(Jiminin näkökulma)Päivä koulussa kului niinkuin kaikki muutkin. Pian koulu loppui ja olin menossa vessaan.
Tunsin kuinka joku halasi minua takaapäin keskellä käytävää. "moikka" Yoongi sanoi.
"mitä sä teet joku viel tajuu" vastasin ja Yoongi irrotti kätensä ympäriltäni.
"eikö me voitais jo kertoa" Tämä kysyi ja minä käännyin niin että näin Yoongin hieman surullisen katseen.
"mä kerron tänää mun kavereille, sopiiko? "
Kysyin ja poika nyökkäsi.Lähdimme kävelemään bussipysäkkiä kohti.
Skip pari tuntia
Makasin sängylläni ja kaverini olisi pian tulossa käymään, olin päättänyt että tänään olisi se päivä kun kertoisin kavereilleni sen että olen yhdessä Yoongin kanssa.
Yhtäkkiä puhelimeni soi. "moikka lähettii ny tulee teille" kuului Taen iloinen ääni. "okei" vastasin ja lopetin puhelun.
Katselin hetken instaa ja pian ovikello soi. Juoksin alas avaamaan oven ja siellä oli kaikki kaverini. "mitä jätkä" Namjoon kysyi. "ei oikee mitää ihmeellistä paitsi että mulla olis teille vähän asiaa" pyysin poikia istumaan sohvalle.
"okei eli...mä seurustelen" aloitin.
"oikeest?!" Jungkook kysyi.
"joo"
"mikä sen tytön nimi on?" Hoseok kysyi.
"itseasiassa se ei ole tyttö vaan poika" sanoin ja olin varmasti ihan punainen.
Kaikki hiljeni kunnes.
"ONKS SULLA POIKAYSTÄVÄ" Hoseok kysyi, tai itseasiassa huusi ja hänen ilmeensä oli kyllä näkemisen arvoinen. "joo" vastasin ja kaikki tuli halaamaan minua. En tiennyt miten olin jännittänyt tämän kertomista."mikä sen sun poikaystävän nimi sitten on?" Jin kysyi ja kerroin että Min Yoongi eli koulumme uusin oppilas.
Seuraavaksi olisi sitten vuorossa vanhemmille kertominen jola ei olisi varmasti yhtä helppoa.
Harjoittelimme koko illan kaikkia lauluja ja pian ovi kävi ja vanhempani tuli kotiin. Kerroin pojille että kertoisin nyt vanhemmilleni Yoongista joten heidän pitäisi lähteä.
Menin keittiöön jossa vanhempani olivat ja pyysin heitä istumaan.
(teen ny sillee että J tarkottaa Jiminii, i tarkottaa Jiminin iskää ja ä Jiminin äitiä)
J:"mulla olis vähän asiaa"
I: "no kerroppas pois"
J:"mä oon löytäny jonkun"
Ä:"niin?"
J:"mä seurustelen"
I: "no mikäs tämän onnekkaan naisen nimi oikein on?"
J: "miks sä oletat sen olevan nainen"
I: "mitä sä tarkotat?"
J: "sitä että se ei ole välttämättä nainen"
Ä: "no mikäs se sitten on, tyttö?"
J: ei helvetti, SE ON POIKA"Vanhempieni suut loksahtivat auki.
"miten niin poika, ooks sä joku homo vai?" iskäni huusi. "vastaa!!" tämä jatkoi sillä en uskaltanut vastata. "joo" sanoin niin hiljaa että hän tuskin kuuli. "Mitä?!" "kyllä iskä, mä olen homo" vastasin.
Vanhempani hiljenivät hetkeksi kunnes. "mene huoneeseeni mä en tollasta homoa täällä kattele parempi, olis jos lähtisit koko talosta" iskäni huusi.Juoksin täyttä vauhtia huoneeseeni ja paukautin oven perässäni kiinni. Kuulin kuinka vanhempani huusivat toisilleen alakerrassa. Pian kuulin kuinka iskäni huusi vielä äidilleni jotain ja lähti pois talosta.
"mitä olin mennyt tekemään"
ESTÁS LEYENDO
bad boy|Yoonmin|valmis
FanficJiminin luokalle on tullut uusi oppilas, Yoongi. Yoongi vaikuttaa Jiminin silmissä bad boylta ja sellainen hän onkin, vai onko sittenkään?