(Jiminin Näkökulma)
Herään ja avaan silmäni.
huomaan kuinka vieressäni makaava poika tuijottaa minua. suupieleni kääntyvät hymyyn. "huomenta"
tämä sanoo. "huomenta" vastaan.
nousen istumaan sängylle.
"auh.." päästän suustani. "mitä ny" edelleen sängyllä makaava poika kysyy. "mun perse on iha sairaa kipee" vastaan ja silloin Yoongi suupielet kääntyvät virneeseen. "meil meni vähän lujaa eile, jos muistat" tämä vastasi ja punastuin.
Päätimme ettemme menisi tänään kouluun sillä olimme molemmat täynnä punaisia jälkiä. Enkä minä pystynyt liikkumaan kunnolla.Skip iltaan
Makoilin sängylläni.
Olin juuri tullut Yoongilta kotiin.
Katselen instagramia kunnes huomaan että joku lisäsi minut snäpissä. Katson vähän tarkemmin ja huomaan lisääjän nimen olevan yoongiii. Tiesin sen olevan tämä badboy Yoongi joten lisäsin pojan takaisin. Huomasin kun minulle tuli snäppi Yoongilta.yoongiii:
Minä:
Yoongiii:Minä:
Yoongiii:(kuvitelkaa Yoongil ny samallaiset ruskeet hiukset ja samallaiset vaatteet ku nois aikasemmis kuvis)
Yoongiii:
Juttelimme Yoongin kanssa melkein koko illan.
Se oli ihanaa.Sain monia screenshotteja hauskoista Yoongin lähettämistä snäpeistä.
Kello läheni jo viittä aamuyöstä ja päätin mennä nukkumaan.
Olisihan huomenna, oikeastaan tänään koulua enkä halunnut olla rättiväsynyt vaikka kylläkin minä olisin. Siltä en voinut enää välttyä.
Laitoin puhelimeni yöpöydälleni ja laitoin silmäni kiinni.Mietein asioita mitä oli käynyt.
En saanut unta varmaan tuntiin joten pyörein vain sängyssäni.
Mieleeni tuli joka sekuntti vain Yoongi.
Se komea poika jota olin luullut ensiksi kauheaksu fuckboyksi ja sellaiseksi joka vain vihaa kaikkea.
Mutta ehkä hän ei ollutkaan sellainen
Minun ja Yoongin välillä oli varmasti jotain, mutta en tiennyt mitä.
Mahtoikohan Yoongi tietää missä mentiin.
Selvitän asian heti huomenna.
Haluan tietää olenko hänelle muuta kuin vain yhden yön juttu.
CITEȘTI
bad boy|Yoonmin|valmis
FanfictionJiminin luokalle on tullut uusi oppilas, Yoongi. Yoongi vaikuttaa Jiminin silmissä bad boylta ja sellainen hän onkin, vai onko sittenkään?