Bölüm şarkısı: Harry Styles - Wild Thoughts (Rihanna Cover ve video freddieismyqueen'e ait :))
"Boşanalım mı?" dedi Eleanor şaşkınlıkla ve onun bu tepkisine daha çok şaşırdım.
"Eleanor seni evlendiğimizden beri aldatıyorum, hem de bir erkekle. Sence benim gibi birisiyle evli olmayı hak ediyor musun? Sana daha sadık, seni sevecek insanlarla tanışacaksın ama o kişi ben olamam." dedim.
"Evliliğimiz daha ikinci ayını yeni doldurdu ve hemen bitirecek miyiz?" dedi Eleanor. "Tamam, izin veriyorum."
"Gerçekten mi?" dedim mutlulukla. "Tamam, ben evrakları ayarlarım."
"Hayır, boşanmamıza değil. Harry ile bir ilişkin olmana izin veriyorum, yani buraya misafirimizmiş gibi gelir ve siz de takılırsınız." dedi Eleanor ve şaşırmış bir şekilde ona baktım.
"Üçlü ilişki yaşayalım mı diyorsun?"
"Hayır, sadece eğer ona karşı bir şey hissediyorsan bunu yaşayabilirsin." dedi Eleanor. "Sadece boşanmayalım ve etrafımızdaki insanlar bu ilişkiyi bilmesin yeterli."
"Anlaşıldı. Senin tepkin arkadaş grubundan, ne o dedikodunu yapmalarından mı korkuyorsun? Söylesene, gerçekten seni aldattığım için mi üzüldün yoksa bu evlilik bittiğinden dolayı insanlara rezil olacağın için mi?" dedim şaşkınca.
"Sana çözüm önerisi sunuyorum. Sen aşkını özgürce yaşa ama boşanmayalım."
"Buna özgürlük mü diyorsun?" dedim şaşkınca. "Sen delirmişsin!"
"Louis, arkadaş çevremin beni bir erkekle aldattığını öğrenmesini istemiyorum. Hatta aldattığını öğrenmesini..." dedi Eleanor. "Ya da eski eşimin bir erkekle beraber olduğunu da."
"Sürpriz, eski eşin bir erkekle beraber." dedim ve kapıya doğru yöneldim.
"Ben istemediğim sürece sessiz sakin boşanamayacağımızı bil!"
"İyi o zaman, Harry ile fotoğraflarımı Instagram'dan beğenirsin. Arkadaş çevren hala evli olduğun kocanla erkek arkadaşı arasındaki ilişkiyi nasıl bulur acaba." dedim.
"Eğer öyle bir şey yaparsan sana ve Harry'e duygularımı incittiğiniz için tazminat davası açarım. Biliyorsun, babamın avukatları çok güçlü ve cebinizdeki her şeyi alırlar." dedi Eleanor ve kapıdan uzaklaşıp yanına geldim.
"Eleanor neden bu işi sessiz sakin bitirmiyoruz? Birbirimizi sevmediğimiz ve evdeyken hiç iletişim halinde olmadığımız ortada, gerçekten böyle bir evlilik mi istiyorsun?"
"Madem birbirimizi sevmiyorduk neden evlendik? Bana karşı bir şey hissetmesen evlenmezdik. Şuan bence sadece bir eğlence, heyecan peşindesin ve bende buna izin veriyorum." dedi Eleanor ve uzun uzun sinirli bir şekilde baktığımda devam etti. "Dediğim gibi eğer benden boşanmaya kalkışırsan sana ve Harry'e duygularımı incittiğiniz için dava açarım, yüklü bir miktarda."
Eleanor'un gözlerinin içine baktım. Ciddiydi, gerçekten ciddiydi. Beni sevmiyordu bu apaçık ortadaydı, beni kaybetmekten değil itibarını kaybetmekten korktuğu için boşanmak istemiyordu. Sinirlerime hakim olmak için ona bir şey demeden evden çıktım.
#
Eleanor'un evinden ayrıldıktan sonra sinirlerimi yatıştırmaya çalışıp Harry'nin evine gitmek için arabayı sürmeye başladım. Bu akşam buluşup onunla ilk defa yemek yiyecektim ve vakit geçirecektim. Her ne kadar moralimi Eleanor bozmuş olsa da Harry ile arama girmeyeceğini ve ondan en sonunda boşanacağımı biliyordum. Çiçekçiden çiçek aldıktan sonra Harry'nin evine geldim. Zili çalar çalmaz Harry kapıyı açtığında onun kapının önünde beni beklediğini anlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STRIPPER.
Fanfiction"O kadar güzeldi ki, bütün yaptığım hataları tek bir doğru götürüyordu." *** Louis, bekarlığa veda partisinde striptiz kulübüne gider ve orada olanlar olur. °°°AĞIR SMUT İÇERİR!°°°