"suloinen"

227 20 5
                                    

(Jiminin näkökulma)

Heräsin kirkkaaseen auringon paisteeseen.
Tunsin kuinka Yoongin kädet olivat kiertyneet ympärilleni.
Kuulin Yoongin pinen tuhinan.

Käänyin ja silittelin hetken Yoongin paljasta selkää kunnes huomasin että Yoongi oli avannut silmänsä ja katsoi minua hymyillen.
"huomenta"
Kuiskasin ja sain vastaukseksi vain. jotain epämääräistä höpinää.
En olisi uskonut kun näin Yoongin ekan kerran että hänestä tulisi minulle näin tärkeä tai edes koskaan tutustuisin häneen, mutta toisin kävi ja onneksi kävikin.
Yritin saada Yoongin kättä pois ympäriltäni.
Käännyin

Katsoin kattoa ja mietin asioita.
Ajatukseni kulki Yoongissa ja siinä miten olin ansainnut hänet. Tai ainakin tämän hetken Yoongin kanssa.Ihan sama vaikka raketti tippuisi katolle olen nyt tässä hetkessä. Kukaan ei tiedä mitä tapahtuu seuraavaksi.
Pian ajatukseni menivät siihen miksi Yoongi oli niin etäinen muista.
Pelottiko häntä vai mikä hänellä oli.
Ehkä se selviäisi vielä joskus.

Otin puhelimeni yöpöydältä.
Katselin hetken puhelintani kunnes näin Yoongin ihanan ja vähän hölmön ilmeen. Otin pojasta kuvan ja laitoin sen taustakuvakseni. En voinut kestää kuinka ihanalta hän näytti pörröisissä ja sekaisissa hiuksissaan ja sininen peitto päällään. Pojan suu oli hieman raollaan ja hän tuhisi söpösti.
Silitin pojan sileää poskea. Mitä ihonhoitotuotteita tämä oikein käyttää?

Katseeni kulki pitkin Yoongia kunnes huomasin tämän kädessä olevan jotain vanhoja arpia. En tiennyt mistä ne olivat tulleet, mutta pystyin päättelemään. Mitäköhän Yoongi on joutunut kokemaan. Ärsytti kun en tiennyt mitään.

Yoongi avasi silmänsä ja kysyi kelloa, vastasin tälle kellon olevan kymmenen. Poika nyökkäsi ja sulki silmänsä uudelleen. Hymähdin ja kuljetin käteni pojan takkuisten hiuksien läpi. Hymyilin onnesta ja pian Yoonginkin suupielet kääntyivat väsyneeseen hymyyn. "Suloinen" sanoin tai oikeastaan kuiskasin.
Otin Yoongin puhelimen myös yöpöydältä ja otin itestäni kuvan kameralla. Laitoin kuvan pojan taustakuvaksi.
Toivottavasti hän ei pelästy kun hän avaa puhelimen.

Menin kyljelleni makaamaan ja kiedoin käteni Yoongin ympärille.
Suukotin tämän otsaa, sen jälkeen poskea ja lopuksi vielä tämän pehmeitä huulia.






bad boy|Yoonmin|valmisDonde viven las historias. Descúbrelo ahora