24.

4.1K 213 412
                                    

Bölüm şarkısı: One Direction - Home (video ağlayın diye)

Ona evlenme teklifi edip, o kabul ettikten sonra öpüşüp sarılmıştık ve uzun süredir de birbirimize sarılmaya devam ediyorduk. İkimizin de ayakta durmaktan ayaklarımızın ağrıdığına emindim.

"Aşkım, oturalım mı?" diye sordum.

"Hayır, bir aydır sana sarılmadım. Ne kadar özlediğimi tahmin bile edemezsin." dedi Harry bana sarılmaya devam ederken.

"Otururken sarılsak. Hem sana yemen için bir şeyler yaptım." dedim.

"Sen ve yemek yapmak?" dedi Harry şaşırarak.

"Daha çok tatlı." dedim ve Harry'nin elini tutup, çatıda onun için hazırladığım şeyleri gösterdim. "Kırmızı şarabımız ve ev yapımı makaronumuz var."

"Ev yapımı makaron?" dedi Harry şaşırarak.

"Makaron yapma atölyesi, Paris'de. Aslında iki hafta sürüyordu ama ben o kadar salağım ki iki hafta daha ders aldım. Bu arada atölyedeki kadın hoca aşırı gıcıktı, sen gittiğinde de o mu vardı?" dedim ve Harry kıkırdadı. Tanrım, gülüşü çok tatlıydı.

"Bensiz Paris'e bu yüzden mi gittin?"

"Sana haber verseydim sürpriz olmazdı." dedim ve onu oturttuktan sonra yanına oturdum ve şarabı kadehlere doldurup, yaptığım makaronlardan birini ona verdim. Harry heyecanla makarondan bir parça ısırdı. "Nasıl?"

"Muhteşem."

"Siktir git. Yalan söyleme."

"Hayır, çok sevdim çünkü içine aşk katılmış." dedi Harry ve bana sarılıp başını göğsüme koyduğunda sonunda evde olduğumu hissettim.

#

Eve geldiğimizde Harry tüm gün yüzük parmağındaki nişan yüzüğüne bakıyordu. Ne kadar mutlu olduğu gözlerinden okunuyordu ve evlilik teklifiyle ev yapımı makaron onu adeta şımartmıştı. Şımarık Harry benim favorilerimden olmaya başlamıştı.

Nişanlanmamızı kutlamak amaçlı kuveti sıcak suyla doldurup, içine yasemin ve lavanta kokusuyla doldurdum. Harry elinde şampanya ve iki adet kadehle geldi. İkimizde üstümüzü çıkardık ve kuvetin içine girdiğimizde Harry göğsüme yaslanıp parmağındaki yüzüğe bakmaya devam etti.

"Bu elime artık yüzük takmayacağım." dedi Harry ve ben kıkırdadım.

"Neden?"

"Hiçbiri bunun yakıştığı kadar bana yakışmaz." dedi Harry ve bana baktığında saçına öpücük kondurdum. "Ben de seninle yakıştığım kadar kimseyle yakışmam."

"Bu konuda hemfikir olmamıza sevindim." dedim gülümseyerek.

"Evimizde olduğun için mutluyum."

"Evimde olduğum için mutluyum." dedim onu kastederek.

"Bir daha bu kadar uzun süre ayrı kalmayalım." dedi Harry.

"Prensesim ne isterse o." dedim gülümseyerek ve Harry benim dudağıma öpücük kondurdu. "Seninle evleneceğime inanmıyorum!"

"Yıllar önce seninle ilgili hayaller kurmayı bile bırakmışken, şimdi bunun olması beni çok mutlu ediyor." dedi Harry.

"Yıllar önce seni görmemekte ısrar etmem bile aptallıktı." dedim.

"Seni seviyorum." dedi Harry bana bakıp ve ben de burnunu öperek ona karşılık verdim. "Hep hayalimdeki düğünü yapamayacağımı düşünmüştüm."

STRIPPER.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin