(Jiminin näkökulma)
Makoilimme sängylläni katsoen Yoongin puhelimesta netflixistä elokuvaa jonka MINÄ olin valinnut.
"onks tä elokuva noin paska"
Kysyin Yoongilta sillä hän näytti olevan omissa ajatuksissaan.
Poika käänsi katseensa minuun ja sanoi "mitennii"
"noku et keskity tähä"
"eiku mä vaan mietin" tämä vastasi.
"mitä?" kysyin
"meitä ja sitä miten oon ansainnut sut?" tämä vastasi.
"voi sua" sanoin suukotin pojan otsaa.Siirsin käteni pojan hiuksiin ja aloin tekemään pieniä lettejä.
"mitä sä teet?" poika kysyi ja vastasin rehellisesti että maailman hienointa kampausta,vaikka minulla ei ollut mitään millä letit pysyisivät."Valmis" sanoin iloisesti ja siirsin katseeni Yoongiin.
Tämä siirsi myös katseensa minuun ja hymyili.
Hän veti minut päälleen ja suuteli nenääni ja sen jälkeen huuliani.
"sopii sulle" sanoin.
"ai mikä... Sä mun päälle vai tä kampaus mulle?"Punastuin hieman Yoongin sanoille ja sen jälkeen vastasin. "mä sun päälle tietenkin"
"no siinä tapauksessa"Sen jälkeen poika nousi istumis asentoon nii että olin edelleen pojan sylissä hajareisin.
Yoongi suuteli ja näykki kaulaani niin että se olisi ollut hänen ruokaansa. (vaikka ei se minua haitannut)
Suustani pääsi pieni voihkaisu.
Yoongin suupielet vääntyivät virneeseen.Poika hivutti kätensä paitani alle.
"oot iha vitun hyvännäköine" tämä sanoi ja minä punastuin.
"enkä oo" vastasin.
"oot"
"enkä oo" jankkasin.
"oot ja mä voin jopa todistaa"
Poika sanoi ja siirsi katseensa kohoumaan tämän housuissa.
"voi helvetti sun kanssas"
"uskotko nyt?" Tämä kysyi.
"kai se on pakko" vastasin.Pian Yoongi repi paitani päältäni ja heitti sen jonnekkin huoneen nurkkaan.
Tämä kaatui niin että minä olin Yoongin alla.
Revin myös Yoongin paidan tämän päältä ja heitin sen oman paitani seuraksi huoneen nurkkaan.
Tämä alkoi avaan vyötäni...Skip seuraavaan päivään.
Olin kävelemässä kouluun ja silloin nään kaikki kaverini lokeroni lähellä.
"moikka Jimin" Jin huutaa.
Vilkutan tälle ja kävelen tämän ja
kaikkien kavereitteni luokse."miten menee" Tae kysyy.
"itseasiassa todella hyvin" sanon ja hymyilen.
"joo mä nään sen"
Jungkook sanoo viitaten kaulassani oleviin fritsuihin.
"kuka se onnekas oikeen on?" Jin kysyy. "yks tyyppi vaan" vastaan.
"eiku.. Minkä ikäne? onks se iha täältä päin? Minkä pitune se on? Ja minkä pitunen se on?" viimeisen kysymyksen kohdalla namjoon suuteli poikaystäväänsä jotta tämä lopettaisi kyselyn. "rauhottukaa kaikki nyt"Ainiin Namjin on ollut totta jo seiskaluokasta asti,niin on myös taekook. "noniin rakastavaiset menkää vaikka vessaan" Jungkook huusi. "okei" Namjoon sanoi ja lähti Jinin kanssa ilmeisesti kohti vessaa.
"mä taidan aavistaa mitä ne siellä tekee" Hoseok sanoi.
"me kaikki tiedetään" Tae sanoi naurahtaen.------
Tälläne luku täl kertaa.
Niinku varmaa osa on huomannu että näitä lukuja ei vaa ilmesty ni se johtuu siitä että mulla ei oo ollu intoo kirjottaa ja jos kirjotan väkisin ni näistä luvuista tulee sellasii väkisin väännettyi ja tylsiä.Ja 📣📣HUOM.. HUOM.. HUOM.📣📣
Edelleen oon jossai vaihees tekemässä sen että voitte kysyä näiltä tarinassa olevilta henkilöiltä MITÄ VAAN eli tehään sillee että jos haluutte kysyä ni laittakaa kysymys ton kommentteihi ja sitte se kenelle se kysymys on.
YOU ARE READING
bad boy|Yoonmin|valmis
FanfictionJiminin luokalle on tullut uusi oppilas, Yoongi. Yoongi vaikuttaa Jiminin silmissä bad boylta ja sellainen hän onkin, vai onko sittenkään?