100K SÜRPRİZİ 🎊

1.8K 136 223
                                    

Öncelikle 100K için yeniden teşekkür ederim. Uzun zamandır Stripper için özel bölüm yazmak istiyordum ve bu da bahanemiz oldu. Umarım iyi beğenirsiniz, iyi okumalar 👀✌️

Kırmızı çizgili gömleğinin üstüne pantolon askısını ve papyonunu da taktıktan sonra ona baktım. Kesinlikle dünyanın en tatlı bebeğiydı. Ona kırmızı pantolon, kırmızı çizgili gömlek giydirip, pantolon askısı ve mavi papyon takınca daha da tatlı olmuştu. Onun bu tatlılığına dayanamayıp yanağına öpücük kondurduğum da, Harry de kucağında Darcy ile geldi. Üstünde çiçekli gömlek, Darcy'nin ise üstünde aynı çiçekli desenin elbisesi duruyordu.

"Nasılız?" diye sordu Harry.

"Aman Tanrım, evimde iki tane prenses var." dedim ve Harry ile çocukları yer değiştirdikten sonra Darcy bana sarıldı. "Canım prensesim."

"Benim yakışıklı oğlum ne şeker olmuş böyle." dedi Harry ve Elvis'in yanağına kocaman bir öpücük kondurdu.

"Gidelim mi?" dedim ve Harry başını salladıktan sonra beraber evden çıktık.

#

Bebekleri, arabalarına oturttuktan sonra Susie'ye gittik. Kapının önüne geldiğimizde ben Darcy'i, Harry ise Elvis'i kucağına alıp içeri geçtik.

Etrafa baktığımızda herkes oradaydı ve kafenin ortasında Darcy ile Elvis'in birinci yaş pankartı maviyle yeşil renklerle asılıydı. Darcy mutlulukla çığlık atarken, Elvis Zayn'in konfeti patlatmasıyla ağlamaya başladı.

"Zayn, konfeti yok demiştik." dedi Harry kızarak.

"Zayn amcası, küçük Elvis'in konfetiden korktuğunu unutmuş, beni affetmen için al bakalım sana balon." dedi Zayn ve Elvis balonu aldığında mutlu olmuştu.

"Teşekkür ederiz, amcası." dedi Harry ve o sırada balon da patladığında Elvis hayatının şokunu yaşamış gibi bize baktı ve çığlık çığlığa ağlamaya başladı. "Zayn! Bundan sonra oğlumla konuşma aksi takdirde sayende hep kötü travmalar yaşayacak."

"Harry." dedim olanları gülerek izlerken ve Elvis ile Darcy'i mama sandalyesinde oturttuk ve çok geçmeden Anne içeriye üzerinde kirpiyle kurbağa figürü olan bir pastayla geldi.

"İyiki doğdun Darcy, iyiki doğdun Elvis!" dedi Anne içeri girerek ve herkes doğum günü şarkısı söyleyince Darcy de Elvis de gülmeye başladılar.

"Hadi üfleyin!" dedi Liam kameraya çekerken ve Harry Darcy ile Elvis'e nasıl mum üfleneceğini gösterse de Darcy'nin de Elvis'in de nefesi yetmediği için ikimiz de onlara yardım edip mumları söndürdük ve herkes alkışlamaya başladığında ben Elvis'i, Harry de Darcy'nin yanağından öptü.

Darcy, Elvis, Harry, ben, Anne, Kitty, Dani, Jason, Zayn, Liam, Shawn ve Niall ile büyük, güzel ve kesinlikle tipik olmayan bir aile olmuştuk.

*

Sabah kalktığımda mutfağa gidip çocukların kahvaltısını kontrol ettikten sonra Darcy ile Elvis'in yanına gittim. İkisinin de beşiklerinde mışıl mışıl uyuduğuna emin olduktan, kendim tek başıma kahvaltı yapmaya karar verdim.

Çocuklar doğduğundan beri düzenimiz böyleydi. Her sabah Harry erken kalkıp çocukların mamasını hazırlayıp işe gidiyor, ben de hem evden şirketim için çalışıyor hem de çocuklara bakıyordum.

Kahvaltımı yaptıktan sonra Elvis'in ağlamasıyla yukarı çıktım ve Elvis'i kucağıma aldım. Elvis'i kucağıma aldığımı gören Darcy de ağlamaya başlayınca bir kolumla da onu kucağıma alıp mutfağa geçtim ve çocukları mama sandalyesine oturttum. İkisi de ağlamayı durdurmuş bana bakıyorlardı.

STRIPPER.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin