Mä en riitä sulle
Yoongin ilme vain pyörii mielessäni.
Se kuinka tämän lauseen jälkeen hän oli vain astunut sisälle taloon ja sulkenut oven perässään.
En voinut uskoa tätä.
Meillä oli mennyt niin hyvin.Yritin soittaa Yoongille. Kun tämä ei ollut vastannut soitin uudelleen. Olin hyvin huolissani hänestä. Minun oli pakko tehdä jotain että tämä ymmärtäisi olevansa minulle juuri se oikea.
Ehkä... Vien kukkia hänelle, ei liian perinteistä. Ehkä pidän leffaillan, ei, hän ei kuitenkaan tulisi. Menen Yoongin luokse suutelen tätä ja kerron hänelle kuinka tärkeä tämä minulle on, pingo näin minä teen.
Lähdin vaihtamaan siistimmät ja kuivemmat vaatteet päälleni sillä olin itkenyt paitani litimäräksi. Ulkona satoi ja oli muutenkin sellainen ilma kuin elokuvissa olisi juuri tässä tilanteessa. Omituista.
Vaatteiden vaihdon jälkeen otin avaimet taskuuni, puin ulkovaatteet päälleni ja lähdin kohti Yoongin kotia.
Matka tuntui pitkältä sillä minua jännitti. Mitä jos Yoongi ei avaisikaan ovea? Tai mitä jos hän häätäisi minut pois?
Pian saavuin Yoongin ovelle ja koputin sitä. Kuulin askelia jotka lähenivät ovea ja sitten ovi avautui.
Ovesta astui Yoongi punaisten silmien kera. Hän oli itkenyt. Jähmetyin hetkeksi mutta sitten astuin askeleen lähemmäs tätä ja suutelin häntä. Yoongi vastasi suudelmaan mutta tönäisi minut sitten kauemmas."Kun mä sanoin että en riitä mä tarkotin sitä, me ollaan ohi."
Skip 1vk
Jaksoin viimein raahautua kouluun.
En halunnut nähdä Yoongia, mutta menin kouluun silti. Minä en ole ollut koulussa viikkoon joten minun oli vähä pakko.Menin luokkaan enkä nähnyt Yoongia, onneksi. Opettaja asteli luokkaan ja noin kymmenen minuuttia tunnin alkamisesta oveen koputettiin. Sisään asteli Yoongi. Kaula täynnä fritsuja, punaiset silmät ja sekaiset hiukset.
Mitä hän oli mennyt tekemään?
YOU ARE READING
bad boy|Yoonmin|valmis
FanfictionJiminin luokalle on tullut uusi oppilas, Yoongi. Yoongi vaikuttaa Jiminin silmissä bad boylta ja sellainen hän onkin, vai onko sittenkään?