Eiffel Torni

195 17 2
                                    

(Jiminin näkökulma)

Kävelimme Yoongin kanssa viimeiselle tunnillemme. Kaverini olivat katsoneet minua vähän kummastuneesti kun kävelin Yoongin kanssa luokkaan,mutta eivät kuitenkaan sanoneet mitään.

Istuin puiselle penkille ja Yoongi viereeni. Päätimme tehdä historian paritehtävän yhdessä, ei se minua haitannut ainakin saisin olla tämän kanssa vielä enemmän.

Tunti kului melko nopeasti,ainakin nopeammin kuin ennen Yoongin tuloa. Pian tunti jo loppui ja marssein ulos luokasta. "Jimin, oota" kuulin jonkun sanovan. Katselin ympärilleni ja huomasin Hoseokin joka juoksi minun suuntaan. "ai moi" vastasin kun Hoseok pysähtyi viereeni.

"kui hengaat ton uuden tyypin kaa" poika kysyi. Halusin vastata että koska Yoongi on mun poikaystävä mutta tyydyin sanomaan "koska miks ei, se on kiva" "okei" Hoseok vastasi ja lähdimme kävelemään toiselle tunnille sillä meillä oli tunnit peräkkäin.

Skip koulun loppuu.

Koulu loppui ja kävelin linja-autopysäkille. Koulupäivä oli mennyt suht nopeasti. Bussi kaasutti paikalle, mutta Yoongia ei näkynyt missään. Aloin jo panikoimaan, mutta minun oli pakko mennä auton kyytiin.

(Yoongin näkökulma)

Menin käymään vessassa.
Puhelimeni alkaa soimaan, katson keneltä soitto tuli. Pian iloinen mieleni muuttuu vihaiseksi. Soittaja oli exäni.

"vittu, helvetti". Hylkään puhelun mutta kehoni valtaa ahdistus. En tiennyt mistä se johtui.
Exäni ei ollut ottanut yhteyttä minuun pitkään aikaan. Miksi juuri nyt kun olin löytänyt uuden poikaystävän. Luhistun vessan lattialle. Tunnen kuinka poskeani pitkin valuu yksinäinen kyynel.

Pian kyyneleitä alkas tulla lisää. Mieleeni tulee se kuinka olimme suunnitelleet lähtevämme lomalle Pariisiin. Ajattelimme käydä Eiffel tornissa ja varata sviitti.

Hengitykseni alkaa muuttua tiheämmäksi ja raskaammaksi. Pian se on jo vaikeaa. En tiedä mitä tämä on. Oliko tämä paniikkikohtaus vai mikä? En ollut ennen saanut tälläistä "kohtausta".

bad boy|Yoonmin|valmisحيث تعيش القصص. اكتشف الآن