"Anteeks"

179 19 2
                                    

Juoksin Yoongin luo ja kysyin tältä.
"mitä on tapahtunu ja miks sun kaula on täynnä fritsuja?" "siks"

Istuuduin paikalleni ja tunsin kuinka kyyneleet täyttivät silmäni. Silloin kun Yoongi muutti tänne niin mä ajattelin että kaikki pysys ennallaan eikä mikään muuttuis, mutta en oo koskaan ollu niin väärässä kuin mitä sillon olin. Tässä mä alan kohta pillittää kaikkien nähden.

Yoongi istui luokan takana olevalle penkille, mutta minä en pystynyt olemaan nyt tässä. Halusin vain huutoitkeä ja paiskata kirjani päoin seinää. Päädyin silti vain keräämään tavarani ja juosta pois luokasta.
Juoksin vessaan ja heitin reppuni jonnekkin vessan nurkkaan.

Menin istumaan vessan lattialle ja aloin itkeä. Ei voi olla totta.
Kuulin pian vessan oven aukeavan. En ilmeisesti muistanut lukita ovea. Tunsin kuinka joku kietoi kätensä ympärilleni. "anteeks" Yoongi sanoi. Nostin katseeni tähän. "älä pyytele anteeksi vaan selitä, mistä tää johtuu"
Yoongi huokaisi "Okei"

"mun exä soitti mulle sillon sinä päivänä kun sanoin etten riitä sulle, en vastannu eka mutta sitten se soitti toisen kerran ja sillon mä vastasin. Se sano että se on tulossa meille koska haluu nähä. Ekaksi aloin vaan raivoomaan sille, mutta sitten hetken vänkäämisen jälkeen suostuin siihen että nähtäis. Sovittiin että se tulis meille joskus neljältä. Se tuli neljältä niinku lupas. Me puhuttiin hetki ja se sano että haluu olla mun kanssa yhessä. Sitten sä soitit ovikelloa. Tulin avaa oven sanoin sulle sen tyhmän lauseen ja menin juttelee taas sille mun eksälle. Pia me suudeltii ja sitten sä tulit taas. Mutta sitte sanoin että me ollaan ohi. Olin niin sekasin että menin sitte panee sitä mun eksää.
Aamusti hääsin sen meiltä ja sitten siitä lähtien oon käyny joka yö baarissa koska en oo viittiny sopii sun kanssa sillä mua nolotti. Anna anteeks"

Halasin Yoongia.
"ei oo hätää, oon kyllä pettyny mutta en jaksa nyt keskustella" sanoin ja suutelin Yoongia. Olin kaivannut tämän huulia niin paljon

bad boy|Yoonmin|valmisWhere stories live. Discover now