Döntések

11 1 0
                                    

-Ez órási hiba volt!-feleltem majd felkeltem az ágyból.-Meg állíthattál volna...-néztem Bradre miközben próbáltam öltözködni.
-Zoe csak mondd hogy ebből az estéből semmi nem volt igaz. A szeretlekek szex közben,a csókok ahogy átöleltél.
-Nem volt igaz!-feleltem miközben a táskámat kerestem.
-Oké!-tette a kezét a derekamra majd magához húzott.-Most nézz a szemebe és úgy mondd.
-Istenem mintha számítana bármit is most már. 8 óra múlva hozzá megyek Aiden-hez most már túl késő. Megvolt a esélyed Brad, nem is egyszer és én pedig Aiden-t választottam. Mert szeretem őt!-kiabáltam.
-Ha annyira szereted miért az én ágyamból kelsz most ki meztelenül?Huh? Tudod miért Zoe? Mert lehet hogy szereted de belé sosem leszel szerelmes nem úgy mint belém.-hajtotta le a fejét.-Ha ma hozzá mész életed legnagyobb hibáját fogod elkövetni és ezt te is tudod.
Csend lett. Nem tudtam mit mondani nem tudom mit érzek vagy mi lesz most velem. Hogy tehettem ezt Aiden-nel...
-Gyere velem most még van esélyünk.-szólalt meg Brad.- Csak menjünk el együtt ahogy alapból akartad. Te és én valahol messze de együtt.

*Külső szemlélő szemszöge*
Zoe ott állt a szobájában. Még nem vette fel a mennyasszonyi ruhát csak nézte ahogy fel van akasztva a szekrényben. Már rég kész kellett volna lennie.
A legtöbb vendég lent várt várva hogy megérkezzen a mennyasszony de ő csak fent állt a gyerekkori szobájában.
Aiden felment és megállt a csukott ajtó előtt.
-Kicsim minden rendben?-kérdezte.
Zoe odalépett az ajtóhoz majd elkezdett sírni.
-Annyira sajnálom Aiden. Tegnap este sokat ittam és lefeküdtem Brad-el-sírta.
Aiden rosszul érezte magát. Hiretelen azt sem tudta mit mondjon. De ő mindennél jobban szerette az ajtó mögött zokogó lányt.
-Semmi baj kicsim! Megértem, volt közös múltatok,megijedtél az egész esküvő miatt és megértelek. Nagyon szeretlek Zoe és én lent fogok rád várni az oltarnál. De tudd hogy én szerelmes vagyok beléd és mindent megtennék érted. Remélem ott lent találkozunk.-felelte.
Aiden félt hogy mi lesz most kettőjükkel. Nem akarta elveszíteni az élete értelmet. Mikor először találkoztak már akkor tudta hogy Zoe különleges lesz számára és képes lesz bármit feladni érte.
Brad nem akarta bemenni reménykedve hogy Zoe meggondolja magát. Kint állt az autója mellett és nézte ahogy a vendég sereg befelé halad. Mindig úgy gondolta hogy Zoe-t és őt egymásnak teremtette az élet. Kiskoruk óta szerette és mellette volt mindig nem is tudta volna nélküle elképzelni az életét.
És persze ott volt Zoe. Úgy érezte a szíve kétféle húz. Az élete Aiden-nel mesebeli volt és ha most lesétál az oltárhoz ez az egész ugyan úgy folytatodna. Boldog lenne vele ebben biztos volt. Mi van akkor ha belé is szerelmes? Nem tudta mit érez és újra annak a 16 éves tini lánynak érezte magát aki el van veszve a világban. Brad-vel a kapcsolata kicsit sem volt mesebeli így visszagondolva,tele volt vitákkal és örült rajongókkal de szerelmes volt Brad-be és az az érzés sosem múlik el.
.
Megérkezett mindenki és elfoglalták a helyüket. Aiden már ott állt az oltárnál a többiek pedig alig várták hogy láthassák Zoe-t a gyönyörű ruhájában.
Elkezdődött a zene és mindenki az udvarra vezető ajtó felé nézett.....

A szerelmed érintése Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin