"There For You"

191 20 10
                                    

(Jiminin näkökulma)

Seison tunnelin toisessa päässä.
Toisessa päässä on valoa. Alan kävellä valoa kohti kunnes tunnen jonkun pysäyttävän minut. "et saa vielä tulla, sinun täytyy palata" ääni kuulostaa tutulta mutta en tiedä miksi. "en halua palata" vastaan. Silloin ote minusta irtoaa ja jatkan matkaa tunnelin toiseen päähän. Saavun valon luokse.
Silloin menen ajassa taaksepäin siihen aikaan kun isäni opetti minua ajamaan pyörää. Sitten hieman eteenpäin siihen aikaan kun syntymäpäivilleni ei tullut ketään mutta äitini päätti yllättää minut leffamaratonilla. Ja sitten siihen aikaan kun lähdin kotoa. Silloin poskelleni valui toinenkin kyynel.
"Haluatko nyt palata, voit sopia asiat vanhempiesi kanssa" tuttu ääni sanoo.
"okei" vastaan.
"sulje sitten silmäsi" ääni sanoo.
Suljen silmäni.
"nyt voit avata" ääni sanoo.
Yhtäkkiä olenkin sairaalassa.
Yoongi nukkuu tuolilla vieressäni.
"Yoongi" sanon. Silloin pojan silmät aukenivat. "sä heräsit" tämä sanoo ja suutelee minua.

(Yoongin näkökulma)

Suutelen poikaa joka on juuri herännyt. Kutsun hoitajan paikalle ja hän katsoo että Jiminillä on kaikki ok.

"kaikki näyttäisi olevan kunnossa" tämä sanoo.

Päästän suustani huokauksen.
"luulin et sä...kuolet" sanoin.
"no en kuollu"
"ni, mut nyt mä seuraan sua joka paikkaan ja varmistan ettei sulle käy mitään"
"ai vessaanki?" poika kysyi huvittuneesti.
"tottakai, vessat on vaarallisii" vastasin ja poika alkoi yskimään. Ojensin tälle kupin jossa oli vettä.
"kiitos" poika sanoi ja otti kädestäni kiinni.

Olin siinä Jiminin kanssa kahden siihen asti kunnes koko Jiminin kaveriporukka änkesi huoneen ovesta sisään.

"mites äijä" Hobi sanoo kovaan ääneen.
"shh" sanoin.
"okei tota, mä toin viltin sulle, karkkipussin, suklaata, mehua, colaa, kirjoja ja kaks tyynyä" Jin sanoi ja otti tavaroita kahdesta repusta.

Jimin naurahti ja yritti ottaa villtiä mutta Jin halusi peitellä tämän.
"sopiiko jos me jäätäis tähän" Jungkook kysyi ja istui penkille sängyn vieressä.

"Joo, tottakai" Jimin sanoi ja hymyili hieman väsyneesti.
Hetken kuluttua vierestämme kuului kuorsausta. Jungkook oli nukahtanut.
"kuinkas kauan toi poika on oikee nukkunu" kysyin ja kaikki mukaanlukien Jimin repesivät nauruun. Jimin oli niin söpö kun hän nauroi.

Kun oli kulunut noin tunti vierailuaika oli ohi. "Jungkook, herätys" Tae kuiskaa ja suutelee pojan poskea. Jungkook aukaisee silmänsä ja venyttelee käsiään.
Tämä nousee tuolilta ja ottaa Taen kädestä kiinni.

Sitten muut pojat lähtivät paitsi minä. Olin pyytänyt että saisin olla Jiminin luona koko yön ja onneksi sain.

"mua väsyttää" Jimin sanoo ja haukottelee. "okei, öitä" sanon.
"voitko sä tulla mun viereen" Jimin kysyy hiljaa. "okei" vastaan.
Jimin tekee tilaa minulle ja minä menen tämä viereen.
"Yoongi?" "niin?" kysyn.
"voiks sä laulaa mulle"
Tämä kysyy.
"voin mä yrittää"
Aloin laulamaan Tryoe Sivanin ja Martin Garrixin biisiä samalla silittäen pojan hiuspehkoa.

"So when your tears roll down your pillow like a river.
I'll be there for you.
I'll be there for you.
When you're screaming, but they only hear you whisper.
I'll be loud for you.
But you gotta be there for me too.

Boy, I'm holding on to something.
Won't let go of you for nothing.
I'm running, running, just to keep my hands on you.
There was a time that I was so blue.
What I got to do to show you.
I'm running, running, just to keep my hands on you.
Running, running, just to keep my hands on you.
Running, running, just to keep my hands on you.
So I'm running, running, just to keep my hands on you"

Pian kuulin vierestäni tuhinaa.
Jimin oli nukahtanut.
Hymyilin näylle ja nukahdin itsekkin.

Skip aamuun.

Lääkäri tuli herättelemään meitä ja toi Jiminille aamupalan.

"huomenta" lääkäri sanoi.
"huomenta" vastasin ja Jimin hymyili.

Kun lääkäri oli lähtenyt Jimin aukaisi suunsa. Tämä oli sanomassa jotain mutta sulki sitten suunsa. "sano vaa" sanoin hymyillen. "mä en tiiä tuleeko tä liian aikaisin mutta mä rakastan sua" hymyilin "ei yhtään liian aikaisin ja mäkin rakastan sua" sanoin ja suutelin Jiminiä. "ohhoh että tällästä sitte" juuri ovesta sisään astunut Hobi huusi ja yritti näyttää järkyttyneeltä.

"miks sä et ikinä koputa" kysyin ja pyöräytin silmiäni. "mihin mitään koputtamista tarvii" Hoseok kysyi ja nauroi. "oh no" Jimin sanoi. Käänsin katseeni ovelle ja näin kun Jin kantoi ilmapatjaa kädessään. "mitä?" Jin kysyi. "ei mitää" vastasin ja nousin sängyltä.

Pian Namjoon tuli ovesta sisään kädessään kaksi kitaraa. "ainiin me päätettiin nukkua täällä.." "Siis Jin päätti että me nukutaan täällä" Jungkook korjasi. "ja mihin me kitaroita tarvitaan"kysyin "laulamiseen" Jin sanoi ja loi kasvoilleen "itsestäänselvyys" ilmeen.
"ihan miten vaan" vastasin ja kohautin olkapäitäni.

Jin alkoi puhaltamaan ilmapatjaa sillä tämä oli unohtanut kotiinsa sen millä ilmapatja pitäisi täyttää. Siinä sitten Namjoon ja Jin vuorotellen täyttivät ilmapatjaa ja me muut katsottiin vierestä sillä me ei kuulemma osattu täyttää ilmapatjaa.

"Valmis" Jin huudahti. Kaikki säikähtivät Jinin äkillistä huutoa.
"enkai mä nyt noin pelottava ole" Jin naurahti ja alkoi laittamaan tyynyjä ja peittoja ilmapatjalle.

-----

Vihdoin sain kirjotettuu tän uuden luvun.
Ja vielä kiitos kaikille että ootte lukenu tätä kirjaa❤️❤️❤️




bad boy|Yoonmin|valmisWhere stories live. Discover now