1.

21.2K 727 969
                                    

BU BÖLÜM SMUT İÇERİR!

***

Adının Harry olduğunu öğrendiğim dansçının teklifini kabul ettikten sonra beni striptiz kulübünün üst katında yer alan odalara götürdü. Küçük bir odaydı ve Harry beni bir koltuğa oturtturdu ve kendisi ortada duran küçük sahnenin arkasına gitti. Bir erkek striptizciyi ilk defa izleyecektim ve birden meraklanmaya başladım. Sahnenin ışığı açıldı ve Harry sahneye geldi. Altında kırmızı bir boxer, üstündeyse salaş, iliklenmemiş bir gömlek vardı. Onu süzdüğümde ne kadar seksi daha önce olduğunu fark etmemiştim.

Harry dans etmeye başladığında daha çok heyecanlandım. Daha önce de erkek striptizciye denk gelmiştim ama hiçbiri benim için dans etmemişti ve bu içimde daha önce fark etmediğim duyguları uyandırdı. Harry'i izlemek güzel bir rüyanın gerçekleşmesi gibi bir duyguydu. Ben bunları düşünürken Harry yanıma geldi ve karşımda durdu, bacaklarımı ayaklarının arasında sıkıştırdı. Gömleğini yavaş yavaş çıkarırken bir yandan da bir bacağını bacağımın tam yanına koydu. Harry şuan tam olarak beni sıkıştırmıştı ve bu durumdan hoşlanmaya başladım. Üstümde dans etmeye başladığında alt bölgemde kımıldama hissettim ve bu duygu vicdanımı da harekete geçirmişti. Tahrik olmamalıydım! Ben yarın evlenecektim! Gözlerimi kapadım ve başka şeyler düşünmeye çalıştım. Tanrı aşkına, ben yarın evlenecektim! Aklıma başka bir şey getirmeye çalışırken Harry'nin poposunu erkekliğimin üstünde hareket ettiğini hissettim. Gözlerimi açtım ve karşımda bana kafasını çevirerek bakan iki yeşil göz gördüm. Alt bölgem kendi bağımsızlığını ilan edecek şekilde şişken, onun gözlerinin daha önce görmediğim yeşilin tonunu çözmeye çalışıyordum. Alt bölgem ayrı, kalbim ve beynim ayrı yerdeydi ama hepsi tek bir kişide buluşuyordu. Harry bana döndü ve iki bacağını açarak kucağıma oturdu. Ona dokunmamak için koltuğun iki yanını tuttuğum ellerimi aldı ve onları bel boşluğuna getirdi.

"Düşerek şovun bozulmasını istemem." dedi Harry kulağıma fısıldayarak ve kendisi de ellerini boynuma dolayarak vücudunu hareket ettirmeye başladı. Onun organı benimkine değdiğinde daha fazla şişmeye başlıyordu ve artık dayanamadım ağzımdan küçük bir inilti. Harry iniltiyi duyduğunda durdu ve bana bir süre baktı. O kadar yakındık ki, onun alt bölgesindeki şişliği de hissedebiliyordum. Tek bir söz etmedik ve birdenbire dudağına yapıştım. Harry onu öpmeme tutkuyla karşılık verirken dillerimiz birbirleriyle buluştu. Harry ellerini pantolonuma attı ve içindeki sertliği avuçlamaya başladı. Ben zevkten dört köşe inlerken Harry üstümde daha çok hareket ediyordu. Harry tekli koltuğun üstündeyken beni kucağına alıp kendisi alta geçti. Onun pantolonunun düğmesini tek hamlede çözüp erkekliğini dışarı çıkardım. O hiçbir söz demeden onu ağzıma alıp yalamaya başladım. Hayatımda ilk defa bir erkeğe sakso çekiyordum ve bu hoşuma gitmişti. Ona sakso çekerken Harry saçlarımı yoluyor ve adeta ağzımı becerirken inliyordu. En sonunda dayanamadı ve beni yeniden kucağına alıp üstümdeki tişörtü çıkardı. Ona sıkı sıkı sarıldım ve beni yere yatırıp, pantolonumu çıkardı. Vücudumu süzerken bende onu süzüyordum. Karşımda gördüğüm manzaraya inanamıyordum. Harry tek bir söz etmeden göğüsümü sonra göbeğimi ve en sonda erkekliğimi ağzına alıp beni rahatlatmaya başladı. Ellerim onun saçlarını okşarken Harry'nin eli deliğimdeydi. Bir yandan bana sakso çekiyor bir yandan parmaklarını deliğime değdirip beni daha çok çıldırtmayı başarıyordu. Buna daha fazla dayanamadım ve onun ağzına geldim. Harry ağzındakilerin hepsini içtikten sonra yukarı geldi ve parmaklarının hepsini teker teker bana yalattı. Onları yaladıktan sonra bacaklarımı kendisine dolayarak orta parmağından başlayarak yavaş yavaş bana söylemeden içime soktu. Ben acıyla kıvranırken Harry'de bir yandan beni öpücükleriyle sakinleştiriyordu. İçimde olan parmakları bir süre sonra bana zevk vermeye başlamıştı ve o sırada Harry parmaklarını içimden çekti. Gözlerimin içine bakmaya başladı. İçime girecekti ve bunun için müsaade istiyordu. Ona sözlü olarak cevap vermek yerine dudağına küçük bir öpücük verdim. Harry cevabını alarak yavaşça içime girmeye başladı. Bu parmaklardan daha çok acıtmaya başladı ve acıyla inlerken Harry'e sıkı sıkı sarıldım ve fark etmeden saçlarını tutmaya başladım. Harry hem beni beceriyor hemde boynumu öperek acımı azaltmaya çalışıyordu. Kafamı onun boynuna gömdüm ve orayı öpmeye başladım. Bir zamandan sonra acı yerini zevke bırakmıştı ve ben zevkten çığlıklar atmaya başladım. Harry içimde bir süre gitgel yaptıktan sonra boşaldı ve içimden çıktı. Uzun uzun öpüştükten sonra yerden kalktı.

"Teşekkür ederim." dedim zevkten dört köşe olmuş bir şekilde yerde yatarken. Harry gülümseyerek bana baktı ve cevap verdi.

"Düğün hediyem olsun." dedikten sonra bir şeyi hatırlamıştım, ben yarın evlenecektim ve bu gece bir erkekle hayatımın en güzel seksini yapmıştım.

***

STRIPPER.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin