Tuti bejössz neki!

64 2 0
                                    

Elkészültünk Chloe-val majd elindultunk először Brad-ék koncertjére.
Nagyon rossz érzés fogott el. Úgy érzem ha elmegyek a koncert középén cserben hagyom Brad-et. De megérti,nem? Hisz a legjobb barátom és tudja hogy mennyire oda vagyok  Calum Hood-ért.
Odaértünk a szórakozó helyhez. Óriási sor volt. Olyan büszke vagyok a srácokra.
-45 perc múlva akkor itt vagyok értetek!-jelentette ki Jared.
Chloe-val bólintottunk egyet majd a VIP bejárathoz mentünk.
Bent már a fiúk vártak minket. Láttam Chloe szemei hogy felcsillantak mikor meglátta Tristan-t felső nélkül. Biztos forrásból tudom hogy Tristan-nak is bejön Chloe csak egyikük se mer lépni.
Megöletem James-t és Connor-t majd Brad-hez léptem.
-Izuglsz? Nagyon sokan vannak kint!-mosolyogtam rá.
-Még sose léptünk fel ennyi ember előtt, de ha itt vagy nem igazulok.
Átöleltem,ö úgy szorított mintha sose akarna elengedni.
-Srácok kéne kezdeni a koncertet!-szólt a hely tulaja.
-Koncert után itt tali!-mosolygott rám Brad-Az utolsó előtti számot neked küldöm majd.-mondta majd kiment a fiúkkal.
Chloe-val beültünk a VIP szektorba.
-Chloe nem léphetünk le. Brad számít rám.
-Drágám minden koncertjén ott voltál. Szerintem egyszer kibírja ha picit előbb lelépsz. Hidd el én se szívesen hagyom itt Tristan-t de ez az egyetlen esélyed. Jess buliján tuti valaki rá fog mászni és akkor nem lesz több lehetőséged.
Végig táncoltunk Chloe-val a számokat. Ha jól számoltam még 2 szám volt hátra.
-Zoe indulunk kell vagy elkésünk. -szólalt meg a barátnőm.
-Kérlek még ezt az egyet.
-Már így is késésben vagyunk. De ha szeretnél itt maradni és feladni Calum-val akkor maradj ha nem akkor gyere velem.
Elindultunk kifelé. Mikor az ajtóhoz értünk hallotam mikor Brad elkezdetg beszélni.
-Ezt a számot a számomra legkülönlegesebb lánynak küldöm. Remélem tetszeni fog Zoe.
A rajongók elkezdtek őrjöngeni mi pedig beültünk a kocsiba.
Mikor megérkeztünk a buliba Chloe elment Jess-vel beszélgetni. Én gyorsan írtam Bradnek hogy sajnálom de nem tudtam és hogy majd itt találkozunk.
Calum bandája valami fantaszkitus volt. Luke és Calum hangja együtt olyan tökéletesen hangzik.
A kis koncert után a lányok megrohamozták a srácokat így beláttam hogy amúgy se lett volna semmi esélyem. Felmentem és kiültem az erkélyre. Megnéztem a telefonom de Brad még mindig nem válaszolt.
Halottam hogy valaki felém közeledik így hátra néztem.
-Remélem nem ijesztettelek meg!-mosolygott rám Calum.
-Á nem dehogy!-mondtam majd a hajam kezdtem el csavargatni.
-Hogy hogy nem lent bulizol a többiekkel?-érdeklődött.
-Csak kicsit fáradt vagyok és úgy voltam vele megbújok itt fent.
-Én is így vagyok vele.-rakta zsebre a kezeit.
Olyan tökéletesen nézett ki. A haja tökéletesen állt még úgy is hogy 10 percel ezelőtt még egy színpadon ugrált. Látszódott az izmos karja és még pólóban is lehetett látni milyen kidolgozott a felső teste.
-Cuki vagy mikor a hajadat csavargatod. Szoktam látni angolon is ezt csinálod mikor gondolkozol vagy a szádat harapdálod.-mondta majd közelebb lépett-Szeretnélek jobban megismerni Zoe Heart.
Éreztem hogy egyre forróbb lesz a levegő. Ez csak egy álom lehet.
-Mennem kell de majd írok!-mondta majd egy puszit adott az arcomra és mielőtt kiment kacsintott egyet.
Kellett pár perc hogy felfogjam mi történt. Miután jobban lettem lefutottam hogy megkeressem Chloe-t.
Elrángattam magammal a ház elé.
-El se hiszed mi történt!-ugrándoztam örömömben.
-Azta. Tuti higy bejössz neki.-kezdett el ugrálni Chloe is.
Majd Chloe megállt.
-Mi a baj?-néztem rá.
Mikor megfordultam láttam hogy Brad és a srácok ott állnak mögöttem. Brad arcából csak a csalódottságot tudtam csak kiolvasni.
-Chloe gyere menjünk be!-ölelte át a vállat Tristan majd a srácokkal bementek.
Csak én is Brad maradtunk kint......

A szerelmed érintése Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin