már nagyon velünk Tristan miatt.
Tudtommal Chloe-nak most Luke csapja a szelet ami Tristan-t nagyon zavarja. Nagyon megbánta amit vele tett de Chloe-t ezt nem érdekli.
Már a koncertekre se jön el soha. Nagyon nehéz úgy a színpadon állni hogy tudom hogy nincs a tömegben. Nem jön oda koncert előtt megölelni és szerencse puszit adni az arcomra, nincs aki őszintén elmondja hogy mi volt jó és mi volt rossz a fellépésen. Ha írok egy új számot,ami mostanában elég nehezen megy,nem jön át hozzám hogy eljátszhassam neki és nem tudok belenézni a ragyogó szemeiben éneklés közben.
Nagyon hiányzik de nem tudok mit tenni. Az első pár héten mindig átmentem hozzá de vagy nem volt itthon vagy elküldött Jared-vel.
Régebben mindig nyitva hagytuk az ablakainkat hogyha valami baj van bármikor át tudjunk menni a másikhoz. Ezt akkor találtuk ki mikor Zoe-nak rémálmai voltak 12 évesen és sose tudott aludni. Akkor mindig átjött vagy én hozzá és próbáltam vigasztalni majd együtt aludtunk el.
Hétvégén be akartam menni az ablakán koncert előtt. Nagyon stresszeltem és szükségem volt rá. De bezárta az ablakot mikor pedig bekopogtam behúzta a függönyt.
*Zoe szemszöge*
Be kell vallanom nagyon hiányzik. Minden nap egyre nehezebb volt mikor folyton átjárt. A múlt hétvége volt a legrosszabb. Tudtam hogy egy fontos koncertjük lesz és az ablakomnál találtam. Majdnem beengedtem de inkább elhúztam a függönyt.
Boldog vagyok Calum-val és a bandával de hiányoznak Brad-ék. De tartanom kell magam, Brad csak szórakozott az érzéseimmel. Nem csak magam miatt de Chloe miatt is ki kell tartanom. Ha most kibékülünk akkor választanom kell köztük. Egyszerűbb lenne ha ő előbb kibékülne Tristan-nal.
Mostanában ahogy elnéztem Brad nagyon nincs rendben. Elment pár koncertjükre, de figyeltem hogy ne vegyen észre. Úgy nézett ki mint aki már nem élvezi. Az utolsó két koncertjüket már végig se csinálták.A fiúk elmondták hogy minden fellépés után rosszul érzi magát és hogy mostanában egy új számot sem írt. Emily-vel van mostanság,suli után mindig kint várja Brad-et,a koncerteken is láttam. Connor szerint szüksége van rám. Ők nem tudják mi történt ugyan is én nem akartam róla beszélni ahogy Brad sem.
Kinéztem az ablakon láttam ahogy Brad haza sétál. Ma volt koncertjük és nagyon letörtnek látszott. Most már nem tudtam megállni hogy ne beszéljek vele. Meg akartam vigasztalni hogy minden jobb lesz. El akartam mondani hogy rám mindig számíthat és itt vagyok neki.
Felvettem a cipőm és már léptem volna ki az ajtón mikor megláttam Emily-t odafutni hozzá.
Levettem a kilincsről a kezem és felmentem inkább a szobámba......
KAMU SEDANG MEMBACA
A szerelmed érintése
Fiksi Penggemar"A barátságtól a szerelmet csak egy lépés választja el." Anton Pavlovics Csehov