"Poikaystävä"

227 19 1
                                    

(Jiminin näkökulma)

Heräsin herätyskelloni soittoon.
Olisin vain voinut jäädä nukkumaan, mutta halusin nähdä Yoongin.
Sillä kysyisin häneltä tänään olenko hänelle enemmän kuin vain kaveri tai no enemmän kuin yhden yön juttu.
Kuulin oven avautuvan
"hei rakas mä toin sulle aamupalan tänne kun mulla kerrankin on aikaa"
Äitini sanoi.
Nousin sänkyyni istumaan.
Perseeni oli vieläkin kipeä joten päästin suustani pienen älähdyksen.
"mikä hätänä, sattuuko sinuun"
Äiti kysyi.
"ei satu"
Sanoin, sillä enhän minä vain voinut sanoa että perseeni sattuu aivan vitusti, koska sitten äitini olisi alkanut kyselemään kaikkea.

Äitini kohautti olkiaan ja poistui huoneesta.
Minä aloin syömään muroja ja juomaan appelsiinimehua jota äitini oli minulle laittanut.
Selasin puhelintani ja huomadin että Yoongi oli laittanut snäpin missä hän kysyi numeroani ja tietenkin minä numeroni tälle kerroin.
Sain lähes heti viestin tuntemattomasta numerosta ja tiesin sen olevan Yoongilta sillä siinä luki "moi, onks sun paikat viel kipeet mä voin kyl tuoda pyörätuolin jos et pysty kävelee😏😜"
Pyöräytin silmiäni viestille ja vastasin viestiin että "onhan mul viel hiuka, mut en mä mitää pyörätuolii sentää tarvii😉"

Puin päivä vaatteeni ja lähdin alas laittamaan kenkiäni ja takkiani.
"moikka rakas"
Kuulin vielä äitini sanovan ennen kuin suljin oven perässäni.

Kuljin pitkin katuja kunnes saavuin linja-auto pysäkille.
Seisoin siinä hetken kunnes tunsin kylmät kädet kiertyvän vyötäröni ympärille ja hengityksen niskassani.
Käännyin tuota mystistä ihmistä päin ja huomasin sen olevan Yoongi.
Yoongi painoi hellän suudelman huulilleni.
Bussi pysäytti herkän hetkemme ja astuimme sisälle keltaiseen bussiin.
Istuimme vierekkäin kahdelle penkille.
Yoongi laski päänsä olkapäälleni.
"oot ilmeisesti aika väsyny"
Naurahdin.
"menin tosi myöhään nukkuu, kiitos sun"
Poika vastasi hieman huvittuneena.
"mun piti kysyy, mitä meen välil oikee on?"
Kysyin ja Yoongin ilme muuttui vähän mietteliääksi.
"haluisiks sä olla mun... Poikaystävä?"
Poika kysyin ja huusin täysiä "JOO"
Yoongi rupesi nauramaan.
"Jos tutustuttais tänää sillee kunnolla, että tiedettäs toisistamme enemmän ku vaa nimet ja iät"
Kysyin ja Yoongi nyökkäsi.
"tänään kello kuudelta teillä"
Yoongi sanoi.
Huomasin että bussi oli jo lähellä koulua joten painoin stop nappulaa.
Bussi pysähtyi koulumme eteen ja minä ja Yoongi nousimme pois bussista.
Yoongi laittoi kätensä omieni lomaan.
"haluuks sä seurustel julkisesti"
Yoongi kysyi.
"jos eka seurustellaa salas ja sit ku ollaa seurusteltu hetki ni kerrotaa siit sitte muille"
Kysyin ja Yoongi otti jätensä pois omastani.
Katsoin hieman surullisena Yoongia, mutta tiesin hyvin että jos haluan seurustella Yoongin kanssa salassa emme voisi pitää käsistä kiinni ja suudella julkisilla paikoilla.
Yoongi katsoi minua silmiin ja hymyili minulle pienesti.
"mennääks?"
Tämä kysyi.
Nyökkäsin ja lähdimme kävelemään koululle.

bad boy|Yoonmin|valmisWhere stories live. Discover now