(Jiminin näkökulma)
Saavuin koulun pihalle ja astuin ulos linja-autosta samoin tuo vihainen poika. Luulin jo että saisin uuden ystävän mutta turhatoivo kun oli poika joka käyttää meikkiä ja värjää hiuksia räikein värein.Kellot soittivat ja menin käytävää pitkin matematiikan luokkaan.
Istuuduin puiselle penkille. Pian tuo vihainen mutta laittoman hyvännäköinen poika saapui luokkaan ja jäi seisomaan luoka eteen. Opetteja saapuu luokkaan ja esittelee uuden oppilaan. Tämän nimi oli siis Yoongi. Nimi sopi pojalle hyvin. Opettaja ohjasi Yoongi bad boyn istumaan viereeni. Pojalla oli edelleen se hieman vihainen ilme. Hymyilikö hän koskaan. Ei varmaan. -onko sun vittu pakko tuijottaa, mä en oo mikään näyteikkunan mallinukke! Poika karjaisi, olin vahingossa jäänyt tuijottamaan tätä. Miksi tuon Yoongin piti olla niin rasittava, niin älyttömän rasittava.Tunti kului hitaasti sillä vieressäni oli poika joka valitti joka asiasta. Siitä kuinka häntä väsytti, siitä kuinka häntä ei kiinnosta, siitä kun koulun penkki on liian kova ja monesta muusta.
Miten yksi ihminen voi keksiä noin monta valituksen aihetta.Vihdoin kellot soittivat ja pääsin pois tuon rasittavan pojan vierestä. Voisin olla noin 20 min ilman valitusta ja sitten joutuisin varmaan kuuntelemaan taas sitä kuinka poika ei löytänyt boksereita joten hän joutui ottaa lattialta eilen käyttämänsä bokserit.
Pakkasin kirjani reppuuni ja laitoin sen selkääni.-
Makaan sängylläni ja mietin päivän tapahtumia, mielessäni kävi myös tuo mailman ärsyttävin poika. Ekaksi olin luullut että meistä voisi tulla kavereita mutta ei, en minä tuollaisen kaveri halua olla.
Päätän laittaa instagramiin yhden selfieni jonka olin ottanut varmaan kolme kuukautta sitten Taen kanssa, minun oli pakko laittaa kuva instagramiin ihan vain Taen kiusaksi.
Kuvassa minulla oli vielä mustat hiukseni.ParkJimin_
Tykkääjät kimtaehyung MinYoongi ja 58 muuta
kimtaehyung nyt se kuva pois ja äkkii!!
ParkJimin pidän sen tääl loppu elämäni🤣
kimtaehyung hitto sun kanssas.. Noh eivaa😜
ParkJimin arvaa mitä
kimtaehyung no?!?
ParkJimin oot nii tärkee et onha sua ny välil pakko kiusaa😜
kimtaehyung awws.... nii säki😉Yhtäkkiä huomaan että Yoongi on tykännyt kuvastani. Se ärsyttävä bad boy Yoongi.
Mitä se mun kuvista tykkää ku just on vittuillu mulle ja valittanu kaikesta mahdollisesta. Minusta tuntuu että Yoongi oli vain vahigossa tykännyt kuvastani kunnes sain diressä viestin.MinYoongi: mites menee, tuijottelia.
Päätin olla vastaamatta mitään sillä en haluaisi olla tuon pojan kanssa mitenkään tekemisissä. Minusta ei koskaan ole tulossa tuon kaveria.
YOU ARE READING
bad boy|Yoonmin|valmis
FanfictionJiminin luokalle on tullut uusi oppilas, Yoongi. Yoongi vaikuttaa Jiminin silmissä bad boylta ja sellainen hän onkin, vai onko sittenkään?